Preskočiť na hlavný obsah

Vienna 2014

   Ahojte! Dobre viem, že som tu celý víkend nebola, no s frajerom a jeho rodinou sme si urobili víkendový výlet do Viedne, na trhy. V dnešnom príspevku vám teda napíšem niečo o výlete + oboznámim vás s Giveaway, ktoré bude bohaté na darčeky a začne sa už čoskoro. :)
   Užite si článok. :)


V piatok večer nás čakala dlhá cesta do Viedne. Musím povedať, že na to, aký mám ja žalúdok som cestu zvládla úspešne. Krátko pred polnocou sme došli do cieľa, kde sme všetci o pol hodinky tvrdo spali. Prekvapenie bolo, že už pred pol jedenástou sme stepovali pred "mekáčom" a čakali na chvíľu, keď prestanú predávať iba raňajky. Darmo, cheesburger je cheesburger. 
Ako jediný člen výpravy, ktorý vie po nemecky som sa celý víkend starala o blaho rodiny. V McDonalde z nás už asi mali nervy, keďže nikto nevedel čo chce....a pravdepodobne ani nerozumeli, čo som chcela....

Sobota sa niesla v duchu nákupov. S frajerovou mamkou sme boli šťastné, no traja chlapi, ktorí na nás čakali na lavičkách pred obchodmi asi šťastní neboli. Za celý deň sme stihli prejsť jednu ulicu....hanba :D
Obchody tam boli parádne, to hej, no ceny, tieto už trochu zhoršovali. Ak vás zaujíma, čo som si počas výletu kúpila, počkajte do zajtra. Bude tu na vás čakať článok o nákupoch. :)

Zabití, s boľavými nohami, sme si uvedomili, že sme ešte neboli na trhoch. Tak sme utekali do metra (kde sme boli ako sardinky napchatí) a do iných ulíc. Došli sme na trhy pri radnici a hneď sme sa aj otočili, pretože to tam bolo napchaté ešte viac ako v metre. Tak teda na iný trh....Zas do metra....možno si viete predstaviť, čo sa odohrávalo v mojej hlave (išla som každého zabiť).
Náladu mi priniesol až teplý punč s kokosovým rumom, ktorý bol v krásnom hrnčeku. Musím sa priznať, že viac som tam cítila rum ako punč, ale to nikomu nevadí. Nočnou Viedňou som sa túlala mierne podnapitá a zháňala stánok, kde kúpim cigarety. 
Keďže bolo chvíľu pred šiestou, bol tu problém. O šiestej sa vo Viedni všetko zatvára. Všetko však dobre dopadlo, ja som našla nejaký stánok, kde som si cigy kúpila. Občiansky ma nepýtal, no 4 ečka za jeden pakel hej. Skoro ma porazilo, keď som si uvedomila, že som dala toľko za cigy.



Našla som si obchod, v ktorom by som dokázala žiť. Topááááánky moje milované.

Starbucks som využila len kvôli záchodu. 



*Deň druhý*
Náš plán bol vodný svet. Dve hodinky sme si pekne postali v rade na lístky a spokojne sme vošli dnu. Tam na nás čakala druhá rada. Ku pokladni. Ako...keď mi na nohy začala tlačiť nejaká hlúpa tetka, moje nervy už boli v koncoch. Začala som tam na ňu po nemecky nadávať a chvíľu po tom som sa konečne ukľudnila .
V budove sme strávili asi dve hodiny, prešli sme desať poschodí a videli asi milión rýb, pavúkov a hmyzu. A ešte pár  opíc a vtákov.

Keby som vám tu mala dať všetky fotky, ktoré som pofotila, nudili by ste sa, tak ich vám tu dám málo. Keď tak, komentujte, a ja pridám ďalšie, do extra príspevku. :)



A teraz ku GA :)
Ak všetko výjde tak, ako má, v stredu sa GA začne. Bojovať budete hneď o viaceré veci. :)
1. Kniha
2. Niečo do vane
3. Šperky
4. Niečo pre telo
+ prekvapko :)

Prosím, vyberte si, či chcete bojovať o všetky veci v jednom balíčku (víťazka bude len jedna) alebo budete mať možnosť vybrať si jednú vec a bojovať o ňu. :)


Komentáre

  1. V GA by som chcela jeden balíček so všetkým :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky a aj článok :)) rada by som v ga bojovala o jeden balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boty tam majú drahé? :) bo zhánam také, co sú tam na fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nové sportovní botky taky potřebuju :) Moc pěkné fotky, taky bych takový výlet hned brala, ale zase někam jinam, ve Vídni už jsem na vánočních trzích byla :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vianočnú Viedeň mám veľmi rada, určite ste mali krásny výlet :-) DAY BY DAY

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.