Preskočiť na hlavný obsah

New In - Šperky

   Šperkov nie je nikdy dosť. Aj keď si myslíte, že je, verte mi - NIE JE. Stále si nakupujeme náhrdelníky, náramky, náušnice alebo prstene, ktoré niekedy ani nedáme na seba, no kúpa sa nám zdala lepšia ako krásny šperk nechať v obchode.
   V dnešnom článku Vám chcem ukázať šperky, ktoré mám z e-shopu Bizu-Online.cz, ktorý má v ponuke ozaj krásne kúsky s krásnou cenou! :)




Mala som možnosť vybrať si v e-shope hocičo, čo sa mi páči. Výber bol ťažký, verte mi, ale nakoniec som sa rozhodla zamerať na niečo, čo mám k čomu doladiť. To mi výber síce trochu uľahčilo, no nie úplne.

Dlho som si chcela zaobstarať perly. Nepotrebujem originál, pretože ich aj tak nebudem nosiť každý deň, no k sukničke sa mi určite hodia viac ako zlatá hrubá reťaz.


Keď som zbadala náhrdelník a náušnice so srdiečkami, zastavil sa mi dych. Nič takéto sladké som teraz nemala a pre to som neváhala a šupla ich do košíka. K doplnkom bolo možné zakúpiť si aj náramok so srdiečkom, no ten nebol na sklade, čo ma urobilo smutnou. Zároveň som sa ale tešila z náušníc a náhrdelníku. 

Prívesok srdiečka visí na zlatej retiazke, čo sa mi páči. Klasických strieborných bižu šperkov mám doma veľa, takže zmena nezaškodí.

Náušnice majú tyčku do ucha taktiež zlatú. :)

Oba tieto šperky majú okolo srdiečka zlatú farbu, ktorá im podľa mňa dodáva zaujímavosť. :)

No a čo sa týka samotného e-shopu, ten hodnotím na 1* . Jednanie so zákazníkmi majú veľmi rýchle, čo sa často nevidí. Ponuka je plná produktov rôznych štýlov, čo e-shopu dodáva jedinečnosť. No a dodanie? Napriek tomu, že je tovar z Česka, dodanie ma nesklamalo. Na balíček som nečakala ani týždeň, čo je teda menej času ako pri niektorých slovenských e-shopoch.

Určite sa na e-shop Bizu-Online.cz pozrite, pretože za veľký nákup neutratíte veľa peňazí! :)

Páči sa Vám môj nákup? Vybrali by ste si niečo z e-shopu?




Komentáre

  1. Tie srdiečka sú prekrásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný nákup, nejvíc se mi líbí ty srdíčkové náušnice :) Podobný perlový náhrdelník mám taky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný nákup. Mě se zase více líbí ten náhrdelník. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné doplňky, perly se hodí vždy, ty jsou nesmrtelné :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už dlhšie si chcem kúi´t nejaké perličky :) a tie srdiečka sú roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ty perličky jsou úžasné ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.