Preskočiť na hlavný obsah

Giveaway!

  Ahojte baby, určite ste si mysleli, že tento blog bude bez giveaway. No boli ste na omyle. Ako som tak ležala, rozmýšľala som nad tým, ako trošku tento blog zviditeľním. Ako prvé ma napadlo giveaway.

   Nedávno som si objednávala veci z jednej stránky a prišiel mi aj náhrdelník, ktorý som sa rozhodla venovať tu. Ved ktorá z vás nedostáva rada veci len tak? Podmienky nebudú nijak zložité.

-Stačí sledovať tento blog. :-)

Áno, to je všetko. No ak chcete svoje šance zvýšiť, zdieľajte toto giveaway na svojom FB, prípadne na blogu a do komentu dajte link.
Na víťazku čaká ešte jeden malý bonus.
   A ak nevyhráte, nič sa nedeje. Pre tri dievčatá, ktoré nevyhrajú mám darčeky taktiež! Takže ak chcete vyhrať, viete, čo máte robiť. ;)
 Žrebovať budeme 29.11.2014.
Ak vyhráš, napíšem ti e-mail. Btw, posielam do všetkých krajín. :-)
P.s. Do komentu napíšte z akého účtu blog sledujete + kde zdieľaš.
Potato ××

Komentáre

  1. Moc pěkná giveaway!:) .. Přes GFC sleduji jako Leňa Zatloukalová. :)
    Můj email: Lenicka.Zatloukalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sleduji jako Kristýnka, mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sdílím zde :) https://www.facebook.com/zm.prodej/posts/520405111429039

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC:Dominika Čerevková
    dominika.cerevkova@gmail.com :3
    Je to prekrásna GA :33 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Hannah Nguyen
    Boží náhrdelník! ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC:Karolina Tomaškovičová
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem ako Dada Gažovičová
    dadblog22@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Moc krásný řetízek!! :3 <3 Doufám, že se na mě usměje štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahoj, sledujem ta na fb ako Miška Rimova
    email : alenarimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.