Preskočiť na hlavný obsah

Keratin Exlusive - rýchla pomoc pre vlasy

   Určite ste si všimli, že v poslednej dobe sa veľmi často venujem vlasom. Ide o to, že tie moje sú veľmi zničené a snažím sa ich dať čo najrýchlejšie dokopy. Takže dnes sa pozrieme na produkt Keratin Exclusive a zistíme, či regenerácii vlasov aspoň trochu pomohol.





Myslím si, že v prvom rade by sme si mali povedať, čo vlastne keratín je.

Ide o látku, ktorá je základnou zložkou ľudského vlasu. Keratín dodáva vlasom pevnosť, lesk, silu akompletnú ochranu zvnonku aj zvnútra. Je to čisto prírodná látka, ktorá sa vo vlasoch nachádza vo viac ako 80%. Tým, že si vlasy žehlíme, kulmujeme, farbíme alebo ich vystavujeme pekelnému slnku sa ničí ich prirodzená štruktúra.

Čo sľubuje výrobca?

Prípravok Keratin Exclusive má vysoký obsah práve tohto brazílskeho keratínu. Je výnimočný v tom, že jeho aplikácia je naozaj jednoduchá a nepotrebujete k tomu takmer nič. K aplikácii použijete rozprašovač, ktorý je súčasťou fľaštičky.
Ošetrenie brazílskym keratínom v certifikovanom kaderníctve sa často pohybuje v cenovom rozmedzí 70-180 EUR. Vyskúšajte revolučný Keratin Exclusive, ktorý je určený prevážne pre domácu jednoduchú aplikáciu.

Čo na produkt hovorím ja?

   V prvom rade Vám musím povedať, že investovať do tohto produktu sa ozaj oplatí, pretože už len samotná výdrž je skvelá. Roztok, ktorý má farbu zeleného čaju Vám vydrží na minimálne 50 umytí (mne drží oveľa viac a ešte ho mám na ďalší polrok). Odporúča sa používať aspoň raz do týždňa, no nestane sa nič, ak ho použijete po každom umytí vlasov. 
   Keratin Exclusive vlasy nezaťažuje a nezmastňuje. Už po prvom použití som si všimla, že vlasy sú jemnejšie a lesklejšie. Ak produkt budete používať pravidelne a často, zistíte, že vlasy sa stali pevnejšími a odolnejšími voči vplyvom počasia a tepelnými úpravami. Výhodou je, že ak si po použití vlasy vyžehlíte, ostanú krásne rovné. Mne vyrovnané vlasy dlho nevydržia, ale Keratin Exclusive im dodal trochu dlhšiu životnosť. :D Ak však vlasy po použití žehliť nechcete, nemusíte. Nič sa nestane. 
   Aplikácia je jednoduchá, keďže je Keratin v spreji. Na vlasy nie je potrebné použiť veľké množstvo, čo ma teší. :)

A čo Vy dievčatá? Máte nejaký zázrak, ktorý Vám fakt pomáha? :)




Komentáre

  1. Já teď raději sázím na přírodnější kosmetiku, i když vlasy teda nemám úplně zničené ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prírodná kozmetika je podľa mňa úplne najlepšia, ale stále treba skúsiť niečo nové... :)

      Odstrániť
  2. Vlasy si zehlim kazdy den takze sprej by mi asi pomohl. urcite pozriem na webe

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sice si vlasy nezehlim ani nefenuji, no i tak jsou celkem znicene a takovy pripravek by se jim urcite hodil, vypada zajimave :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně pomáhá fakt kokosový olej a ještě olej od značky Matrix. Oleje si vždycky dám před umytím na min. 1,5 do konců vlasů a vidím fakt změnu :) Podobný produkt jako máš ty mám doma taky, ale čeká ve frontě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To pridávaš teraz? Keď som sa po zúfalých pokusoch dať si vlasy dokopy dala ostrihať? :D do budúcnosti ale určite pozriem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :) Keratín aj mojim vlasom dosť pomohol. :) takže určite je to skvelý produkt a skvelá recenzia ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dievcata toto je iba jeden velky odrb!!!!!!! Vlasy mam horsie ako predtym plus mi este viac vypadavaju!!!!!!! A pani nevie ani odpisat na spravu!!!!!! Lutujem ze som to prevzala z posty!!!! Nikdy viac

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článek! Já ho objednala tady http://keratinexclusive.cz/ tak snad budu taky spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.