Preskočiť na hlavný obsah

New In - Fashion

   Viete, na čo som dnes prišla? Že už veľmi dlho som nepridala žiaden New In článok, ktorý by bol venovaný iba móde. A keďže som počas posledného mesiaca nakupovala vo veľkom, rozhodla som sa podeliť sa so svojimi nákupmi s Vami. Dnes toho nebude veľa, pretože tento mesiac som si nedala záležať na kvantite, ale na kvalite. Menej kúskov za viac peňazí. :)





   Najnovším výstrelkom v mojom šatníku je všetkým dobre známa sukňa Dolly. To, čo mám doma síce nie je originál Dolly, ale tak prepáčte mi, že 80€ za sukňu mi príde veľmi veľa. Bloggerka Ivanka zo Sweet Lady Lollipop predáva sukne totožné s Dolly, ibaže bez nášivky s logom za 36€, tak som ju teda kontaktovala, že by som o sukňu mala záujem. A potom nastal problém. Ivka mi ochotne poslala vzorkovník s minimálne desiatimi rôznymi farbami a ja som nevedela, akú si vybrať. Najprv som chcela ružovú alebo čiernu, ale napadlo ma, že ružová sa mi nehodí ku všetkému. Čierna sukňa sa zo zoznamu vyškrtla po tom, ako som si uvedomila, že vlastne ani v ponuke nie je. Nakoniec som sa rozhodla pre krásnu sivú. Suknička ma stála 36€ (ako som vyššie spomínala) a doma som ju mala za cca dva týždne. :)



   Už dávnejšie som bola v H&M, pretože som si chcela kúpiť spodné prádlo, ktoré som si nakoniec ani nekúpila. Ako som tak prechádzala regálmi, rozhodla som sa kúpiť si nohavice. To je pre mňa ale problém, pretože buď sú mi dobré v páse a krátke, alebo veľké v páse a sedia mi dĺžkovo.
   Biele rifle som nemala už poriadne dlho, takže výber padol na biele roztrhané s vyšším pásom a biele klasické s trakmi. V tých s trakmi som si pripadala ako v montérkach, takže túto možnosť som hneď vylúčila a pustila sa do skúšania roztrhaných. Tie mi padli ako uliate a hneď si našli miesto v nákupnom košíku. Stáli ma 20€.


   V ten istý deň som sa dostala aj do Tesca, v ktorom práve vládli gigantické výpredaje. Nebudeme si klamať....my všetky výpredaje milujeme! :D
Len čo som uvidela fejkový kožuch s leopardím vzorom, zamilovala som sa. Ale tak kožuchy nie sú lacná záležitosť, pre to som sa bála najhoršieho a to vysokej ceny. Na štítku stála preškrtnutá 50€ suma, ktorá bola nahradená 15€ sumou. Kožúštek skončil tiež v košíku a ja som si spokojná odkráčala domov.


Keď som si kupovala kožuch Macklemor (to je ten vyššie a áno, má aj meno) padol mi do oka ešte jeden, na ktorý som už žiaľ nemala peniaze. Bola som ale odhodlaná vrátiť sa na druhý deň v nádeji, že kožuch na mňa bude čakať.
A on tam čakal. Ako autista na vešiaku pri chlapských športových bundách. Cha-cha. Možno Vám príde ako taký starecký, no ja tento kabát/kožuch považujem za úplne dokonalý. No a tá jeho lososová farba! Tento kúsok bol taktiež zlacnený z 50€ na necelých 20€. 


No a včera som sa úplnou náhodou dostala do Kik-u, pretože babka niečo zháňala. Ja som si zatiaľ prezerala doplnky a do očí mi vrazila kvetovaná čelenka, ktorú zháňam už mrte (divné slovo) dlho. Ani som nepozrela na cenu a s čelenkou som už stála pri pokladni. Takáto srandy dokážu byť niekedy fakt lacné, pretože čelenka s červenými ružami ma vyšla na 2,19€. :)






   No a to je z marcových nákupov všetko. Ako som písala, nie je toho veľa, ale tento mesiac bol pre mňa mesiacom kvalitnejších kúskov. :)

   Páči sa Vám niečo z nákupov? Chceli by ste, aby som pridávala aj outfity? :)

Karin

Komentáre

  1. Tá čelenka :O Ja ich milujem ! Dokážu krásne zviditeľniť outfit :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá čelenka je božská, určite bude skvelá aj na fotenie či len tak do outfity. :) taktiež sa mi veľmi páčia rifle a dolly sukňa ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dziny vypadaji skvele, taky mam problem vzdy sehnat takove, ktere by mi padly, vetsinou mam problem, ze mi jsou vsechny dlouhe :-D A ta celenka je uzasna ♥ Budu se muset zase zajit podivat do Kiku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfity mám ráda, takže bys mohla přidávat :) Ta sukně je krutá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabaty sa mi brutalne pacia. ;) A nie je ta sukna prilis kratka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nie sukna nie je príliš krátka. Tým, že je taká nariasená a objemná pôsobí dlhšie a zakryje viac, ako si myslíš. :D

      Odstrániť
  6. Tyyy :D Do Kiku chodím každý mesiac a ako naschvál ju samozrejme nemali -.- Presne takúto čelenku som chcela a slušne povedané nič z toho

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.