Preskočiť na hlavný obsah

Avon - Ultra Color Absolute rúž

   Ako ten čas rýchlo letí! Práve som začala písať článok, pozrela som sa na hodinky a zasvietilo na mňa pol šiestej. No neuveriteľné. A to som dnes ešte nič nestihla.
   Rozmýšľala som, čím vám tu dnes prispejem a na um mi zišlo, že mám doma jeden úžasný rúž, o ktorom musíte vedieť! Asi ste už z názvu zistili, že ide o rúž od Avonu.





   Rúž mám ešte z časov, keď z Avonu objednávala moja mamka. Nevedela som sa rozhodnúť medzi dvoma odtieňmi a na poslednú chvíľu som ich premenila. Ten prvý som ale akosi zabudla vyškrtnúť (fakt som zabudla) a v škatuli sa objavili dva rúže. Ako mi vtedy srdiečko zaplesalo!
   Dnes som sa teda zamerala na rúž s odtieňom Lovely Cherry. 

   Všetky rúže z tejto kolekcie majú veľmi pekný výrazný ružový obal (alebo ako to nazveme), ktorý je, bohužiaľ, z plastu. Prečo bohužiaľ? Síce mám rúž už veeeeľmi dlho a neviem, čo sa s ním stalo, ale kryt mi trochu pukol.
 
                                                 Popis od Avonu

   Hydratačný rúž sýtej farby s vitamínmi a kolagénom pre zdravší vzhľad pier. 100% žien potvrdilo celkové zlepšenie stavu pier. Chráni pery pomocou OF15.
• vyživuje a hydratuje pery
• zvýrazňuje ich a chráni
• poskytuje stredné krytie
Účinky:
Univerzálne zloženie je založené na komplexe vitamínov E a C. Vitamín E je silný antioxidant, ktorý bojuje proti pôsobeniu voľných radikálov a tak zanecháva pery vláčne a dodáva im zdravý vzhľad. Vitamín C podporuje v bunkách tvorbu kolagénu, vyhladzuje pery a podporuje ich regeneráciu. Poskytuje ochranu pred slnečným žiarením s OF15.

                                                    Čo na rúž hovorím ja?
   V prvom rade by som rada pochválila dokonalú hydratáciu. Pery ostali pekne hydratované na nejaké 4 hodiny, čo vážne cením. Čo sa týka farby, opäť a raz sa mi zdá, že rúž vyzerá byť tmavší, ako v skutočnosti je. Na prvý pohľad mi rúž pripadá byť krikľavo ružový, ale po nanesení na pery je farba oveľa jemnejšia. Neviem, či má tento rúž nejakú dlhotrvácnu vlastnosť, ale na perách mi vydržal počas celého vyučovania (7 hodín), a mojich pier sa držal pevne aj napriek tomu, že som mala telesnú.
   Odltáčanie sa na poháre a iné podobné veci nie je až také tragické. Je potrebné rúž nechať zaschnúť a až potom si k perám dávať nejaký predmet. Inak sa nie len že rúž odtlačí, ale je potrebná aj ďalšia aplikácia.
   Rúž na perách pôsobí veľmi pekne. Aj po zaschnutí sa pery pekne lesknú, čo sa pri viacerých rúžoch zatiaľ nestalo. 

    Páči sa vám odtieň Lovely Cherry? Alebo by ste si vybrali iný? A mimochodom, aké rúže vlastne používate vy?

Karin







 

Komentáre

  1. Rúž z tejto rady mám doma len iný odtieň a celkom som s ním spokojná. Na to, že je hydratačný a pery nevysušuje má celkom dobrú výdrž, hoci mne osobne 7 hodín teda ešte nevydržal. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento rúž považujem za jeden z najlepších od Avonu, ktoré mám doma. :) Tiež som sa čudovala, že vydržal až tak dlho. :)

      Odstrániť
  2. Z tejto rady nemám ani jeden, ale tvoj odtieň sa mi veľmi páči. Koľko ťa stál? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, koľko ma stál vtedy, ale teraz je za 3,90€. :)

      Odstrániť
  3. Z Avonu skoro nic nemám, ale vypadá moc hezky. Jen já jsem na trošku světlejší nevýrazné odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S rtenkami od Avonu zkusenost nemam, ale tahle ma moc pekny odstin :-) Ja pouzivam rtenky Essence a ted mam doma barvu na rty Rimmel :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne tento istý mám doma a čo sa týka hydratácie ma naozaj trochu sklamal ale drží naozaj dlhodobo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne tento istý mám doma a čo sa týka hydratácie ma naozaj trochu sklamal ale drží naozaj dlhodobo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.