Preskočiť na hlavný obsah

Welcome Spring + Giveaway

   Ahojte! V dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť novú jarnú kolekciu e-shopu Womanology, ktorá obsahuje množstvo krásnych doplnkov. Vďaka spolupráci s týmto e-shopom budete mať možnosť vyhrať krásny doplnok. No ale pekne po poriadku a najprv sa pozrime na nejaký šperk z kolekcie Spring breeze, ktorý mám doma. :)




   Po veľmi dlhom rozhodovaní, ktorý šperk si vyberiem pre seba som sa rozhodla pre jednoduchú zlatú retiazku s troma ružovými motýlikmi. Jemných náhrdelníkov doma veľa nemám a pre to som rada, že som si zvolila tento. 



   Ak ale máte radšej masívnejšie doplnky, mám pre Vás dobrú správu. Kolekcia je plná pestrofarebných doplnkov ako napríklad náušníc alebo náhrdelníkov, ktoré spestria každý outfit. Nájdete tam aj tzv. goliere, ktoré sa dokonale hodia k blúzkam.



   No a práve o jeden takýto "golier" môžete súťažiť! :)


Páči sa Vám? Ak áno, je šanca, že ho budete mať! :)

Podmienky:

-byť verejným sledovateľom blogu
-napísať mi, prečo by ste mali vyhrať práve Vy + Váš e-mail

BONUS: sledovanie na IG (ak to splníte, môžte pripísať ďalší koment)

   Ak sa Vás zapojí menej ako 20 budem vyberať podľa najlepšieho komentáru. Ak Vás bude viac ako 20, nechám to klasicky na Random. :)

Giveaway sa skončí 1. mája. :)

DRŽÍM PALCE! :)

Karin


Komentáre

  1. Ahoj :) GFC- dasa Frantova
    Tento golier by sa mi veľmi hodil k jedným čiernym šatám :)
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. instagram- dasafrantova
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC-Janie Hannagonova
    Tento golier je dokonalý,skvele kombinovateľný.Takýto všestranne využiteľný náhrdelník ešte nemám takže dúfam že to budem práve ja ktorá ho vyhrá :D
    kajuska881@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    Myslím, že nie je žiaden dôvod nato aby som vyhrala :) Jednoducho sa mi páči, viem si ho predstaviť s oblečením, ktoré vlastným kedže je to veľmi pekný a ľahko kombinovateľný kúsok, ktorý by nemal chýbať ani u jednej zo žien, ktoré milujú módu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC Genevra, email genevra43@gmail.com
    Náhrdelník je moc pěkný. Ještě žádný takový masivní nemám, moc se mi tak velké náhrdelníky nelíbí, ale když jsem sjela níže, tak bylo jen "wow". Opravdu se mi moc líbí a dovedu si ho představit na sobě ke svým outfitům. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Kristína K
    christyshades.blog@gmail.com
    Milujem masívne náhrdelníky, ale vadia mi takmer všetky, ktoré sa zapínajú na retiazku. Vzhľadom na to, že tento sa viaže na mašličku, je pre mňa ideálny! :) :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenhle je vážně úžasný, výrazný a tak se dá pěkně kombinovat s jednoduchým oblečením a přesto to bude neobyčejné! Moc takových nemám a tak bych ráda svou sbírku rozšířila, tak snad se na mě usměje štěstí :-)
    Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na instagramu sleduji pod přezdívkou clarkens29 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji jako Markéta Králová, macu@seznam.cz
    Neskromně komentuji, že vyhrát bych měla já, protože žádný takový doplněk dosud nevlastním ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Vyhrát tento krásný náhrdelník bych měla já, protože ho chci. :D Sranda ... ale opravdu nemám jich dost ...a tento by se mi do mé sbírky hodil. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dôvod? Ten ti fakt nepoviem :D Pretože som to ja ha :D (Ale nie prestaňme s narcismom, minule som proti tomu videla štrajk.. originally slovakia :D) Už dlho sa obháňam po nejakom veľkom náhrdelníku ktorý bude podstate jednoduchý ale skvele oživí outfit, len že všade kde vojdem do obchodu majú len tie také zlaté reťaze na bicykle čo fakt nepotrebujem mať okolo krku :D Iróniou je že presne tento náhrdelník som si pozerala pár dni dozadu a obdivovala ho pri obrazovke :D Takže by bolo super ak by som ho vyhrala (je to osud :D) keď že je naozaj nádherný a hodí sa (takmer) ku všetkému :)
    Sledujem pod týmto kontom, mail kacurova.kika@gmail.com a instagram tak isto sledujem pod your_kristen
    PS: Ten čo si si zaobstarala ty je úplne ajsdgfyadg :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Asi není žádný důvod proč bych měla vyhrát zrovna já, jen zkouším štěstí, protože náhrdelník je to pravdu krásný a doladí každý outfit jako třešničku na dortu. :)
    gfc: Veronika Tomášková

