Preskočiť na hlavný obsah

New In - Fitness (My Protein)

   Prajem Vám krásny prázdninový piatok! Ako trávite dnešný deň? Ja som sa práve vrátila z posilňovne....Prečo Vám to tu hovorím? No pretože tento článok bude na tému fitness. Ukážem Vám, aké veci pribudli do mojej fitness rodiny a v skratke Vám ich aj predstavím. :)




Je celkom výhoda mať všetko od jednej značky. Ja v srdci nosím značku My Protein, o ktorej aj dnešný článok bude. :) 

Asi by bolo fájn, keby som začala proteínmi. Takže, v škatuli som mala okrem iných vecí aj dva kilové balenia proteínov. V prvom prípade sa jedná o Prémiový srvátkový proteín, ktorý je vyrobený zo 100% prémiového srvátkového proteínu a obsahuje viac ako 20 g bielkovín v jednej porcii (82%). Má komplexné zloženie aminokyselín poskytujúce všetky esenciálne aminokyseliny a obsahuje viac ako 2 g leucínu v jednej porcii. Druhý kilové vrece má v sebe ten istý druh proteínu, ibaže má čokoládovú príchuť. 


Ako ďalšie som na nákupnom zozname mala arašidové maslo, na ktorom som priam závislá! Konečne sa mi podarilo prejsť z raňajkového stereotypu a.k.a. tvaroh alebo cottage cheese + proteín na niečo chutnejšie. To chutnejšie je práve arašidové maslo, ku ktorému ja osobne nepotrebujem ani pečivo. :DD
MP MAX Arašidové Maslo® má skvelú chuť a je zdravý prírodný zdroj proteínov, sacharidov a tukov vyrobený zo 100% arašidov s nič iné nebolo pridané ani odobrané!
Zdravé pre srdce mono a polynenasýtené tuky v MP MAX Arašidovom Masle®, z neho robia skvelé občerstvenie pre tých, komu záleží na vyváženej strave. MP MAX Arašidové Maslo® je ideálne pre aktívnych ľudí, pretože je dobrým zdrojom bielkovín a je veľmi bohatý na kalórie, čo vám umožňuje nahradiť akúkoľvek vysoko kalorickú stravu.


Z pochúťok je toto asi všetko. Aby som si mala proteín v čom rozmiešať a pripraviť, rozhodla som sa zaobstarať si aj MyProtein Smart Shake, inými slovami krásny modrý shaker. Ak sledujete môj INSTAGRAM, mali ste možnosť všimnúť si, že nedávno som postla fotku tohto shakeru. :)


Neviem, či to poznáte, ale ja osobne nemám nikdy dosť športových doplnkov (oblečenia a podobne). No a keď som uvidela túto športovú podprsenku, zamilovala som sa do nej! Jednoducho láska na prvý pohľad. Myprotein dámska power podprsenka je pohodlná športová podprsenka a je ideálna pre pohodlné nosenie pre všetky ženy počas ich tréningu. Podprsenka je vyrobená z dvojitej tkaniny pre podporu, ako aj poskytovanie dvojitých ramenných popruhov pre lepšiu individuálnu podporu a pre optimálnu mobilitu, zatiaľ čo budete trénovať. Podprsenka sa tiež skladá z funkčného sacieho materiálu pre účinný odvod vlhkosti a má jedinečný vzor.



   Barrelová taška spĺňa túto požiadavku stopercentne. Myprotein barrel bag je značková taška Myprotein, s vytlačeným Myprotein logom na boku a MP performance logom na oboch koncoch. Taška je vyrobená z odolného materiálu, obsahuje odnímateľný ramenný popruh a dvojité rúčky pre pohodlné uchopenie a nosenie do posilňovne. Taška má tiež vrecko na zips na vonkajšej strane, ktoré je ideálne pre ukladanie všetkého príslušenstva, ako napríklad mince alebo kľúče
Poslednou záležitosťou bola obrovská taška, do ktorej by sa malo zmestiť všetko, čo potrebujem (a verte mi, že je toho veľa).
Objednala som si dve takéto tašky. Jednu fialovú a druhú čiernu. O čiernu som hneď aj prišla, pretože len čo ju uvidel môj úžasný tatik, zhabal mi ju so slovami, že na čo sú mi dve. Po odpovedi sa bránil ďalším argumentom, a to takým, že ju bude mať zatiaľ on, aby na ňu nepadal prach. Je to fakt skvelé, ak idem niekedy do posilky s ním, pretože ako idioti tam vojdeme s rovnakými taškami.... :D



   Čo poviete na New In? Zaujalo Vás niečo? Ak áno, určite si čeknite e-shop My Protein, pretože často majú rôzne zľavy a akcie, ktoré sa určite oplatia. Ak by ste náhodou chceli samostatný článok, že čo sú to vlastne tie proteíny, gainery, kreatíny alebo BCAA, nebojte sa, a napíšte to do komentu. :) Rada pre Vás podobný článok napíšem! :)

Karin

Komentáre

  1. Krásny článok. Tá športová podprsenka je úplne úžasná! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka. :) Čoskoro si k nej dokúpim aj legíny. :))

      Odstrániť
  2. máš skvelú postavu :OO veľmi sa mi páči ten šejker a podprda :) a k článku o proteínoch....uvítala by som ho, pretože som len začiatočník v tomto :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti! :) Super, som rada, že si sa k tomu vyjadrila. Článok bude čoskoro na blogu. :)

      Odstrániť
  3. No teda, máš parádní postavu! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Závidím Ti tvoju postavu! Ja sa neviem donútiť makať. :(( Koľko sa do tej tašky zmestí? Pretože by sa mi podobná zišla už len na tréningy. :) Veľmi pekný nákup, najviac sa mi páči taška a podprsenka. No a článok o proteínoch by som uvítala, mohla by si nám priblížiť, čo je vlastne proteín, gainer a kreatín, pretože ja som v tomto stratená totálne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taška má objem 10 litrov a ďakujem. :) Som rada, že sa Ti nákup páči. :) Článok napíšem, len čo to bude možné. :)

      Odstrániť
  5. No ty máš teda krásný břicho! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.