Preskočiť na hlavný obsah

Ziaja: Goat´s Milk - Telový Balzam

   Musím sa priznať, že o produktoch ako telový balzam som poriadne ani nepočula. Telové mlieka používam veľmi málo (často ak nejaké testujem, inak vôbec) a pre to som si s balzamom žiadne starosti nerobila. To sa ale zmenilo, keď sa mi do rúk dostal telový balzam Ziaja, ktorý obsahuje kozie mlieko. Krém na ruky s kozím mliekom ma nesklamal, no bolo to tak aj v prípade telového balzamu?




Ako prvé musím spomenúť dizajn. Veľmi pekná, minimalistická tuba (alebo ako to nazvať) má na sebe striebornú kozu (jujky) a čierne písmo. Balenie sa mi skutočne páči, pretože má na sebe len tie najdôležitejšie informácie a žiadne zbytočnosti.

Keď už som pri tube, spomeniem aj objem. Jedno balenie obsahuje 200 ml bielej, podľa mňa menej hustejšej hmoty. Nanášanie krému je jednoduché, pretože telový balzam má uzatváranie ako väčšina podobných produktov. Nemám rada pumpičky, takže som rada, že sa im výrobcovia vyhli.


Čo sľubuje výrobca?

Aktívny prípravok s bohatým moderným zložením, regeneruje suchú a málo pružnú pokožku. Balzam je vhodný na všetky typy pleti a najmä na suchú, citlivú a málo pružnú.
Dodáva pokožke potrebné výživné látky.
Spevňuje a predchádza strate pružnosti.
Vyhladzuje pokožku a odstraňuje pocit drsnosti.
Regeneruje pokožku a účinne upokojuje podráždenia.
Pravidelné používanie pomáha udržať potrebnú hydratáciu a predchádza strate pružnosti. 

Čo telový balzam obsahuje?

  • komplex zložiek z kozieho mlieka
  • provitamín B5 (D-panthenol)
  • vitamín A
  • vitamín E


  •                                                                      Môj názor:

        Telový balzam má úžasnú vôňu, ktorá sa na pokožke drží viac ako dve hodiny. Keďže mám citlivú pleť, na testovanie som sa tešila. Musím povedať, že už po prvom použití som cítila, že je moja pokožka jemnejšia. Ak používanie nebudete flákať, určite si všimnete aj pružnosť pokožky. Stačí týždeň a bude pružnejšia a pevnejšia. Čo sa týka hydratácie, tá ma prekvapila. Balzam sa chopil hydratácie vážne pevne a to sa odzrkadľuje aj na výsledkoch. Po použití ostáva pokožka hydratovaná neuveriteľných 12 hodín! A to nepreháňam. Do pokožky sa produkt vstrebáva pár minút, čo nie je zlé. Jediné, čo by som vytkla je konzistencia, ktorá nie je až taká hustá, ako som čakala. 
       Tento produkt by som odporučila každej z Vás, ktorú trápi suchá alebo veľmi citlivá pokožka. :)


    Máte doma niečo od Ziaja? Ak áno, ako sa Vám produkt pozdáva? :)

    Karin






    Komentáre

    1. Od značky Ziaja jsem bohužel ještě nic nezkoušela, tento krém (a obecně jejich krémy) mě docela láká. :)

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. Musíš niečo vyskúšať, verím, že budeš spokojná! :)

        Odstrániť
    2. S touto znackou zkusenosti jeste nemam, ale rada bych neco vyzkousela, z teto rady s kozim mlekem me laka hlavne ocni krem :-) Jinak ja mazani tela dost flakam, jsem na to hrozne lina, pravidelne si mazu jenom oblicej :-)

      OdpovedaťOdstrániť
      Odpovede
      1. S lenivosťou to dobre poznám... :D očný krém láka aj mňa, takže ak si ho zaobstarám, môj názor nájdeš na blogu. :)

        Odstrániť
    3. Suchou pokožku mám, tak to by byl parťák přímo pro mě :)

      OdpovedaťOdstrániť
    4. hm, budu muset vyzkoušet. Já od ziaji používám jejich řadu sensitive a párkrát jsem měla kakaové máslo

      OdpovedaťOdstrániť
    5. Já se nerada mažu, každopádně mám hodně suché ruce od zimy, takže ho možná vyzkouším. :)

      OdpovedaťOdstrániť
    6. Od Ziaji jsem zkoušla sprchové gely a nenadchla mě, tohle ale vypadá hodně zajímavě! O "kozích" produktech jsem do teď nevěděla, díky za novinku :-)

      OdpovedaťOdstrániť
    7. výrobky od Ziaji mám fakt veľmi rada... robia mi dobre na pokožku, tak na nich nedám dopustiť :)
      inak veľmi pekná recenzia :)

      http://www.jade.sk

      OdpovedaťOdstrániť

    Zverejnenie komentára

    Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

    Obľúbené príspevky z tohto blogu

    Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

       Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

    Curaprox Black is white - recenzia

       Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

    Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

       Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.