Preskočiť na hlavný obsah

Kakauko nie len pre detičky

   Keď som bola maličká, každé ráno ma čakalo na stole teplé kakao. Časom sa naša rodina tohto zvyku zriekla (dodnes nechápem prečo). Keď chcem kakao, musím si ho urobiť sama. Nehovorím, že mi to robí problém, no od mamky chutilo lepšie.
   Nedávno sa mi do rúk dostalo BIO kakauko, o ktorom Vám v tomto článku napíšem.
Poďme na to!




Kakao je skvelým štartom do dňa. Dodá nám dostatok energie na celý deň a k tomu má ešte skvelú chuť! 

Niečo k zloženiu

 Kakauko je konopný proteínový nápoj v prášku určený pre veľkých aj malých, ochutený bio raw surovinami ako kakao, bourbon vanilka, ceylonská škorica a osladený jednou z najekologickejších a pre naše telo najprospešnejších alternatív cukru - nektárom z kokosových kvetov.
   Dobrou správou je, že neobsahuje žiadne umelé príchute, konzervanty, farbivá a podobne. Konopný proteínový prášok, raw, bio. Konopný proteín obsahuje min. 50% najkvalitnejšej komplexnej rastlinnej bielkoviny, plne porovnateľnej so živočíšnymi zdrojmi - má neuveriteľnú viac než 90% využiteľnosť.Je nenahraditeľný pre všetkých športovcov vegetariánov a vegánov. Okrem toho je výnimočným zdrojom vitamínov skupiny B (B1, B2, B3, B6, B9) a takisto stopových prvkov ako železo, magnézium, mangán, zinok, fosfor, draslík. Náš konopný proteín stále 100% Raw - čiže živá enzymatická strava.

   Bio kakao, raw nepražené obsahuje množstvo prospešných látok.

 Myslím si, že Kakauko je lepším štartom do dňa ako káva. Neobsahuje kofeín, dobre chutí a taktiež nám dodá energiu.
   Kakauko je určené každému! Od malých detičiek až po nabitých ujov v posilňovni.

Príprava:
 15 g prášku zlejeme 200ml teplého mlieka a dobre rozmiešame. A to je všetko. :)

   Ja odporúčam používanie Kakauka aj inak. Sem tam som ho nasýpala na zmrzlinu, pravidelne som ho pridávala do ranných banánových koktejlov a keď som bola v posilňovni zmiešala som ho s proteínom. V kreativite sa medze nekladú!

   Kakauko mi veľmi chutí. Ak by som ho porovnávala s klasickým kakaom, napísala by som, že rozdiel je cítiť. Kakauko nie je potrebné dosladzovať a má chuť pravého kakaa.

   Máte záujem si Kakauko zaobstarať? Za 6,70 € môžete mať až 195 g. Zoženiete ho TU.




Komentáre

  1. Na fotke si krásna . :) a Kakavko má pekné balenie a určite aj skvelo chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezká fotka! :) O tomhle Kakauko jsem neslyšela, no vypáda zajímavě.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kakauko je pre mňa novinkou ale myslím si, že asi bude chutné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi budem odveci, ale aký máš rúž? Veľmi sa mi páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nechcela by si jedno balenie venovať do giveaway? :) Rada by som ho skúsila, samozrejme, kľudne si ho aj kúpim. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju kakao nadevše! Tohle určitě musím vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nah jaka si krasna :) Kakauko budem musieť zakupiť lebo potom mozem cvičiť kolko chcem keď chliapem granko vecer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobre :D teraz tomu nerozumiem.. pán v Bio obchode mi nahovoril, že toto je normálne kakao a nie proteín a že ho pije každý deň len tak .. ja hľadám proteín, ktorý mi ako vegánke čo cvičí prispeje.. a chcela by som s ríchuťou.. prosím vás tak je toto normálny proteín alebo ho treba ešte miešař s iným proteínom či ako to je ?:D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.