Preskočiť na hlavný obsah

Giveaway o sérum na mihalnice Realash

   Ahojte! Dnes pridávam teda už druhý príspevok, no tento bude taký pre Vás. Ako iste viete, už takmer mesiac testujem sérum na mihalnice Realash. Som s ním veľmi spokojná (článok bude čoskoro) a pre to som sa rozhodla jedno sérum darovať aj Vám! :)

Čo musíte urobiť pre to, aby ste sérum vyhrali? Čítajte ďalej! :)




Sérum k Vám doručí kuriér, takže na poštu ísť nemusíte. :)

Podmienky:

1. Sledovať blog verejne cez GFC
2. Follownúť si ma na instagrame: 
Môj profil (ak ig nemáte, napíšte to do komentu)
3. Byť aktívna na blogu

Táto GA bude trvať mimoriadne dlho!
Losovať budem náhodne dňa 29.4. 2015.

Držím palce :)

Komentáre

  1. Sledujem aj cez GFC aj na Instagrame
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. sledujem Nikola Orechovská
    2. nemám
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem na blogu a instagram idem hneď čeknúť ;)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem cez GFC ako Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    instagram: povedat_ti_chcem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jsi hodně štědrá s těmi giveaway, sérum vypadá moc dobře :-)

    GFC : Whatever
    Instagram : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem ťa aj cez GFC aj na instagrame a to už dlho :)
    Snáď budem mať šťastie ! :))
    siska.hutanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Elysia
    Insta: colourfulelysia
    elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Terka Černá
    Insta nemám
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gfc:Teri Vopatová:)
    ig:freedomteri
    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Mycakestyle1
    IG: adrianne.cs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Těším se na článek, sundala jsem před půl rokem prodloužené řasy a ještě by to trochu péče potřebovalo. Budu si držet palce, tohle by se mi vážně hodilo :-)
    Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová, instagram - clarkens29 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem ťa :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduju na GFC jako Zuzana Nováková
    Instagram nemám
    mail: novakovazouza@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. gfc-Jana Svobodová
    Toto sérum jsem měla a opravdu fungovalo! Byla jsem nadšená,bohužel už mi došlo a řasy jsou opět mizerné :(
    instagram bohužel nemám
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. instagram sweet_lollipopqueen
    gfc tento ucet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sledujem cez GFC ako Barborka a na instagrame ako barborka157 :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. přes gfc sleduju :)
    a nevím proč, ale tvůj instagram mi nejde najet a píše mi to nějakou chybu :/
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. sledujem cez gfc a bohužiaľ tiež mi nejde instagram :/
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj sledujem ťa cez GFC ako Dasa Frantova
    a instgram mi tvoj nejde nájsť...
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. nejdete pres insta najit a pres gfc Dendy
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC - Kristýna Košuličová
    na instagramu tě myslím že sledujem jako KOSULICOVA.KIKUSK , ale když jsme klikla na odkaz tak mi tě to nenašlo :(
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC - Kristýna Košuličová
    na instagramu tě myslím že sledujem jako KOSULICOVA.KIKUSK , ale když jsme klikla na odkaz tak mi tě to nenašlo :(
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Nechvatalova9
    Instagram bohužel nemám =(.
    E-mail: Nechvatalova9(zavináč)seznam.cz

    Ráda bych toto sérum vyzkoušela, četla jsem na něj hodně pozitivní recenze :).

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: ZuZu
    hoc ako sa snažím, nejdem ten insta nijak otvoriť ani nájsť :(

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC Klára Wallová
    Instagram mám, ale vůbec mi nejde zobrazit ani najít :(
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sleduji přes GFC jako Sedmikráska. Instagram bohužel nemám, nemám na něj vhodný telefon. E-mail: USedmikrasky (zavináč) seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sleduji přes GFC jako Lucy Jackson, Intagram nemám :/
    mikerockmyworld@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Moje řasy jsou příšerné, světlé, krátké, řídké, tak tohle musím určitě vyzkoušet! :) Na tvůj blog jsem narazila před nedávnem, ale moc se mi tu líbí, už projíždím příspěvky :-D
    Sleduji přes GFC jako Kristýna Eliášová a přes Instagram jako kristyna_eli
    kika.eli@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tohle úžasný sérum bych si moc moc přála :-)
    Sleduji jako Markéta Králová na GFC, ale Insta mi nejde u tebe načíst, jsem tam pod macu.k.
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.