Preskočiť na hlavný obsah

Hristina - Dry Hair Control Shampoo

   Ahojte! Áno, žijem. Od piatku na blogu nebol žiaden príspevok, ale verte mi, že momentálne mám toho v škole tak veľa, že články teraz určite každý deň nebudú. Fakt ma to veľmi mrzí, pretože nápadov mám milión, ale čas zrealizovať ich, žiaľ, nie je. V poslednej dobe sa ku mne dostalo množstvo produktov na testovanie, o ktorých si myslím, že vás určite zaujmú. :)
   Dnes by som vám rada predstavila šampón, ktorý má za úlohu bojovať so suchými vlasmi. Značka šampónu bude pre vás asi neznáma a ja sa teším, že vás s ňou môžem zoznámiť! :)




Šampón má značku Hristina Cosmetics. Táto značka sa môže právom pýšiť tým, že VŠETKY  produkty má vyrobené iba z prírodných materiálov. 
Tento produkt som testovala viac ako mesiac, takže názor som si naňho už urobila.

Prvá vec, ktorú som si všimla bola, že po umytí peny z vlasov boli vlasy na dotyk veľmi jemné. Tento efekt vydržal až do následujúceho umytia (cca 2 dni). 
Po vysušení boli vlasy tiež jemné a čo je pre mňa podstatné, boli krásne uhladené. Ani jeden vlások mi z hlavy neodstával. 

Šampón mi vlasy vôbec nemastil, čo ma tiež veľmi potešilo, pretože môj prvý dojem z tohto produktu bol taký, že po vysušení ostanú vlasy mastné. Musím prehlásiť, že toto jeden z mála šampónov, ktorý mi plne vyhovuje vo všetko. Ako som už spomínala, nemastí vlasy, nevytvárajú sa z neho lupiny a samotná pokožka hlavy nesvrbí. 

Vôňa šampónu je jemná. Ja osobne tam cítim makadamiový olej a ešte aj niečo iné. Jemný závan ostáva aj na vlasoch po ich umytí. Jediné, čo som postrehla je, že už nie je taký intenzívny.

Najdôležitejšie ale je, aby šampón vlasy hydratoval, pretože už v samotnom názve má DRY HAIR CONTROL. Áno, áno....ani mňa už nebaví písať stále iba dobré recenzie, ale čo už. Tento šampón je na hydratáciu vlasov najlepší zo všetkých, ktoré sa ku mne dostali. 

Určite by som vám chcela tento šampón odporučiť. Zoženiete ho za 230 Kč (neviem, koľko to je € :D ) TU!





Komentáre

  1. Ja som tento šampón mala, ale nebola som z neho nadšená. Mala som po ňom také "umelé" vlasy ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den, můžete mi říct kde jste tento šampon koupila, na slovensko jsem ho ještě neprodával. Jsem oficiální dovozce a vás nevidím mezi zákazníky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Docela drahý šampon, ale pokud je kvalitní, tak proč si nepřiplatit. :-) Vypadá dobře a vidím ho poprvé.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Suché šampóny používam veľmi málo, vyskúšala som Syoss a celkom som s ním bola spokojná. Aj tento vyzerá dobre, no asi by som ho veľmi nevyužila. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mělas pravdu, tenhle šampon jsem neznala ale recenze je zajímavá, jestli na něj někde narazím, mrknu na něj ;-)

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám doma suchý šampon ale nejak sa k tomu neviem odhodlať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.