Preskočiť na hlavný obsah

Wishlist - Marec

   Ahojte! Ten čas rýchlo letí, nie? Pred chvíľou sme oslavovali Nový Rok a dnes už vstupujeme do marca. Mne sa dnes končia prázdniny, pre to dnes pridám iba Wishlist. Musím sa učiť a pripravovať (cez prázdniny som nemala čas).
   Každý mesiac si spíšem zoznam vecí, ktoré si chcem kúpiť a ani tentoraz to nie je inak. Rozhodla som sa, že sa zoznam zverejním. :)


   Prvým bodom na zozname je telový sprej Victoria's Secret. Neviem konkrétne pre aký sa rozhodnem, pretože som ešte nemala nijaký. Ak máte nejaký odskúšaný, prosím, pomôžte mi s výberom.
   Telové spreje VS sú pomerne drahé, no úprimne...ktorá z nás by nechcela mať niečo anjelské? Za 250 ml telového spreju zaplatíte najviac 11€ .
   Čítala som rôzne recenzie, ktoré boli iba pozitívne. Spreje majú príjemnú vôňu a mali by vydržať dlhú dobu.



Číslo dva nesie rúž. Síce ich mám veľa, no potrebujem odskúšať značku Revolution a oni majú v ponuke rúže v odtieňoch, ktoré zháňam. Makeup Revolution Amazing ponúka viac než 18 farieb! Cena za jeden kus je až neuveriteľná! Rúž sa predáva za 2€.
   Ja hľadám konkrétne svetlo-hnedý rúž a tmavý, takmer fialový. Neskôr si zaobstarám aj oranžový, no uvidí sa, akú značku zvolím.



   O svoje vlasy sa starám veľmi rada. Veľmi dávno som začala používať šampón Matrix Biolage Advanced Fiberstrong, ktorý moje vlasy vrátil do pôvodného stavu. Asi viete, že vlasy si často farbím a žehlím, pre to je starostlivosť o moje vlasy na prvom mieste. K šampónu mám aj regeneračný sprej, no ten zatiaľ nepotrebujem. 
   Cena tohto produktu je 6,50€.


   Posledným bodom v zozname je produkt, o ktorom som čítala na viacerých blogoch iba kladné články. CC krém MIXA stojí 6,50€ , čo mi príde ako bežná cena za podobné krémy.
  Upokojujúca starostlivosť proti začervenaniu s OF 15 bohatá na zložky známé pre svoje upokojujúce účinky a zmiernenie začervenania pleti zbaví vašu citlivú pleť každodenných starostí. Prvý krém pre okamžité zmiernenie začervenania a postupnú korekciu farby.

Zloženie:

  • kvet arniky
  • vitamín B3
  • kofeín proti začervenaniu
  • „Cold Cream“ na upokojenie

Účinky:

  • začervenanie je zmiernené
  • pleť je upokojená a rozjasnená
  • farba je postupne zjednotená

Čo by ste do wishlistu doplnili? A čo by ste vzali preč? :)

Karin

Komentáre

  1. Super zoznam, CC krém od Mixy by som aj ja veľmi rada vyskúšala. :) Rúže od MUR v svetlo hnedej sme si objednávali aj my, máme ich v New In-e, tak ak máš chuť, môžeš ku nám nakuknúť. Objednali sme si Nude a The One, no musím povedať, že sú takmer totožné. :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeden sprej od VS doma mám, v růžové lahvičce, myslím peach blossom, ale nejsem si jistá, na mě je až moc sladký :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa bojím, že bude príliš sladký. Radšej by som brala svieži, ovocný. :)

      Odstrániť
  3. Matrix Biolage používam aj ja a som s nimi nadmieru spokojná. Zoznam máš super, možno by som zrušila VS, pretože to považuje za zbytočnosť. Pridala by som asi nejakú bázu pod make up a to je všetko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je pravda, že ty spreje od VS jsou hodně sladké, ale jsou úžasné!! :-) Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Spreje od VS mám na wishlistu taky. A CC cream si přeji taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sprej od VS by som rada vyskúšala, tak isto aj Biolage produkty. Možno by som tam pridala nejaké telové mlieko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sprej od VS mám v plánu pořídit na léto :)

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten cc krém od mixe mě také láká

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.