Preskočiť na hlavný obsah

Avon - Ideal Luminous lícenka

   Ahojte! Nezvyčajne sa vám tu hlásim s recenziou na výrobok od Avonu. Nechcem však, aby ste si mysleli, že produkty od Avonu dostávam. Výrobky Avon, ktoré sú na blogu spomenuté som si všetky poctivo kúpila. :)

   Viete, čo by ste si mali všetky zaobstarať do svojej kozmetickej taštičky? No predsa lícenku! Možno si hovoríte, že je to zbytočnosť, ale mýlite sa. Čudovali by ste sa, ako taká lícenka dokáže oživiť každé líčenie. Nie je nič krajšie, ako keď my ženy máme pekné ružové líčka.





   Máte už svoju lícenku, ktorú nikdy za žiadnu inú nevymeníte? Alebo sa len chystáte zaobstarať si ju?

   Ak si ju chcete zaobstarať, čítajte ďalej. Možno vám s výberom pomôžem.

                                                        Popis výrobcu


Farba na líčka s hodvábnym zložením, ktoré sa prispôsobí všetkým tónom pleti. Limitovaná edícia s novým dizajnom.
• dodáva líčkam svieži nádych farby
• poskytuje žiarivý vzhľad
• rozjasňuje pleť
Účinok: Zamatovo jemné zloženie sa prispôsobí tónu pleti a umožňuje príjemné nanášanie. Odtiene, ktoré sú k dispozícií pristanú všetkým tónom pleti.

                                                     Môj názor
   Do rúk sa mi dostal veľmi pekný ružový odtieň - Heavenly Pink. Som osoba, ktorá je priam zaťažená na výzor vecí a lícenka ma svojim výzorom veľmi potešila. Balenie je, klasicky, plastové. Na vrchu je logo firmy Avon a aby balenie bolo živšie, výrobcovia na vrch pridali kvietky. Celkový dizajn lícenky je veľmi pekný a práve vďaka kvietkom je balenie živšie. 
   Ak si lícenku otvoríte, dnu vás bude čakať malé prekvapenie. K lícenke je pribalený aj malý štetec, ktorý má trochu dlhšie a husté štetiny. Samozrejme je v balení aj zrkadlo, ktoré sa nám ženám stále zíde!
   S lícenkou je potrebné narábať opatrne, pretože odtieň, ktorý mám doma je dosť sýty. Pre dosiahnutie prirodzeného vzhľadu vám postačí aj malé množstvo. Lícenka dodáva líčkam jemný vzhľad, ktorý na mňa pôsobí trochu dievčensky. Čo sa týka trvácnosti, tu sa zastavím. Keď som si lícenku naniesla iba na make up, vydržala kratšie, ako som čakala. Ak však na make up používate aj púder, dobrá správa! Lícenka sa na napúdrovanej tvári udrží dlhšie a to na nejakých 7 hodín.

   Aký je váš názor na tento produkt? Používate lícenku? Vyskúšali ste aj lícenku alebo bronzer od Avonu?

Karin






   

Komentáre

  1. Ta tvářenka vypadá fantasticky :) Hlavně se mi líbí ten kytičkový obal :D
    www.oneblondielife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, kvietky zaujali aj mňa... :D ale lícenka je ozaj kvalitná. :)

      Odstrániť
  2. Já jsem snad ještě žádnou tvářenku z Avonu neměla :) Ráda si objednávám z Oriflame a to především řasenky :)

    Monča

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam! :) Oriflame veľmi nepoznám, doma nemám takmer nič od nich. :)

      Odstrániť
  3. Já taky dávám přednost Oriflamu. Tvářenky moc nepoužívám, ale může vypadat hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by si si mala nejakú zaobstarať. Dokážu líčenie pekne doplniť. :)

      Odstrániť
  4. Ja osobne líčenky nepoužívam, ale táto vyzerá skvelo. A úžasná recenzia ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež sa mi veľmi páči obal, ale aj svieži odtieň lícenky! :) Z Avonu som zatiaľ žiadnu nevyskúšala, najradšej mám z Rimmelu. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten obal vypadá krásně jarně i barva tvářenky se mi líbí : )

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.