Preskočiť na hlavný obsah

Kallos - balzam na vyrovnávanie vlasov

   Ahojte! Včerajší diss na Baby Lips mal veľmi veľký úspech, čo som prekvapená, pretože som čakala, že ma za moju mini nenávisť ukameňujete. To sa však nestalo, pár Vás dokonca pribudlo pri Pravidelných čítateľoch, za čo vám veľmi ďakujem! :)
   Na dnes mám pre Vás pripravenú recenziu na produkt značky Kallos. Jedná sa o balzam na vyrovnávanie vlasov.
   Uspel? Čítajte ďalej! :)



   Balzam mám z e-shopu Kallos.sk. Cena je veľmi nízka, pretože stojí iba 1,80€. V peknej ružovej tube je 300 ml stredne tuhej, bielej hmoty.

   Popis na stránke:

Balzám obsahuje jojobový olej, výťažky z pšenice, kukurice a sójový proteín. Vyhladí kučery a chráni vlasy pred  horúcim vzduchom pri fénovaní. Naneste na vysušené vlasy a vyfénujte ich, alebo použite žehličku na vlasy.

Čo si o balzame myslím ja?

   Balzam má veľmi príjemnú vôňu a jojobový olej tam cítiť najviac. Nepáči sa mi, že sa nanáša na suché vlasy, pretože väčšina takýchto a podobných produktov vlasy urobí mastnými. Nechcem hovoriť, že tento balzam ich zmastnil úplne, to nie, ale je pravda, že určite neostali také, aké boli. 

   Na druhej strane ich zanechá voňavé a jemné. Čo sa týka fénovania, veľmi nepomohol. Aj po aplikácií balzamu boli vlasy po fénovaní krepovité a stáli do každej strany.
   So žehlením to už bolo oveľa lepšie. Vďaka balzamu som si vlasy žehlila podstatne kratšie ako stále. Dá sa povedať, že sa balzamu podarilo vlasy skrotiť a žehlenie bolo jednoduchšie.
   Prekvapilo ma, že vyžehlené vlasy ostali vyžehlené celý deň. Keď si ich žehlím bez balzamu, vydržia mi rovné asi....hodinu. A to nepreháňam.

Celkové hodnotenie:

-vlasy ostali mastnejšie
+zjemnenie vlasov
+vôňa
+šetrenie času
+výdrž vyžehlených vlasov


Balzam na vyrovnávanie by som Vám rada odporučila. Zoženiete ho TU.


Žehlíte si vlasy? Ako áno, používate aj nejaký produkt na pomoc? :)



Komentáre

  1. Balzam vyzerá dobre, ale ja si vlasy nežehlím, keďže ich mám rovné od prírody. Čo by som dala za kučery... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak to vypadá s GA? už byla vyhlášená? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kallos výrobky sú naozaj úžasné . :) Tiež nemusím nič takéto používať ,keďže moje vlasy sú rovné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od značky Kallos chci už dlouho něco vyzkoušet, nejvíce mě lákají jejich voňavé masky, např. banánová nebo borůvková :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkná recenze, potřebovala bych nějaký balzám na vlasy, zkrátka nějakou další doplňkovou péči, abych si vlasy chránila, hodně si je fénuju. Ale asi by mě zamrzelo to maštění vlasů. :/ Mastí se mi při mé délce i tak rychle, takže bych se asi zkusila podívat ještě po něčem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som rada, ze si dala prispevok na tento produkt, lebo akurat nedavno som hladala nejaky setriaci pripravok na vlasy, a kedze som uplne kucerava, nemozem sa dockat az ho vyskusam

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sice mám vlasy rovné aj tak su domkaždej strany takže keď už siahnem po žehličke použivam pantene :) Škoda len ze tiež trošku mastí a to si ja nemožem dovoliť pri mojej uz dosť zlej slame :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.