Preskočiť na hlavný obsah

New in!

Ahojte! Dnes som absolvovala úspešnú túru po všetkých drogériách, ktoré sú dostupné v mojom meste. Mala som presný zoznam must have produktov. Ak jeden z nich na predajni nebol, adios. Idem inde. Pobehala som toho veľa (frajer a kamarát boli priam nadšení) a moje potreby uspokojila jedine DM-ko. Takže vám tu ukážem, čo som si kúpila, na čo to slúži a kowko som za to dala! Enjoy. :)

Ako prvý vám predstavím čistiaci gél na tvár od Dermacol. Gél obsahuje austrálsky čajovník a s tým mám ako bonus aj patričný závan. Vonia to priam geniálne! Cena: 3,69€

Pokračujem v predstavovaní a dostávam sa k pleťovej vode, taktiež od Dermacol. Taktiež obsahuje výťažok z čajovníka. Cena: 4,49€

Okrem týchto produktov som si kúpila ešte jeden produkt od Dermacolu. Make up s korektorom, taktiež s čajovníkom. Síce som dala za tento produkt trochu viac, no verím, že budem spokojná. Cena: 6,59€

No a posledný produkt je vlastne taký darček za zvýšené peniaze. Všade čítam o Baby Lips, tak som si predsa jeden kúpila. Okrem toho som ho videla na lavici mojej spolužiačky, ktorá s ním je veľmi spokojná. Dúfam, že budem aj ja. :)

Ako vidíte, produkty sú na problematickú pleť. Nehovorím, že tá moja je veľmi problematická, no ak sa mi na ksichte raz (prípadne dvakrát) za mesiac urobí vyrážka, má priemer asi pol kilometra. :DD Ale nie...zas až tako veľká nie je...no to je jedno, prevencia nikdy nezaškodí....čoskoro môžete čakať recenziu týchto produktov. :-)

P.S. nezabudnite sa zapojit do stále prebiehajúceho Giveaway o krásny náhrdelník.
Prajem krásny večer :)
Potato ××

Komentáre

  1. Ja používam tieto výrobky už dlho a som spokojná. Len o tom korektore som nevedela...:-) asi si ho tiež kúpim, no radšej počkám na recenziu..
    Baška

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baby lips mám, no kúpila som si ho len kvôli tomu, že baby v škole hučali, aký je super, úžasný a ešte neviem aký. Ehm, prepáčte, ale je to úplne obyčajný balzam na pery! -,-

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.