Preskočiť na hlavný obsah

A-Derma Exomega D.E.F.I. - Emolienčný krém

   Dávnejšie som sa zapojila do výzvy na portáli Blogerky.cz, v ktorej som mala možnosť otestovať krém značky A- Derma. Značka bola doteraz pre mňa neznáma, takže na testovanie som sa veľmi tešila. No a o aký krém vlastne ide?
   Jedná sa o emolienčný krém, ktorý upokojuje podráždenie pokožky, podporuje obnovu ochrannej kožnej bariéry a pokožku hydratuje.





Čo sľubuje výrobca?

Krém upokojuje podráždenie kože vďaka obsahu jedinečnej a exkluzívnej aktívnej látke - extraktu z výhonkov ovsa Rhealba. Okrem toho by sa pri pravidelnom používaní mala dlhodobo vytratiť suchosť pokožky. Krém je vhodný pre každého a je možné ho aplikovať na tvár a telo. Jeho znášanlivosť bola preukázaná a overená pod dermatologickým a pediatrickým dohľadom na atopickej koži.


Čo na krém hovorím ja?

Prvé ma na kréme zaujalo dávkovanie, ktoré sa mi zdalo divné. Krém je opatrený patentovaným uzáverom D.E.F.I. , ktorý bráni kontaminácii produktu baktériami a tým nám zaisťuje sterilitu počas celého používania. Uzáver pri aplikácii nespôsobil žiadne problémy, len bolo potrebné tubu stlačiť trochu silnejšie, aby sa samotný aplikátor vysunul. 

Krém som zo začiatku používala dvakrát do dňa, ako sa to odporúča. Neskôr som ale toľko času na natieranie celého tela nemala, takže som ho poctivo používala aspoň na tvár a na ruky. Na lakťoch ma už dlho trápia ekzémy, ktorých sa zbavujem len ťažko. Pravidelné používanie však prinieslo svoje ovocie a nie len že ekzém zmizol, ale koža na lakťoch bola krásne pružná a hydratovaná. 
Koža na tele sa po čase premenila zo suchej na hydratovanú a na dosť dlhú dobu ma suchá pokožka neotravovala, čo ma veľmi potešilo, pretože suchá koža je môj najväčší problém. 

To, že emolienčný krém je vytvorený pre každého potvrdzuje aj fakt, že je hypoalergénny a neparfumovaný. Práve to, že tam chýbala nejaká vôňa ma trochu sklamalo, no nedá sa vyhovieť každému a vo všetkom. 

Konzistencia krému je pre mňa úplne dokonalá. Nie je veľmi hustá a ani veľmi riedka, takže si myslím, že krém by vyhovoval aj Vám. :)

Poznáte značku A-Derma? Čo si o krémy myslíte? :)

Karin





Komentáre

  1. Od A-derma má mamka doma hydratačný krém na telo, ale nepýtala som sa jej, či s ním je spokojná. Tento krém ma zaujal hlavne tým uzáverom, pretože som ho ešte nevidela pri nijakom výrobku. A inak Ti musím povedať :D tvoja recenzia na tento krém je zatiaľ najlepšia. Čítala som tie, čo boli pod výzvou, ale boli také obyčajné, takže ak by som ti mohla dať bodík k tomu krému, určite ho máš... :D Fakt super článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O znacce jsem uz slysela, ale sama jsem zatim nemela moznost nic vyzkouset. Kazdopadne krem vypada opravdu dobre, sucha pokozka trapi i mne, hlavne na obliceji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto značku neznám, ale to dávkování mě zaujalo - zajímavý nápad, i když tedy zřejmě nepraktický :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nedavno som si kupila telove mlieko A-derma exomega 400ml po odporucani jednej kocky z netu. par mesiacov sa trapim s rozsiahlym ekzemom a kazdodennym podrazdenim koze, ktora velmi stipe. skusala som najskor ( kym to bolo mierne ) mastnejsie telove mlieka z drogerky, potom LRP lipikar, bioderma - atoderm, excipial lipolotio, Lipobase,a le ziadna zmena. postupne sa to zhorsovalo. tak som si kupila toto mlieko a nemozem uverit vysledku. uz tyzden nemam ziadny novy vysyp a stipanie. ma prijemnu a lahko roztieratelnu konzistenciu. je vlemi jemne a zostava po nom nejaky cast koza trochu taka mastnejsia, resp. taka dobre osetrena. neviem to ani vyjadrit. nie je vyslovene mastna, ale nie je ani sucha, ako obvykle. je taka nadychana a jemna. a co je uplne super, hoci am toto mlieko pomerne vysoku cenu, staci ho malinko, uz len preto, ze sa dobre roztiera. mozem len odporucit.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.