Preskočiť na hlavný obsah

Realash - výsledky po mesiaci + vyhodnotenie GA o sérum

Ahojte, baby. Určite si ešte spomínate, že pred viac ako mesiacom som sa pustila do testovania rastového séra na riasy Realash. No a dnes Vám tu píšem, aby som Vám popísala zmeny , ktoré nastali počas používania.





   Ale po poriadku. Realash je potrebné naniesť raz do dňa nad vrchné viečko, podobne ako očnú linku. Ja som sérum používala poctivo každý večer už len pre to, aby boli riasy dlhšie. Prvé výsledky som si všimla už po dvoch týždňoch. Všimla som si, že riasy boli o niečo hustejšie a taktiež aj to, že medzi starými riasami mi začali rásť kratučké, nové.

    Nesmiem zabudnúť na to, že po odlíčení mi na vatovom tampóne ostalo omnoho menšie množstvo vypadnutých rias ako pršd tým, kým som Realash nepoužívala. No, milé dámy, a toto sú len dva týždne!

   Teraz je to už viac ako mesiac a je vidno, že riasy sú dlhšie a hustejšie. Nižšie na obrázku si všimnite, že malé riasky mám aj pri vnútornom rohu oka, čo ma nesmierne teší, pretože doteraz som tam mala jednu, maximálne dve. Po odlíčení mi na tampóne neostáva momentálne ani jedná vypadnutá mihalnica!

   A či ma neštípali oči? Nie! A verte mi, že moje oči sú extrémne citlivé a vadí im takmer všetko. Párkrát sa mi stalo aj to, že sérum sa dostalo priamo do oka, ale žiadne nepríjemné štípanie, pálenie či svrbenie neprišlo.

    Sérum by som Vám veľmi rada odporučila, ak túžite po dlhých a zvodných riasach, ktorými keď zaklipkáte, zložíte nie jedného chlapa! :)

No a teraz zistíme, kto bude mať doma sérum Realash! Do GA sa Vás zapojilo 28, čo ma veľmi teší. Víťazkou séra Realash sa stáva Len Tilka, ktorej srdečne gratulujem a budem ju kontaktovať mailom. Vy ostatné, čo ste dnes šťastie nemali, nezúfajte. Čoskoro na blogu bude nová giveaway. :)

Fotka pred používaním Realash



Fotky po mesiaci používania





Karin

Komentáre

  1. Výsledky ozaj vidno. :) Neverila som, že to bude fungovať :) a blahoželám víťazke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie mini mihalnice sú trocha komické :DD ale aspoň to sérum niečo dokázalo no :) gratulujem Lentilke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vítězce gratuluji :-) A co se týče tvých výsledků, tak podle fotek je rozdíl opravdu vidět :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://korytna.blogspot.sk/2015/04/lakova-giveaway.html :) Pozývam ťa na moju GIVEAWAY :)

    Gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tuším už viem do čoho zainvestujem :) Je super vidieť takto výsledky :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky do toho půjdu! Bezva recenze! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fajn recenzia :)
    www.mimlovee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neverila by som, že niečo takéto môže pomôcť o.O :) ale podľa fotiek si ma presvedčila, že to naozaj pomáha :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nesúď knihu podľa obalu... :DD ale nie, tiež som bola prekvapená. :)

      Odstrániť
  9. Ešte raz veľmi pekne ďakujem, výsledky sú naozaj viditeľné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.