Preskočiť na hlavný obsah

Maybelline NY - Super Stay Better Skin

   Ahojte! To je šok, že čítate ďalší nový príspevok, čo? Veď predsa včera som vám sľúbila, že sa idem s vami podeliť o moje skúsenosti, ktoré som nazbierala počas posledných mesiacov. Na dnes som si teda pripravila recenziu na make up, ktorý mi nesmie chýbať v kozmetickej taštičke. :)


Vopred sa vám chcem ospravedlniť za kvalitu fotiek, ale foťák mám pokazený a pre to som donútená využívať svoj mobil. Odpustite mi to, že? :)

Ako už asi podľa nadpisu vidíte, jedná sa o make up Maybelline SuperStay Better Skin, ktorého hlavnou úlohou je zjednotiť tón pleti a časom aj zlepšiť jej vzhľad. Tak čo myslíte, podarilo sa?

30ml make upu, ktorý je vytvorený vo viacerých odtieňoch zoženiete v rôznych cenových rozmedziach. Ja som si ten svoj však zaobstarala z notino.sk, kde som zaňho dala 8,20€. 

Začala by som tým, že z každej strany počúvam, že na leto nie je veľmi vhodné nosiť make up. Až do nedávna som bola zastáncom tohto názoru aj ja....teda až kým som si neskúsila dať SuperStay Better Skin. Musím povedať, že make up som na tvári ani necítila a nijak ju nezaťažoval. Čo sa týka toho zjednotenia, toto je ďalšia stránka tohto produktu, ktorá ma potešila. Napriek tomu, že som mu veľké šance nedávala, ostala som prekvapená. Úplne stačilo, ak som si make up naniesla iba ráno. Po nanesení sa tón mojej pleti krásne zjednotil a tento efekt vydržal, až kým som neprišla domov (nie som z tých, čo chodia domov pred ôsmou večer :D ).

Výrobcovia tohto produktu sľubujú, že pravidelné používanie zlepšuje celkový výzor pleti. ÁNO, ÁNO, ÁNO! A žiadne tri týždne to netrvalo. Už po týždni som si všimla, že moja pleť je jemnejšia ako inokedy. 

Dávkovanie make upu je taktiež hračka, keďže má pumpičku. Nemám rada podobné produkty, ktoré pumpičku nemajú, a aj vďaka tomu si Super Stay Better Skin získal moje sympatie. 




Komentáre

  1. Mně ten makeup taky celkem vyhovuje, akorát jsem si nevšimla žádného zlepšení :/
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nad tímto make-upem jsem přemýšlela, teda o jeho pořízení, zatím jsem ale četla rozporuplné recenze, takže zatím váhám... -.-

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Turecká giveaway plná překvapení právě na blogu: natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ti ho môžem iba odporučiť. :) Fakt som s ním veľmi spokojná. :)

      Odstrániť
  3. Makeup mám zatím schovaný v krabičce, protože jsem si řekla, že musím dodělat nějaké co doma už mám.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-tyrkysova.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.