Preskočiť na hlavný obsah

Notino.sk - New In Beauty

   Od posledného New In už ubehol mesiac, a pre to je čas pridať ďalší takýto príspevok. Predvčerom som opäť navštívila e-shop notino.sk, kde som ako inak urobila menší (väčší) nákup. Priznávam sa, že stránky na webe som prezerala hodnú chvíľu, ale nakoniec sa mi podarilo doplniť môj marcový wishlist. :)

Poďme na to! :)




Bodom číslo jedna na zozname bol telový sprej Victoria´s Secret. Vďaka vašim komentárom som zistila, že väčšina týchto sprejov je sladká, ale ani to ma od umiestnenia tohto produktu do košíka neodradilo. Po veľmi dlhom (fakt veľmi dlhom) rozmýšľaní, ktorý bude môj som sa rozhodla pre vôňu Secret Charm. Výsledná vôňa je kombináciou jasmínu a zemolezu (nemám potuchy, čo to je) a nie je až taká sladká, ako som predpokladala. Túto vôňu by som odporučila jemným žienkam s romantickou dušou. :)
Cena tohto spreju je 9,50€ (no v ponuke sú aj iné spreje za iné ceny)



   Taktiež som spomínala, že chcem rúž. Nedávno sa ku mne jeden fialový dostal, no ale mne to nedalo a do košíka som prihodila ďalší (mega krikľavo fialový a ružový). Nemám síce potuchy, kedy fialový využijem, ale doma som ho proste musela mať. Po zvažovaní značky, som zvolila značku Revolution MakeUp, od ktorej mám doma aj paletku na obočie. Ak nemáte záujem o fialový rúž, nezúfajte. Na výber máte z množstva rúžov MakeUp Revolution Amazing. Bonusom je už len výhodná cena, a to od 1,80€ za kus! No oplatí sa, nie? :)


   Pri značke Revolution ešte ostanem, pretože rúže nie sú jediné, čo som si od tejto značky zaobstarala. Zistila som, že očné linky si viem nakresliť krajšie ako kedysi a pre to by bola škoda nekúpiť si novú. Rozmýšľala som nad vodeodolnou, ale po zvážení som ostala verná klasickej očnej linke.. Značka MakeUp Revolution ma veľmi prekvapuje cenami, pretože táto linka ma vyšla na 2,90€.


   Dá sa povedať, že púder patrí do TOP 5 mojej kozmetickej taštičky. Vyskúšala som už fakt množstvo púdrov od rôznych značiek, ale svoju topku som zatiaľ nenašla. Tak reku, že idem vyskúšať ďalší. Bez váhania som klikla na značku Max Factor, ktorá ma zatiaľ nikdy nesklamala, a zvolila som si púder pre všetky typy pleti Max Factor Creme Puff. To, či je púder HOT alebo NOT sa dozviete v samostatnej recenzii. :) Cena púdru je 5,50€.



   Posledný produkt môžme pokladať ako dôkaz toho, že e-shop parfums.sk má v ponuke najlacnejšiu kozmetiku na trhu. Objednala som si deodorant Rexona Women Skin Care, ktorý som zatiaľ ešte nemala. Neuveriteľná je cena tohto produktu, a to 1,75€ !! V drogériách sa podobné produkty ponúkajú za 3+ €, takže nákup sa určite oplatí. :)



   V poslednom rade by som e-shop veľmi rada pochválila za rýchlosť doručenia. :)

Tak čo baby, páči sa Vám niečo? Používate niečo z nákupu aj Vy? :)

Karin

Komentáre

  1. Nejaky sprej od Victoria's secret bych taky rada vyzkousela a ta fialova rtenka vypada skvele! :-) Super nakup :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten pudr láká i mě, tak se těším na recenzi a výrobky od rexony používám ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné nákupy :) Rexony spreje mám moc ráda, kupuju si je nejčastěji

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nic z uvedených produktů jsem nezkoušela, ale docela mám zálusk na ty rtěnky. Jejich barva je skvělá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nákup :) Ten VS sprej chcem aj ja, a tie rúže vyzerajú super :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sprej od VS už musím vyzkoušet ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.