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Náhrdelník je krásný.Už dlouho si dodávám odvahu nosit velké náhrdelínky,mám doma pouze jeden,který jsem měla párkrát a právě jsem chtěla nějáký se stříbrnými (průhlednými) kameny,tak by tento mohl být ten pravý a třeba bych konečně začala nosit velké náhrdelníky a oživila jím kde jaký outfit :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento náhrdelník je nádherný, žádný takový nemám. Takže by bylo super vyhrát tento..je fakt boží a neutrální!! Zbývá mi jen držet si palce :D
    GFC Kamila Ligasová
    Inst. ohnicek
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tento náhrdelník je nádherný, žádný takový nemám. Takže by bylo super vyhrát tento..je fakt boží a neutrální!! Zbývá mi jen držet si palce :D
    GFC Kamila Ligasová
    Inst. ohnicek
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento náhrdelník je nádherný, žádný takový nemám. Takže by bylo super vyhrát tento..je fakt boží a neutrální!! Zbývá mi jen držet si palce :D
    GFC Kamila Ligasová
    Inst. ohnicek
    kamcamahdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. sledujem cez GFC ako L
    takýto náhrdelník by sa mi perfektne hodil do šatníka, keďže milujem kvetinkové veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduji už delší dobu jako Klára Odehnalová.
    Proč bych měla vyhrát zrovna já? Protože tenhle náhrdelník prostě nutně musím mít ! :D
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: Terka Černá
    Nemám žádný důvod, prostě se mi líbí a určitě by se hodil. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pretože zbožňujem takéto náhrdelníky a tento by sa mi presne hodil teraz na jarné obdobie. Oživil by každé oblečenie. :)
    GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Protože už dlouho pokukuji po nějakém velkém náhrdelníku a tento by se mi hodil k většině světříků a halenek :)
    GFC Veronika
    vermrackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz

    Po tomto konkrétním náhrdelníku na Ebay už pokukuji dlouho, hrozně se mi líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC - Kristýna Košuličová
    Tady nejde říct že to musím vyhrát já může to vyhrát kdokoliv a taky si to zaslouží každý jedině co můžu napsat je že se mi líbí a nosila bych ho ke všemu co by se hodilo :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk :D
    prečo ja ? pretože sa mi mega páči ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC - Dinky
    Rada by som vyhrala tvoju súťaž pretože mám doma blúzku, ku ktorej je tento náhrdelník ako stvorený. Už dlho snívam o podobnom ale zatiaľ sa mi vážne nikde nepodaril zohnať, aj keď som podobné náhrdelníky videla na viacerých ženách. Rada by som si ním oživila svoje oblečenie, či už vo všedný deň, alebo na párty, pretože ja sama vlasním iba jeden náhrdelník :) Tvoj náhrdelník z kolekcie Spring breeze je skvelý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Ťažko povedať prečo, keďže tu už odznelo veľa dôvodov, ktoré sa týkajú aj mňa. Ja napíšem asi len preto, že konečne sa chcem začať obliekať trocha elegantnejšie. Keďže od septembra začnem (aspoň dúfam) chodiť na výšku, zišiel by sa aj tak trocha elegantnejší štýl. A keďže ja som ten typ človeka, čo má rád street style a milujem tenisky, tak by sa mi dokonale hodil k mojej milovanej bielej košeli, ktorá je asi jedinou "elegantnejšou" vecou v mojom šatníku :):D

    miselka710@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Barborka
    Žiaden špeciálny dôvod, prečo by som tento náhrdelník mala vyhrať práve ja, nemám, asi len to, že je univerzálne kombinovateľný a viem si ho predstaviť ako doplnok mnohých outfitov :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. + sledujem na instagrame ako barborka157 :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC : Aneta Štěpánská
    Skvělá výhra. A proč já ? Protože moje blond vlasy a modrý oči přesně něco takovýhle potřebujou! :-)
    AnetaStepanska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Nič špecialne.
    Ale pred týždňom som písala monitor a teraz sa drtím na prímačky a ešte som nemala šancu sa odmeniť.
    A tento náhrdelník by ma potešil (:

    terka.holubova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Mala by som vyhrať, pretože nemám vôbec žiadny takýto šperk :)

    razcestie69@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. ten nahrdelnik je nadherny. Chcela by som ho vyhrat kvôli tomu že taký zháňam už veĺmi dlho a neviem ho nikde najst. Moc by ma to potesilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj, skvělá soutěž!
    Myslím, že bych měla vyhrát, jelikož jsem se ještě neodvážila si takovýhle koupit, i když se mi hrozně líbí a vím, že bych ho využila. :)
    krysiik(zavináč)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.