Preskočiť na hlavný obsah

Ziaja Med - Šampón proti vypadávaniu vlasov

   O značke Ziaja som na blogu už dvakrát písala. Vtedy som Vám ohodnotila krém na ruky s kozím mliekom a telový balzam taktiež s kozím mliekom. Ak ste recenzie čítali, tak viete, že ani jeden produkt ma nesklamal. Dnešná recenzia bude venovaná šampónu, ktorý by mal zabrániť vypadávaniu vlasov. Zabránil? Čítajte ďalej! :)




Popis výrobcu: 
   Špeciálny šampón s proteínmi z vlčieho bôbu bieleho – látka s preukázanou účinnosťou proti vypadávaniu vlasov, pôsobiaca prostredníctvom spomalenia 5-alfa reduktázy a stimulujúca metabolizmus buniek zodpovedných za rast vlasov. Doporučený od 14 rokov. Problém: nadmerné vypadávanie vlasov v závislosti od vonkajších činiteľov (agresívne kadernícke ošetrenie, najmä sušenie vysokou teplotou) a z dôvodov typu: seboroická dermatitída, lupiny, narušená hormonálna rovnováha, stres, nedostatok mikroelementov.
Určenie: vlasy poškodené kaderníckym ošetrením, nadmerne sa mastiace, pre ženy po pôrode aj v období menopauzy, ako aj pre osoby v počiatočnom štádiu plešatosti.
Derma efekt:
• Aktívne stimuluje mikrocirkuláciu pokožky hlavy.
• Oslabuje proces starnutia vlasových folikúl.
• Obnovuje rovnováhu fáz rastu vlasov – predĺžením rastovej fázy.
Účinnosť šampónu:
• Spomaľuje proces vypadávania vlasov.
• Posilňuje a pôsobí stimulujúco na vlasové cibuľky.
• Zlepšuje kondíciu vlasov a odolnosť voči poškodeniu.
Účinné zložky: proteíny z lupiny bielej (vlčí bôb), výťažok z mäty, provitamín B5.
Hypoalergénny prípravok, šetrný k pokožke hlavy, pH prirodzené,
Dermatologicky a alergologicky testované
Spôsob použitia
Šampón naneste na mokré vlasy. Rovnomerne masírujte pokým sa nevytvorí pena. Dôkladne opláchnite, činnosť opakujte. Šampón môže byť používaný každý deň. Pre dosiahnutie dobrého výsledku je potrebné pravidelné vykonávanie ošetrenia.

                                                    Čo hovorím na šampón ja?
   Testovanie nových šampónov veľmi prežívam, pretože moje vlasy sú zničené, suché, vypadávajú, vytvárajú sa v nich lupiny a podobne. Zatiaľ som nenašla šampón, ktorý by vlasy chránil vo všetkých ohľadoch, ale to nevadí. Šampón od Ziaja rieši práve problém vypadávania vlasov a ja sa musím priznať, že takmer po mesiaci používania sa množstvo vlasov na kefe zredukovalo. Bežne mi na kefe ostávali celé pramene vlasov, čo ma veľmi mrzelo, ale teraz je na kefe pár vlasov. 
   Počas používania som si všimla, že vlasy vyzerajú zdravšie. Výzor ale nie je dôležitý (:D)...Vlasy po každom použití ostali jemné, lesklé a pevnejšie. Šampón je vyvinutý tak, aby bolo možné každodenné používanie, na čo som si ale ja netrúfla. Vlasy som si umývala každý druhý deň a šampón nemal na vlasy žiaden zlý vplyv. 
   Vôňa šampónu je výrazná a nápadne mi pripomína eukalyptus. Takže pozor, dievčatká, aby sa Vám šampón nedostal do očí, lebo verte mi, že eukalyptový šampón v očiach nie je žiadna sranda (odskúšané). Vôňa má ale aj výhodu a to, že po aplikácií sa príjemný závan prenesie na vlasy, ktoré ostanú voňavé celý následujúci deň. 
   Šampón je určený pre všetky typy vlasov, takže určite bude vyhovovať aj Vám. :) Čo sa týka penivosti, tá je 100 percentná. Pre stredne dlhé vlasy stačí úplne maličké množstvo šampónu, ktoré treba rozmasírovať na hlave a opláchnuť. Čudovali by ste sa, akú penu taká malá guľka šampónu vytvorí!

   Aký je Váš šampónový obľúbenec? :)
Karin





Komentáre

  1. Od Ziaja sa mi dostal do rúk šampón proti svrbeniu, alebo nejaký podobný a tiež som s ním bola veľmi spokojná. Ziaja ide hore kvalitou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak po nem se budu muset podivat, vlasy mi vypadvaji celkem dost a stale na ne neco hledam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak ho budeš mať, budem rada, ak mi napíšeš, či Ti pomohol :)

      Odstrániť
  3. :) Takýto šampón by sa mi zrejme zišiel, moje vlasy vypadávajú strašne veľa. :) Aj keď teraz im pomohol šampon od Milvy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som momentálne zaťažená na Milvu ale občas to prestriedam aby si vlasy moc nezvykli :) Tento vyzerá tiež super :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Ziaja nemam doma esze nic, ale tie produkty, ktore si recenzovala ma zaujali. Najma krem na ruky, pretoze na tie som fakt zatazena. Co sa tyka tohto samponu, potesilo by ma, keby sa mi dostal do ruk, pretoze vlasy mi velmi vypadavaju a to ich ani nefarbim, nezehlim a podobne.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Snažím sa nájsť niečo čo bude mojim vlasom vyhovovať, tak asi skúsim niećo od Ziaja... zatial s vlasovou kozmetikou od nich nemá skúsenosti.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uprimne, ďakujem teraz neviem či kúpiť aussie alebo tento pretože obidva majú kladné recenzie.. :D Problém však nie je v tom že by nejak extrémne vypadávali ale skôr sú také ochabnuté a slabé (jedným slovom slama) takže uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Uprimne, ďakujem teraz neviem či kúpiť aussie alebo tento pretože obidva majú kladné recenzie.. :D Problém však nie je v tom že by nejak extrémne vypadávali ale skôr sú také ochabnuté a slabé (jedným slovom slama) takže uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Uprimne ďakujem, teraz neviem či ziaja alebo aussie :D Obidva majú kladné recenzie ale nakoniec asi siahnem po aussie lebo môj problém nie je až tak vo vypadavani ale skôr v tom že vlasy sú ochabnuté, slabé (jedným slovom slama)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hmm, tak tenhle šampon by jistě ocenil muj přítel, asi se na něho kouknu v obchodě nebo na e-shopu :-) Super článek, mám moc ráda tvoje recenze!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.