Preskočiť na hlavný obsah

Avon Naturals Body Care - Shimmering Telové Mlieko

   Ani neviete, ako veľmi som chcela dnes pridať líčenie! Bohužiaľ, zápal, ktorý sa z jedného oka preniesol aj na druhé mi to nedovolil. A verte mi, že ma to veľmi mrzí, pretože nápadov na líčenia mám v hlave veľmi veľa...
   Pre to som si na dnes pripravila konečne recenziu na nejaký kozmetický produkt. Konkrétne sa jedná o telové mlieko z Avonu, ktoré som si objednávala ešte pred Vianocami. :)





   Telové mlieka z Avonu považujem za dosť kvalitné (česť výnimkám), a mlieko Shimmering - Winterberry & Shea mi môj názor nevzalo.
   Mlieko je v 150 ml tube, ktorá je na prvý pohľad veľmi pekná. Možno to robí vianočná kombinácia červenej a zlatej a možno to je obrázkom cezmíny s bambuckým maslom.
   Aký bol môj prvý dojem po otvorení mlieka? Ostala som ohúrená vôňou, ktorá je výrazná a jemná zároveň. Ak ste zaťažené ne vône, po tomto siahnite, ak máte radi niečo viac sladké. :)
   Čo by to bolo ale za mlieko, ak by voňalo iba v tube, no nie? Po aplikácií na pokožkou mlieko za sebou nezanechalo iba už trochu jemnejší závan, ale aj množstvo malých trblietok (neviem, či to na fotke dobre uvidíte).
   Úlohou mlieka je zanechať pokožku rozžiarenú a hydratovanú. Vďaka trblietkám pokožka rozžiarená bola, to hej...ale čo sa týka hydratácie, tu ma mlieko trochu sklamalo. Moje telo síce hydratované bolo, ale nie až tak, ako to pokožka potrebuje. Pokožka ostala hydratovanou asi nejakú hodinku a pol a s rozžiarením to nebola tiež žiadna sláva. Trblietky sa na pokožke udržali necelé dve hodiny, čo nepokladám za veľmi chválitebný výsledok.
 
   Mlieko by som odporučila každej z Vás, ktorá nemá veľké problémy so suchou pokožkou. Ak sa chystáte na večierok, mliečko sa oplatí použiť aspoň na dekolt, ktorý ostane krásne trblietavý (aspoň na chvíľu).

   Cenu mlieka už presne neviem, ale myslím, že to bolo do tých piatich EUR. :)

  Aký máte názor na telové mlieka od Avonu? Aké telové mlieko je šampiónom Vášho srdca? :)

Karin




Komentáre

  1. No troška tie trblietky aj vidno :D ja by som si ho asi nekúpila, lebo mám veľmi suchú kožu. Veľmi by mi asi nepomohol.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažila som sa, aby boli viditeľné. :D Tak to by sa ti asi neoplatilo investovať do tohto mlieka. :)

      Odstrániť
  2. Já mám z Avonu vyzkoušených několik parfémovaných mlék (např. Sensuelle, Cherish) a voní naprosto božsky, že tu vůni cítíš na sobě ještě ráno. Krásně se roztírají, ihned vstřebávají, skvěle hydratují a já jsem prostě spokojená moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sensuelle som vyskúšala aj ja, okrem toho ešte pár iných ako Far Away (moja láska na život a na smrť). S týmito som bola spokojnejšie ako teraz so Shimmering. :)

      Odstrániť
  3. S telovymi mleky od Avonu zkusenost nemam, pouzivam ted kakaove maslo Balea, ale ja to mazani dost flakam, takze mi vsechno vzdycky vydrzi hrozne dlouho :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyjo! Vypadá krásně i tím obalem:D.
    Avon mám ráda i na dekorativku tak i na péči.
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.