Preskočiť na hlavný obsah

Baby Lips - (s)hit roka?

   Recenzia na svetoznámy balzam na pery Baby Lips nesmie chýbať ani na mojom blog. Mám však pocit, že bude odlišná od iných.
   Niektorí sú hitom Baby Lips úplne nadšení, iní zas toho majú po krk. Poznám dievčatá, ktoré majú doma úplne každú príchuť, čo považujem za zbytočné a okrem iného aj choré.

   Ak Vás zaujíma môj postoj k týmto balzamom, čítajte ďalej. Ako však už nádpis hovorí, recenzia asi nebude pozitívna. :)




   Kúpe Baby Lips som veľmi dlho odolávala. Zaobstarala som si ho krátko pred Vianocami, keď som si v DM-ku všimla, že je v zľave. Stál ma 2,19€ a pôvodne stojí okolo troch €. Nekupovala som si ho ako nejaká BL maniačka, no ako bežné dievča, ktoré chce vyskúšať, či je balzam fakt taký skvelý, ako sa na VŠETKÝCH blogoch píše.

   Za 2,19 € som teda nečakala nijaké zázraky a schmatla som prvý, ktorý som zbadala. Konkrétne Cherry Me.
 
     Pozitívna vlastnosť, ktorú sa mi na balzame podarilo odhaliť je obal. Veľmi pekný, farebný obal vyrobený z pevného plastu je pre mňa to pravé. Často mi všetko padá a následne sa to rozbíja, Baby Lips však drží. Prežil už veľmi veľa pádov, ktoré pre väčšinu balzamov neskončili najlepšie.

   Baby Lips Cherry Me má skvelú, čerešňovú vôňu, no chuť nie je až tak výrazná.

   Hlavnou úlohou balzamu je hydratácia pier, ktorú som ja ale nepostrehla. Po nanesení balzam dodal perám jemnú červenú farbu. To je všetko.

   Balzam sa na perách roztiera úplne príšerne a hlavne nerovnomerne. Jasné, že sľúbená hydratácia sa nedostavila. BL pery zafarbil, no na suchých miestach, ktoré mali byť hydratované, ostali iba červené fľaky, ktoré neskôr zaschli. Mám pocit, že pery skôr vysušoval. Okrem toho sa balzam neskutočne lepí, čo pre mňa veľmi pozitívne nie je.

   Nechápem, prečo som zatiaľ nevidela ani jednú negatívnu recenziu na Baby Lips. Pochybujem, že som jediná, kto tieto balzamy nemusí.
 
Ako ste na tom s Baby Lips Vy? :)




Komentáre

  1. páči sa mi nádpis :D aj keď ja Baby Lips používam stále a som s ním spokojná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem s ním taky nespokojená, zrovna jsem o něm mluvila ve videu o spotřebovaných produktech. Jsem ráda, že je spotřebovaný a že jde pryč. Hydratace 0 a na rtech nevydrží.

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som s ním spokojná ale druhý raz by som si ho už asi nekúpila.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som s ním spokojná mám ich 4 a myslím, že bezfarebné sú lepšie ako tónované. :)
    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bezfarebný som zatiaľ neskúšala, no neviem, či sa mi to vôbec oplatí. :) Vdaka za názor :)

      Odstrániť
  5. za mňa to až také strašné nebolo :) hoci nepatria medzi naj balzámy za mňa, ale až také tragické to nie je :)
    http://notes-personnelles.blogspot.sk/2014/09/baby-lips.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dost dobrý nadpis :) . inak nemam ziaden babylips ani eos balzam na pery lebo je to len biznis a peniaze ostala som stale verna len labellu :) . aj mne uz lezie von krkom na samych blogoch tie balzami ako davaju fotky atd ale co uz :D dobru reklamu si aspon spravili tie balzami :)
    http://teenmumy.blogspot.sk/2015/02/opustame-system.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já na něj taky nepsala zrovna moc chvály :-) Mám růžový Pink Punch a ta barva hrozně zalézá do vrásek. Za tu cenu seženu 2 jiné balzámy, které jsou stokrát lepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nevadí mi, ale zároveň z nich nejsem nijak odvařená :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám přesně tuto variantu a .. pěkně voní, líbí se mi ta barva na rtech, ale že by mé rty hydratoval to ne, za chviličku už ho na rtech necítím
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mam aj farebný, a aj bezfarebné 😊 mne sa zdajú bezfarebné lepšie, ale nie je to žiaden zázrak 😊😊😊

    alexasevcik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám ten fialový broskvový, celkem pěkně voní, dodá lehký lesk a lehoučkou hydrataci, neurazí, ale bohužel ani nijak nenadchne, znovu bych ho už nekoupila.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mám doma ružový. Neviem ako sa volá a ani neviem kde je zapotrošený. Dostala som ho odpriateľa keď sa v lete vrátil z NY, ale... čo ja viem. Nič moc teda. Je to také úplne obyčajné no. A eosy mám napríklad dva, a tiež žiadna sláva. Ja by som povedala že to je to isté. Aspoň som sa poučila no. :D Radšej budem investovať do normálnych vecí, ktoré majú aj normálne ceny. Veď pre boha!! Za eos dať 6€ alebo BL 3€, niekedy aj 4€. Blázon ma dal pozdraviť iba raz (teda dva krát :D ), ale už stačí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. já mám růžový a pro mě je to průměr. Nenadchne, neurazí...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Joj jaká som rada že som nepodľahla tejto mánii a nekupila si ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Mám doma ten žltý, ktorý by mal byť hydratačný, ale skôr sa mi zdá, že pery viac vysušuje ako hydratuje...nabudúce určite Labello :)

    http://christyshades.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Z Baby Lipsom som spokojna a po stych rokoch mam konecne nepopraskane pery asi mas menej vysusene pery no neviem ale kazdy ma iny nazor (napriklad mne labelo vzdy tak hnusne vysusilo pery az doslova (teraz si nerobim srandu ) mi pochvilke zacali krvacat ale teraz to striedam a je to uz lepsie

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.