Preskočiť na hlavný obsah

Čo mi dnes prišlo poštou + malá GIVEAWAY

 Ahojte dievčatá, tešíte sa, že je piatok? Už len týždeň nás delí od zaslúžených prázdnin a Vianoc, samozrejme.
   V dnešnom článku sa budeme venovať opäť kozmetike, ktorú mi dnes priniesol kuriér. Je smiešne, že ujo už presne vie, kedy mám veľkú prestávku a kde mi má balík priniesť.
   Okrem predstavenia kozmetiky dnes zahájim ďalšie giveaway, ktoré bude trvať krátko. Myslím si, že sa oplatí bojovať, keďže nevyhrá iba jedna, ale až 7 z vás!
   Zaujalo vás niečo? Tak čítajte ďalej! :)

P.S. Stále prebieha štedrá vianočná GIVEAWAY . 




Keď som uvidela obrovskú krabicu, ktorú mi kuriér priniesol, rozmýšľala som, čo v nej asi bude. Keďže mi mala prísť ďalšia kozmetika na akné, nedávalo logiku, prečo je balík taký veľký. So spolužiačkami sme ho zvedavo otvorili a čudovali sa. Okrem kozmetiky som dostala katalógy produktov, darčekové taštičky a množstvo vzoriek.

Asi vás už zaujíma, čo je tá kozmetika zač. Je možné, že mnohé z vás o tejto značke čítali na iných blogoch, prípade o ste možno odskúšali kozmetiku na vlastnej koži. No vy, čo o značke FOR LIFE & MADAGA nikdy nepočuli, nebojte sa. Trochu vám ju predstavím. Česká kozmetika je postavená na francúzskych základoch a ponúka produkty takmer na všetky problémy. Dokonca na webe nájdete aj prípravky pre pánov. 



Čo konkrétne mi prišlo?


1. Pleťová voda na problematickú pleť - 200 ml
2. Krémová čistiaca emulzia - 200 ml


3. Gél na problematickú pleť - 100 ml

4. Ľahký nočný krém - 50 ml

5. Gél s čajovníkom a antibakteriálnou prísadou - 18 ml
6. Maska na problematickú pleť - 18 ml


Čoskoro čakajte recenziu na túto kozmetiku! :)

No a teraz ideme na Giveaway!
    Takže v skratke: Giveaway bude trvať do pondelka, to je 15.12. 2014 . Žrebovať budem cez random.org a náhodne vybraných sedem z vás dostane výhru.

Podmienky:

--sledovať tento blog
--do komentu napísať e-mail z akého blog sledujete a kde vás môžem kontaktovať v prípade výhry

O čo súťažíte?
Vzhľadom na to, že som s kozmetikou obdržala aj veľa vzoriek, rozhodla som sa, že vás obdarujem. Takže sedem z vás dostane rôzne vzorky  (5-7 kusov) a prvá, ktorú vyžrebujem dostane aj jeden celý produkt. :)

Držím palce.
Karin


Tak veľa vzoriek mi prišlo :D




Komentáre

  1. Pani , ale ti toho poslali :)
    Sledujem ako 0simplicitylife
    a email je siska.hutanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, tak takové produkty by se mi také hodily.. a ty vzorky? :D :D

    Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Štedrí sú :)
    Sledujem ako Zuzka Mikov
    Email zuzka.mikov@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo, suprový balík ti přišel :) Sleduju už dlouho, svobodka13@seznam.cz

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páááni, to je super :)
    Sledujem Nikola Orechovská
    email nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeej :) gfc Ktistýnka, mencovakristyna@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem :)
    GFC Jana Marcinova
    janamarcinova258@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Jana Nováková.philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O tejto značke som ešte nepočula :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha Giveaway o 2 balíčky a 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť
  11. :)určiteby som rada skusila
    n.princess@azet.sk
    gfctento ucet

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.