Preskočiť na hlavný obsah

Ziaja krém na ruky s kozím mliekom - recenzia

   Krémy na ruky sa mi v poslednej dobe doma hromadia. S niektorými som spokojná, iné by som radšej vyhodila do koša. Vďaka spolupráci s firmou Ziaja sa mi doma objavil aj populárny krém na ruky s kozím mliekom. Dnešná recenzia bude ale trochu iná, pretože krém som dala vyskúšať aj iným ľuďom, ktorý mi prezradili svoj názor.
   Názory dievčat, ktoré nevedeli, že o kréme budem písať a môj názor nájdete nižšie. :)




Prečo práve kozie mlieko?

Raz mi babka povedala, že kozie mlieko je elixír krásy. Vtedy som jej nemala dôvod veriť, pretože som nič s kozím mliekom nemala vyskúšané. Kozie mlieko je v kozmetike veľmi obľúbené, pretože dodáva pokožke pružnosť a je prevenciou proti vráskam.

Popis produktu:

Krém je vhodný pre suchú pleť a pleť náchylnú na tvorbu vrások.
Pôsobenie: Zaisťuje intenzívnu hydratáciu a pružnosť pokožky.
Výsledok: Napomáha obnove vrchnej pokožky a zmäkčuje ju. Posilňuje nechty a zabraňuje ich štiepeniu a lámaniu.


                                                              Čo si o kréme myslím ja?

   Krém má hustejšiu konzistenciu, čo je pre mňa výhodou. Nemám rada krémy, ktoré sa po nanesení na ruky roztečú, kým ich chcem natrieť. Vôňa je veľmi príjemná a na rukách vydrží cca 2 hodiny. Neuveriteľne rýchlo sa do pokožky rúk vstrebe a pre to je krém možné použiť stále.  Po vstrebaní sa ruky ostávajú jemné na dotyk, ale taktiež mi prídu matné (to nie je zlé).
   Moje celkové hodnotenie krému na ruky od Ziaja je výborné. Jediné, čo by som vytkla je slabá hydratácia. :)

               
                                                       Názory spolužiačok:

Baby boli s krémom veľmi spokojné. Prvá ich nadchla vôňa (jednej to pripomínalo opaľovací krém) s neskôr sa tešili z jemnosti. Povedali mi, že krém sa veľmi rýchlo vstrebáva a ruky sú jemnejšie. Hneď sa pýtali, odkiaľ ho mám. :)

Čo Vy a krémy na ruky? :)

Karin



Komentáre

  1. Ja používam Biodermu krém ale je pre mňa málo hydratačný, tak ak tento niekde uvidím, kúpim si ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biodermu som neskúšala, ale teraz si ma navnadila. :3 takže si ho určite zaobstarám. :)

      Odstrániť
  2. já bez krému na ruce nemůžu existovat. Poslední dobou jsem si hodně oblíbila krém na ruky od Biodermy, Mixe a The Body Shop (konopný)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si v poslednej dobe tiež krémy na ruky veľmi obľúbila. Nechodím bez nich ani z domu. :) Ani jeden, ktorý si spomenula som ešte nemala. :)

      Odstrániť
  3. Krémy na ruky veľmi nepoužívam, ale od Ziaja mám telový balzam s kozím mliekom, s ktorým som veľmi spokojná. Je tu už druhé balenie, čo mám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telovému balzamu venujem o týždeň extra článok. :) Ja si zaobstarám ďalšie balenia tiež. :)

      Odstrániť
  4. Krémov na ruky som vyskúšala už mnoho , ale asi najviac mi zatiaľ vyhovoval krém od nuspringu. :-) Ale ak mi dôjde sa zrejme pozriem po tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NuSpring vyhovoval aj mne, mal lepšiu hydratačnú schopnosť ako Ziaja. :) Ale zmena je život. :D

      Odstrániť
  5. Zrovna dneska jsem si "ovoněla" sprchový gel a voní naprosto božsky :) Musím si ho někdy pořídit :)

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Momentálne používam jeden od Biodermy, ale plánujem si kúpiť krém zn. Manufaktura s mätou a bambuckým maslom :) od kedy som ho v obchode vyskúšala, neviem sa zbaviť pocitu, že ho proste musím mať! :D

    http://christyshades.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zrovna jsem vypotřebovala krém od Garnieru v červeném obalu, který moc krásně voněl a ruce hydratoval. Teďka budu používat karamelový od Essence, který taky úžasně voní :) Zvlášť teď mám ruce pořád hodně suché, tak mažu a mažu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem asi jediná na světě, komu Ziaja nevyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už ho chci dlouho zkusit, tak snad si ho konečně už pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.