Preskočiť na hlavný obsah

#31 Questions

   Ahojte! Vzhľadom na to, že nemám absolútne nič nafotené a chcem, aby ste o mne vedeli aspoň niečo, som sa rozhodla pridať #31 Questions Tag. Vlastne, jedná sa o 31-dňový challenge, ale ja to dám všetko do jedného príspevku. :)
   Takže poďme na to! :)





 1. Predstav sa + fotka

Volám sa Karina. Z duše nenávidím, ak ma tak niekto volá....Mám 17 rokov a som z Popradu. V dávnej minulosti som tancovala (moderné, scénické, spoločenské, hip-hop). Z tanca som prešla na atletiku, ktorá ma pevne držala asi 6 rokov. Aj s atletikou som ale prestala a presedlala som na volejbal. Kvôli problémom s kolenami som s volejbalom musela skončiť, čo ma veľmi mrzí. Teraz sa venujem iba fitness. Vo voľnom čase si však na všetky tieto športy rada nájdem čas. Či už pri reprezentácií školy alebo len tak, s kamarátmi.
Chodím na nemecký gympel (don´t ask me why), takže viem plynule po nemecky. Angličtinu viem tiež celkom dobre. 
Mám brata a dva psy.



2. 20 faktov o mne (dám len 10)
1. Som dievča
2. Môžem zjesť tony jedla a nepriberiem ani gram
3. Neznášam fyziku a matiku
4. Mám trochu väčšie sebavedomie (to pre to, lebo som super)
5. Rada kuchtím a pečiem
6. Mám 56 rúžov (smrteľne vážne)
7. Milujem pivo
8. V posilke strávim 6 dní v týždni (siedmy deň je venovaný pivu :D -,- ale nie)
9. Nerada nosím sukne, ale snažím sa obliecť si ich aspoň raz do mesiaca, aby som mamke urobila radosť
10. Práve žeriem (fakt žeriem) praženicu so slaninou

3. Obľúbený výrok
Pomaly ďalej zájdeš...ale rýchlejšie si tam skôr. (nepýtajte sa prečo)
alebo
Po každej búrke príde zas slnko.

4. Čoho sa bojím?
Asi ako väčšina dievčat. Pavúky a hady. A ak by som mala povedať niečo také špecifické, tak asi spomeniem strach zo samoty a zo straty niekoho, koho milujem.

5. 10 pesničiek, ktoré máš práve rada (opäť len 5)
1. Cher Lloyd - Sirens
2. Taylor Swift - Style
3. Momo & Tina - Raj
4. Majk Spirit - Kvety
5. Kanye & Rihana - All Of The Lights
 + milióny ďalších, len zas toľko času dnes nemám :D

6. Dobre som nepochopila, či to po mne chcem 5 zmyslov alebo niečo iné :D
Vidím, cítim (hlavne môjho brata), počujem, hmatám (klávesnicu), a chutí mi praženica

7. Čo mám v kabelke
Dáždnik, peňaženku, kľúče od bytu, mobil a stále slúchadlá! Z kozmetiky iba púder a EOS.

9. Najhorší zlozvyk
Ohrýzavanie si nechtov...neviem sa toho zbaviť. A rada sa škrabkám na hlave :D

10. Najlepšia fyzická vlastnosť
Nechty si hryziem aj na nohách :DD Nič iné neviem, som krypel. Ani sa nedotknem rukami zeme, keď sa prehnem.

11. 15 najobľúbenejších vecí
Čaj, kniha, filmy, proteíny, prítomnosť tých, čo mám rada, posilka, blog, kamaráti, dobré jedlo, Panelák, Instagram, telesná výchova (aspoň niečo mi ide), a ďalej nemôžem menovať, keďže tu niekedy príde aj moja mamka :D

12. Čo mám v chladničke
Momentálne tam je asi pol kila arašidového masla, 4 kila slaniny, 8 nožičiek domácej klobásy, párky, jogurty a zelenina :D

13. prvá vec, na ktorú si pamätám
Ehm....Asi ako som hádzala penovú loptičku na mini kôš na chladničke.

14. Keby som vyhrala v lotérií....
...tak by som dala niečo svojej rodine, niečo by som si odložila a zbytok by som pravdepodobne minula na oblečenie a topánky. 

15. Denná rutina
Nekomentujem, o tomto bude extra článok. :)

16. Čo je na vrchole tvojo Bucket List?
Nesúďte ma, ale keby som mala zajtra zomrieť, tak by som najprv išla darovať krv, potom by som sa dala potetovať a ožrala by som sa. Ožratá by som išla na bunjee jumping a na podobné vecičky. 

