Preskočiť na hlavný obsah

Dermaheal - CC Cream

   Čaute, baby! Ospravedlňujem sa za neaktivitu, pretože viem, že ste zvyknuté na každodenné príspevky, no moja terajšia situácia ma teraz k blogu veľmi nepustila. Ja ale viem, že vy mi to odpustíte a s radosťou prečítate tento (a aj ďalšie) článok.
   Dnes sa tešte na recenziu CC krému od (pre mňa) do nedávna neznámej značky - Dermaheal.




Čo je vlastne CC krém?

Dávnejšie trh ovládli krémy typu BB a CC. Na čo však slúžia? CC krém je vlastne vylepšený BB krém. Správny CC krém by mal pokožku hydratovať, rozjasniť, mal by obsahovať podkladovú bázu a slnečný filter. Narozdiel od BB krému CC krém obsahuje aj korektor, ktorý zakrýva nedostatky pleti. 


Čo sľubuje CC krém Dermaheal?

   Dermaheal CC krém je jedinečný multifunkčný krém. Skratka CC (z angl. Complete correction) hovorí za všetko. Tento krém je totiž ideálny prípravok na kompletnú korekciu.
Obsahuje totiž 6 funkcií v jednom produkte: 
Upokojenie pokožky, hydratáciu, redukciu vrások, rozjasnenie pokožky, ochranu pred slnkom a korekciu celkového farebného tónu.
   Dermaheal CC krém perfektne kryje nezrovnalosti pokožky, pigmentové škvrny, rozšírené póry a aj rozšírené žilky. Obsahuje najnovší komplex biomimetických peptidov spoločnosti Caregen, ktorý pôsobí nielen proti vzniku vrások, ale taktiež redukuje farebné nezrovnalosti pokožky. Po použití je pokožka krásne rozjasnená. Obsiahnutý ochranný faktor SPF 30 navyše pokožku chráni pred slnečným žiarením a rastlinné výťažky chránia pred chemickým a externým znečistením.
Navyše je Dermaheal CC krém veľmi šetrný, preto je odporúčaný aj po estetických ošetreniach (napr. laser, peeling) alebo na podráždenú a spálenú pokožku. Obsiahnutá tónovacia farba môže taktiež jednoducho nahradiť mejkap.


                                                        Čo hovorím na krém ja?

   Na testovanie som sa veľmi tešila, pretože CC krém som ešte nepoužívala. Bola som plná očakávaní a nádejí, že krém bude mať také účinky, aké sľubuje. Tuba obsahuje 50 ml mierne hustého krému, ktorý sa nápadne podobá na klasický make up. Veľmi ma potešilo, že Dermaheal CC Cream bol jediný krém, ktorý som ráno v poslednej dobe používala. 
   Najväčší účinok bola korekcia. Hravo si poradil s každou vyrážkou (či už bola menšia, alebo väčšia) na tvári, taktiež mi zmizli červené fľaky a podobne. Po nanesení ostala pleť pružnejšia a tento účinok sa na tvári udržal neuveriteľných 12 hodín. CC krém od Dermaheal mi nahradil make up. Na tvári sa držal taktiež 12 hodín, no po dlhšom čase bola potrebná malá úprava (pretetie). 
   A čo hydratácia? Taktiež 100 bodov. 

   Sú tu však aj veci, ktoré sa mne nepozdávajú, a to napríklad to, že krém mi trochu zmastňoval pleť. Nie veľmi, no aj tak som cítila, že pleť je mastnejšia. Pre to som po nanesení CC krému používala aj púder. Taktiež sa mi nepáči množstvo, ktoré je na jednu úpravu krásy potrebné. Keďže je krém hustej konzistencie, nanáša sa trochu ťažšie (so štetcom som veľké šance nemala) a je potrebné použiť trochu viac krému ako zvyčajne. Ak však budete kreatívne a krém zriedite s iným krémom (klasická Nivea napríklad), podobné problémy nenastanú.


Používate BB alebo CC krémy? :)





Komentáre

  1. Odkedy som mala CC od Avonu, iný som nepoužila, pretože som sa bála, že ma taktiež sklamú. O Dermaheal som nepočula, ake tak za 20€ zo bude asi lepšia kvalita ako Avon

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já jsem žádný cc krém ještě nezkoušela. Co se týče bb krémů, tak používám od astoru.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podobne kremy nepouzivam, pretoze si vystacim aj s makeupom, ale tento stoji za vyskusanie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) Takéto veci nepoužívam, ale možno by som to mala vyskúšať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám doma jeden BB- zvykla som ho používať v lete.. CC som ešte neskúsila možno skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.