Preskočiť na hlavný obsah

Bylinkový kúpeľ - naozaj to funguje?

   Keby mi dávnejšie niekto povedal, že sáčok s bylinkami vo vani mi zaručí lepší spánok, asi by som ho rovno vysmiala. Bez hanby a napriek tomu, že to nemám odskúšané.
   Keby som ja teraz Vám povedala, že plátený sáčok to dokázal, uverili by ste mi? Že nie? Tak čítajte ďalej a uvidíte, že Vás presvedčím.






   Začnem teda zázračným vrecúškom pre dobrý spánok. V krásnom darčekovom balení sa nachádzajú dva vrecúška, ktoré sú doplna naplnené vysušenými bylinami, Jedno vrecúško má 30 g a je možné použiť ho len na jeden kúpeľ.
   Bylinkový kúpeľ pre dobrý spánok obsahuje bylinky ako je napríklad lipa malolistá, ktorá má sedatívne účinky a lieči nespavosť. Taký chmeľ obyčajný zas podporuje spánok a aj nervovú sústavu, no tiež má sedatívne účinky. Ak milujete levanduľu tak ako ja, poteším Vás. Vrecúško je naplnené aj levanduľou lekárskou, ktorá má na telo relaxačné pôsobenie a uvoľňujúci prostriedok a taktiež je vo vrecúšku aj levanduľový esenciálny olej, ktorý má antidepresívne a ukľudňujúce účinky.

Použitie:

   Vrecúško je potrebné vložiť do vane plnej horúcej vody a nechať sa zahĺbiť do ríše byliniek na dobu 20 minút. Ak Vám však predmety vo vani vadia, stačí vrecúško v hrnci zaliať vriacou vodou a nechať vyluhovať. Následne je potrebné obsah hrnca vyliať do vane a dopustiť vodu tak, aby Vám vyhovovala.

Spala som lepšie?

   Áno, spala. Všetky inštrukcie som splnila a ležala vo vani 20 minút (možno trochu viac). Hneď po kúpeli som išla do postele a čakala na výsledky. Dlho mám problémy so zaspávaním...Niekde som čítala, že zdravý človek zaspí do siedmych minút, no ja niekedy čakám aj hodinu a nespím. Neviem presne koľko času mi zabralo zaspávanie po kúpeli, no mám pocit, že to bolo dokonca menej ako 7 minút (ráno som sa cítila ako zdravý človek :D). V noci som sa ani raz nezobudila a nemala som zlé sny. Ranné vstávanie bolo pre mňa jednou básňou. Bežne sa ráno pol hodiny prevraciam, kým konečne vstanem, no tentoraz som vstala plná energie a konečne som sa cítila vyspatá.
   Zatiaľ som využila iba jedno vrecúško, pretože to druhé si šetrím na nejaký extra deň (keď prídem uťahaná z práce alebo budem veľmi unavená).
  Takým malým bonusom je vôňa v kúpeľni po dokúpaní sa. Ak sa kúpete vo vriacej vode ako ja a po kúpeli Vám ostane všade para, vrecúško Vám v kúpeľni urobí bylinkovú paru :D Ale nie, just kidding :D No ale vôni dávam bodík navyše.

Balenie s dvoma vrecúškami stojí 7 € a zoženiete ho TU.







Okrem vrecúška pre dobrý spánok som vyskúšala aj relaxačný bylinkový kúpeľ, ktorý je plný byliniek s relaxačnými účinkami. V prvom rade Vám tu musím napísať, že je plný levandule (oh, heaven), ktorá je vhodná pri nervovom vyčerpaní. Ak ste celý deň napäté a máte depresie, určite siahnite po tomto type vrecúška, pretože okrem levandule má v sebe aj medovku lekársku a valeriánu lekársku. Medovka upokojuje nervovú sústavu a pomáha nás zbaviť sa napätia a depresií, zatiaľ čo valeriána naše nervy a napätie utišuje. 

Vrecúško sa používa tak isto, ako som to písala pri predošlom. Hodiť do vane a 20 minút sa močiť.

No a došiel ten relax?

Opäť a zas budem pozitívna, pretože došiel. Vrecúška som minula už obidva, pretože ja mám nervy často a zo všetkého, takže som sa potrebovala hodiť do kľudu. Vo vani som síce strávila trochu viac času ako som mala ale who cares? 

Prvé, čo ma zaujalo bola výrazná levanduľová vôňa, ktorá sa pomaly šírila po celom byte (napriek zavretým dverám). Po hodení vrecúška do vane sa farba vody mierne zmenila, no tomu netreba pripisovať žiaden hlbší význam. 
Už počas kúpania som cítila, že stres a napätia ma opúšťa a rozplýva sa v pare s levanduľovým nádychom. No a po okúpaní som sa cítila úplne parádne! Ako keby bol zo mňa nový človek, ktorého už nikdy nič nevytočí. Stav pokoja a lásky u mne pretrval ešte celý následujúci deň a pár ľudí sa mi aj opýtalo, čo beriem. Keď som im povedala, čo som použila, vysmiali ma. Tak ako by som to urobila ja.

Vrecúško s relaxačným bylinkovým kúpeľom by som odporučila každej z Vás, ktorá má stresy či už zo školy alebo práce, nejaké problémy a podobne. Samozrejme, niekedy je fajn len tak vypnúť a relaxovať celý deň, takže po vrecúšku siahnite aj tak. :)

Cena dvojbalenia je taktiež 7€ a zoženiete ho TU.

Tak čo dievčatá, dali by ste sa nahovoriť na bylinkový kúpeľ? :)





Komentáre

  1. Vypada to opravdu lakave, taky mi casto trva hodinu i vic nez usnu a v noci se nekolikrat probouzim, takze by se neco takoveho rozhodne hodilo :-) No a o stresu nebudu ani mluvit, to bych takovy zazrak potrebovala do koupele skoro kazdy den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že nie som jediná, ktorá tieto vrecúška potrebuje. Možno ich dám do GA, takže je šanca, že ich budeš mať doma. :)

      Odstrániť
  2. vrecúško na spánok by sa mi zišlo, pretože mám veľké problémy zaspať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to já naštěstí se spaním problém nemám :) ale každopádně zajímavý výrobek do vany :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vďaka za typ, zatiaľ mi boli známe len lieky na dobrý spánok. Vyskúšam, tiež patrím medzi tých smoliarov, ktorí trpia nespavosťou

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.