Preskočiť na hlavný obsah

Súboj Titanov - Riasenky Essence

   Na tomto blogu je zatiaľ iba jedna časť Súboju Titanov, tak teda dnes Vám tu prispejem ďalšou. V predchádzajúcej časti sme sa venovali sprcháčom Balea a Fenjal, kde sa víťazom stal práve sprcháč od Balei. Dnes budeme porovnávať riasenky od Essence, ktoré používam už veľmi dlho. Tak poďme na to. :)





Prvá riasenka, ktorú budem podrobne rozoberať je Vám určite dobre známa. Blogerky o nej píšu len samé dobré veci a ja som sa zatiaľ s negatívnym názorom na riasenku Lash Princess nestretla. 
Druhá riasenka The Lash Curler je pre mňa totálnou novinku, ale ja rada skúšam nové veci (veď viete). 


Lash Princess

Ako môžete vidieť nižšie na fotke, riasenku som používala až do poslednej chvíle, keďže je obal krásne zničený a zošuchaný. Kefka riasenky má divný tvar, pretože na začiatku a na konci je tenšia ako v strednej časti. Chválim výrobcov, že pri riasenke ostali verný prírodným štetinkám a nenechali sa nahovoriť na tie umelé. 

   Úlohou riasenky je je dokonale vytvarovať a zhustiť riasy tak, aby naše oči dostali extra iskru (akože wtf?!). Vďaka tvaru kefky by sa mala riasenka dostať na každú mihalnicu (aj na tie malé). Tvar rias by mal pripomínať vejár.


      Veľmi pekné úlohy, len či ich aj riasenka dokáže splniť. Po prvej aplikácií nie je riasenka na mihalniciach veľmi viditeľná a pre to tu budem riešiť asi 3 vrstvy. S dostaním sa na všetky malé riasy mala riasenka dosť problém. Ruky som si mohla vytočiť ako Japonec pri ping-pongu a maličké riasy boli aj tak neviditeľné. Zahustenie rias bolo viac ako stopercentné a to isté môžem povedať aj o vytvarovaní. Čo sa mi nepáči je, že (ako aj pri iných riasenkách) ak si na riasy nanesiete viac ako 3 vrstvy, riasam sa dostane veľmi neprirodzený tvar, kde platí rovnica:
                                                          Pred použitím 7 tenkých rias
                                                                               =
                                                           Po použití 1 hebedná hruda






   Riasenka The Lash Curler ma zaujala svojím balením. Zo začiatku som v otáčacej sa kefke žiaden hlbší význam nevidela, ale keď som ju chcela použiť prvýkrát, zasvietilo mi. Práve vďaka otáčacej sa kefke je nanášanie riasenky jednoduchšie a po aplikácií sa riasy premenia na krásne vytočené!
 
   Úlohou riasenky je dodať mihalniciam objem, zvýrazniť ich a krásne vytočiť.

Aj v tomto prípade je jedna vrstva úplne zbytočná, takže riešiť budeme 2 (pri prvej riasenke išlo o 3 vrstvy).

   Verte mi, že aj dve vrstvy dokážu urobiť zázraky. Táto riasenka splnila všetko, čo sľúbila. Stačili dve vrstvy na to, aby som mala riasy, ktoré boli zrazu výrazné vytočené do krásneho poloblúku. Taktiež som si všimla, že riasenka dokázala mihalnice predĺžiť, za čo dostáva bonusový bodík.

   Kefka riasenky je taktiež prírodná a vzhľad rias po nanesení viacerých vrstiev je omnoho prirodzenejší. :)





            And the winner is.....


   Myslím, že Vám to je úplne jasné, ale víťazom sa stáva riasenka The Lash Curler, pretože splnila to, čo mala a prekvapila ma neočakávaným predĺžením. :)



    Máte niektorú z týchto riaseniek odskúšanú? :)  Ak nie, aká je Vaša TOP-ka? :)

Karin

Komentáre

  1. Docela mě překvapil výsledek u lash princess, ale aspoň vím, co nekupovat. Já používám řasenku od Rimmelu Wonderfull a jsem spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rimmel riasenku som nemala ešte ani jednu, ale vďaka za tip, určite sa k nej skôr, či neskôr dostanem. :)

      Odstrániť
  2. Veľmi sa čudujem ako ti vytvarovalo riasy lash princess, ja ju používam a je to pre mňa jedna z najlepších špirál, ktoré som mala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, Simonka... :D ale nie, aj ja som dosť prekvapená. :)

      Odstrániť
  3. Prvá má chutný dizajn, ale čo sa kefky týka, vyhovovala by mi určite druhá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kefka sa mi zdala kvalitnejšia na prvej špirále, ale ako vidíš, nebolo to tak. Druhá je stokrát lepšia. :)

      Odstrániť
  4. Zrovna mám teď taky jednu řasenku od Essence, která mě stála si 60 Kč a je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto dve ma vyšli na nejaké 3€ (k Lash Princess bola linka zdarma). Essence má ozaj lacnú kozmetiku, ktorá je podľa mňa na takéto ceny dosť kvalitná. :)

      Odstrániť
  5. Essence špirálu som ešte nemala žiadnu, väčšinou používam tie z Avonu, ktoré ma zatiaľ nesklamali (vo väčšine prípadov). Tieto tu Essence majú síce pekná dizajn, ale ich výsledok ma nejak neohúril. Ak by som si mala vybrať, tak by som asi siahla po The Lash Curler, pretože nie je nad prirodzený vzhľad mihalníc.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Essence jsem snad žádnou řasenku ještě neměla..no asi se na ně budu muset trochu víc zaměřit:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám tu curler a jsem s ní spokojená :) Jinak mám ještě další od essence, ale tu princess dodnes nemám. Moc se mi líbí její obal, ale četla jsem na ní už několik negativních recenzí, tak jsem si ji zatím nekoupila.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.