Preskočiť na hlavný obsah

Starajme sa o svoju pokožku

   Ahojte! Ako to vyzerá vo vašom meste? Tiež vám už líca štípe mráz? U nás to je momentálne tak, že sneh už mizne, no mráz nie. Každé ráno prídem do školy s červenými lícami a stuhnutými rukami. Nič príjemné, nie?
   Pre to som sa dnes rozhodla pripraviť tento príspevok, v ktorom vám predstavím jeden skvelý telový olej!
   Poďme na to. :)

Kým sa dostanem k samotnému oleju, chcem vám predstaviť stránku, odkiaľ je.
E-shop www.jannine.sk ponúka telové oleje, ktoré neobsahujú nijaké chemikálie, takže sa dá povedať, že produkty sú BIO. Oleje sa skladajú z olivového oleja (zjemňuje pokožku) a rôznych bylín, ktoré dopomáhajú k žiadaným účinkom.

Olej na hydratáciu a revitalizáciu

   Len čo som sa dostala k oleju, ovoňala som ho. Má veľmi jemnú, príjemnú, bylinkovú vôňu, ktorá sa páči určite každému. Následne som si trochu natrela na ruky, čisto zo zvedavosti. Už po prvom použití som cítila, že ruky mám hydratovanejšie ako po použití obyčajného krému na ruky. Okrem toho mi ruky ostali hydratované a voňavé pomerne dlho. Keď som na druhý deň vstala, ruky mi stále voňali, čo ma už fakt prekvapilo.
    Tak som teda skúsila polhodinový zábal. Kľudne som si ležala vo vani a rozmýšľala, že čo sa stane. Nebolo mi všetko jedno, keďže som bola zabalená v igelitovej fólií (fakt). A výsledok? Opäť spokojnosť. Pokožka bola hydratovaná počas celého následujúceho dňa.
   Posledná misia: zistiť, čo to zvládne s pätami. Tak som teda zavolala babke, či nechce skúsiť tento olej. Chvíľu pohundrala, nakoniec súhlasila. O dva dni mi volá.
,,Počuj, Karinka, ten olej je super. To skade máš? Normálne mám mäkké päty po štyridsiatich rokoch."
   Opäť spokojnosť.

   AK by ste mali záujem, olej zoženiete TU. Môžete mi veriť, odporúčam vám ho všetkými desiatimi.




Komentáre

  1. Super recenze :) ten zábal do fólie mě pobavil - tedy ne přímo to, ale spíš ta představa :)

    Smile Thess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. buď rada, že si to nevidela, bolo to fakt vtipné :D

      Odstrániť
  2. Aj ja mám tendenciu všetko opachávať :-D a ten olej vyzerá zaujímavo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mamka má od nich ten na celulitídu :DDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Monča z východu1. decembra 2014 o 21:00

    Dobrá recenzia, možno skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ten na odstránenie chlpkov vyzerá byť v pohode :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Olej si si kupila sama, alebo Ti ho poskytli na recenziu?
    Pozerala som ich stranku, ale posobi na mna totalne neprofesionalne. Ak Ti olej dali na recezniu a budu citat aj tieto komentare, mala by som otazku, ze preco ked su tie oleje tak uzasne ako sa pise na stranke sa nepredavaju po celom svete?
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aha, uz som si vsimla, ze ide o sponzorovanu recenziu podla menovky. Myslim, ze je eticke oznacovat sponzorovane recenzie na viditelnom mieste priamo v clanku. Sponzorovanych recenzii na tieto oleje som citala uz vela. Naozaj by ma zaujimala skusenost niekoho nezavisleho, kto si ich kupil za svoje peniaze.
    Biela Mačka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Olej pouzivam uz par mesiacov a som velmi velmi spokojna. Vyhovuje mi jeho vona (jemna..cista..), po pouziti je pokozka pekne hydratovana a bez pocitu mastnoty (ten pocit nemam rada), denne po nom rada siaham a natieram od hlavy po paty cele telo. A ako bonus: vizualna stranka tohto produktu - mna ihned zaujala uz flasticka ako taka (svojim tvarom..styl 'olejcek z apatieky' :) )
    A odkaz pre Bielu Macku: Ano, kupila som si ho (uz viac x) a za svoje peniaze.
    A odkaz pre vsetkych: Vyskusajte ho aj vy :) Ja vrelo odporucam!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Reakcia vyrobcu znacky Jannine k prispevku Bielej macky, ktory sme si precitali.
    Prave blogerky povazujeme za damy, ktore rady vyrobky testuju a svoje skusenosti rady aj zdielaju. Preto sme doteraz nevahali poskytnut ktorykolvek nas olej na testovanie. Predpokladam, ze nie je zamerom blogeriek zavadzat svojich citatelov. Preco by to robili? A nie som si celkom ista, ci je cielom svetovych vyrobcov znizit spotrebu roznych kozmetickych pripravkov, ako su napr. hydratacne kremy ci potreby na depilovanie/epilovanie. Pri aplikacii odporucanych zabalov ruk napriklad nasim Olejom na hydrataciu a revitalizaciu sa vyrazne znizuje pocit suchosti ruk, resp. ich suchost. Jana Senkova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za odpoved. Oleje registrujem uz dlhsie na zaklade diskusnych for, a v poslednom case i na zaklade recenzii blogeriek. Bohuzial je vela blogeriek, ktore napisu kladne recenzie len preto, aby dostali vyrobok zdarma. Uz davnejsie som rozmyslala o objednavke, avsak odradila ma webova stranka, ktora posobi na mna neprofesionalne a nedoveryhodne. Objednavku vsak nevylucujem v buducnosti :-)
      Kaviareň u mačky

      Odstrániť
  10. Dobry den, stranku mame v plane v najblizsej dobe menit tak, aby bola pre kupujucich zakaznikov prehladnejsia. Pekny den :-). Jana Senkova

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.