17. Na čo som najviac hrdá
Na dnešný deň. Hrali sme okresné kolo vo volejbale a verte mi, že súper bol veľmi silný. Bojovali sme do poslednej chvíle a aj keď sme nepostúpili, oba sety sme prehrali len s dvojbodovým rozdielom. O rok to ale dáme! :)

18. Podľa čoho sa tvoj blog volá tak, ako sa volá
Made In Slovakia....blog nesie tento názov, pretože chcem dokázať, že nie len bloggerky z Ameriky a z iných veľkých krajín sú najlepšie. Mám v pláne to s blogovaním dotiahnuť veľmi ďaleko a už iba vďaka názvu si možno niekto to malé Slovensko vygoogli. :)

19. Čo zbieraš?
Topánky....a to myslím úplne vážne! :D Chcete o tom samostatný článok?

20. Ťažké časy v mojom živote
Keď vám teraz napíšem, že nič také, uveríte mi? Ja som večný optimista a aj keď sú niektoré dni zlé, tak určite nie sú ťažké. Všetko zlé sa raz skončí a príde niečo dobré. :)

21. 10 obľúbených jedál
Pirohy, halušky s bryndzou, kotlíkový guláš, rezeň, jaternica (hurka), rezance s tvarohom, zemiakový šalát, všetky ryby a morské plody, sladkosti, ovocie.

22. Najlepšia vec, ktorá sa mi stala počas tohto roku
Asi mi neuveríte, ale od marca tento blog zažíva dosť veľkú popularitu, čo sa týka návštevnosti. Toto pokladám za tú úplne najpeckovejšiu vec, aká sa mi mohla stať, pretože viem, že články si nepíšem už len pre seba, ako t bolo do nedávna.

23. Vysnené povolanie
Veľmi rada by som z tohto blogu vytvorila svoje povolanie. To je ale málo pravdepodobné, takže ak by to nevyšlo by som chcela písať ako redaktorka (momentálne píšem na tento blog, na portál KamZaKrasou.sk a HighLife.sk a v minulosti som písala pre Refresher.sk). :)

24. Obľúbená kniha z detstva
Bez debaty Harry Potter! Nie som jediná, ktorá s touto knihou vyrastala. 

25. 5 obľúbených blogov
a veľa ďalších. :)

26. Moja stará fotka
Vzhľadom na to, že teraz ju tu nemám ako dať, nebude tu. Ale sľubujem, že vám ju raz ukážem.

27. Môj obľúbený recept
O tomto mám tiež naplánovaný článok -_-

28. Na čo sa teším?
Úprimne? Na to, že už som pri otázke číslo 28, pretože takto dlho som článok ešte nikdy nepísala. :D

29. Aké krajiny som navštívila?
Nemecko, Poľsko, Maďarsko, Srbsko, Rakúsko, Bulharsko, Chorvátsko, Rumunsko a ešte nejaké iné, keď som bola malá. :)

30. Čo nosím v kozmetickej taštičke?
Púder, CC Cream, lícenku, bronzer (pre istotu), vlhké vreckovky, suché vreckovky, balzam na pery, dva rúže, zrkadielko, štetec, očné tiene, riasenku a linku.

31. Prečo vediem tento blog?
Pretože z celého srdca milujem písanie! Veľmi rada sa s vami delím s mojimi skúsenosťami. Počas blogovania som si našla množstvo nových priateľov, spoznala som nové veci a podobne....ale aj o tomto bude článok extra! :)


Blahoželám si, som na konci. Tak čo? Páčil sa vám tento príspevok? Viem, že na niečo takéto nie ste u mňa zvyknuté, ale chcem aby ste o mne vedeli aspoň niečo málo. :) Chceli by ste viac podobných príspevkov?

Karin

Komentáre

  1. pochopila som, že mamka číta blog :DDDD všetko je mi jasné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super clanek :-) Ja driv taky mohla jist cokoliv a nepribrala jsem ale posledni dobou se mi asi nejak zacina zpomalovat metabolismus, je nacase zacit neco delat :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice challenge :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok :) Závidím že môžej jesť koľko chceš a nepriberieš :o u mňa je to úplný opak :D
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý tag, ak to tak môžem nazvať. :) aj mojim zlozvykom je ohryzávanie nechtov. je to des.! :D Teším sa aj na článok o dennej rutine, dúfam, že bude skoro ! :) a článok o tvojich topánkach bude skvelý, určite ho daj. :) a veľmi ma teším, že môj blog je jeden z tvojich obľúbených:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.