Preskočiť na hlavný obsah

Bioderma Sensibio H2O - Micelárna Voda

   Viete, kto vymyslel a priniesol na trh čoraz viac obľúbené micelárne vody? Bola to Bioderma. A práve o micelárke od Biodermy dnes bude reč. Čím ma zaujala sa dočítate v článku :)




Micelárna voda Sensibio H20 je špeciálne vytvorená pre citlivú pleť. Neobsahuje alkohol, parfém a fenoxyetanol. To znamená, že nemá v sebe nič, čo by citlivej pokožke prekážalo. 

Prvá vec, ktorú som si všimla bola, že po použití sa zredukovali moje červené fľaky na tvári. To veľmi cením, pretože pri chladnom počasí som celá červená, čo nie je veľmi príjemné. Taktiež som necítila napnutie pleti, ktoré bežne po odlíčení klasickým mastným tampónom cítim. Keď už som pri mastných veciach, micelárka pleť nezmastnila. 

Na odlíčenie nie je potrebné množstvo, stačí pár kvapiek. Tvár si nemusíte drhnúť, ako keby ste dávali zo steny dole omietku, pretože voda s hravo poradí s make upom a taktiež aj s vodeodolnými produktmi. 

Čo sa týka spojenia micelárka + oči, budem opäť pozitívna. Po použití micelárky od Dermacolu som skončila s opuchnutými očami u očného lekára. Sensibio má pre citlivé oči blahodarné účinky. Nevysušuje ich, nezanecháva ich červené a po použití neštípu.

Keďže je voda neparfémovaná, nevonia nijak. Na iných blogoch som čítala, že má nepríjemnú vôňu, no ja tam vážne nič necítim. Vy áno?

Moje celkové hodnotenie je kladné. Musím priznať, že Bioderma predbehla aj moju stálicu Niveu. No ale čo už...

Ja som testovala mini cestovné balenie (100ml), no ak by Vám to nestačilo zoženiete ju v ďalších troch veľkostiach: 250ml , 500ml a dokonca aj 1000ml.

Bežte do najbližšej lekárne alebo drogérie (ponúkajú ich v DM) a zaobstarajte si jednu aj pre seba! Určite nebudete sklamané. :)

Akú micelárku používate Vy? :)





Komentáre

  1. Táto micelárka vyzerá naozaj úžasne . :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já používám micelárky od Garnier a Nivea a taky jsem spokojená :-) Bioderma je určitě skvělá, ale na mě bohužel celkem drahá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 100 ml stojí v lekárni necelé 3 eura, to na skúšku postačí :) ak sa ti osvedčí, budeš musieť investovať viac, no určite sa oplatí. :) Dlho vydrží. :)

      Odstrániť
  3. Biodermu mám rada a tiež mám vyskúšanú túto micelárku a bola som spokojená, skvelá na citlivé oči.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já tuhle vodu používám a jsem s ní opravdu spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nivea je taky moje stálice, teď mám 3. balení :) Ale tuhle maličkou biodermu bych taky ráda vyzkoušela
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Micelárka od Dermacolu nevyhovuje ani mne, tiež ma z nej pália oči. V poslednej dobe som si obľúbila Mixu...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Biodermu z řady Sensibio jsem také zkoušela. :) Aktuálně používám Eucerin a dnes jsem na něj psala recenzi => http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/03/so-fresh-so-clean-eucerin-dermatoclean.html

    Byla bych ráda, kdyby jsi se stala také mou čtenářkou:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.