Preskočiť na hlavný obsah

Milva - Pleťová vodička proti akné s nechtíkom

   Už ste sa zľakli, že opäť som sa vykašľala na písanie článkov, čo? Nebojte sa, stále som tu. Stále skúšam rôzne produkty. A stále si pre vás pripravujem nové články.
   O značke Milva som na blogu už písala. Vtedy som sa zamerala na šampóny a chinínové vody, ktoré mi dosť pomohli. Dnes sa k tejto značke opäť vrátim, no nebudem sa venovať vlasovým produktom, ale pleťovej vodičke proti akné.




Pleťová voda od Milva je určená pre problematické pleť, ktorú trápi akné. Nebudeme si klamať dievčatá, nepekná vyrážka sa nám na tvári objavila už minimálne raz. Pučili sme ju, prekrývali všetkým, čo sme doma našli, ale vyrážka bola stále na čele. A svietila ako maják. 
O pleť je potrebné starať sa pravidelne. Každé ráno, každý večer. Je jedno, či prídete domov unavené z práce alebo rozbité z párty. Tých 5 minút, ktoré venujete dôkladnému vyčisteniu tváre vás určite nezabije. 
Prípravkov, ktoré sľubujú zmiznutie akné je mnoho, veď to poznáme. Najprv nás sklame jedná značka, potom druhá a tretia nás taktiež veľmi nepoteší. 

Od pleťovej vody Milva som veľké zázraky nečakala. Keď mi došla pleťová kozmetika, ktorú som používala dovtedy, začala som pravidelne používať túto pleťovú vodu. Bolo to v období, kedy som mala na tvári nie jednu veľkú vyrážku a pre to som sa tešila každému produktu, na ktorom stálo ANTI AKNÉ. 

Výhodou používania tejto vody je, že je potrebné nanášať ju na pleť iba raz do dňa. Produkt obsahuje výťažok z nechtíka lekárskeho a kyselinu salicylovú, ktoré bránia vzniku ďalšieho akné. Taktiež pleť chráni pred zápalmi a vznietením. 

Ja som pleťovú vodu používala každý večer po dobu takmer dvoch mesiacoch. Musím uznať, že na tvári som mala dosť viditeľné akné, s ktorým by si podľa mňa poradila ťažko aj dermatologička (to bola druhá možnosť). Výsledky som nevidela hneď po týždni, nedajbože po prvom použití. Veď ako sa hovorí-na dobré sa čaká. No a čakanie sa vyplatilo. Po dvoch týždňoch bola moja pleť úplne čistá. Stále som ale o kvalite nebola presvedčená úplne, tak som si povedala, že počkám ešte, či náhodou sa mi na čele neobjaví ďalší maják. Ten sa ale ani po ďalších dvoch týždňoch neobjavil, čo ma už vážne prekvapilo. 

Jedna fľaštička pleťovej vody Milva obsahuje 100ml jemne žĺtkastej vody, ktorú je potrebné naniesť na vatový tampón a následne ňou vyčistiť pleť. Celých 100ml mi vydržalo 2 mesiace a fľaška stále nie je prázdna. Jediná vec, ktorú by som chcela vytknúť je vôňa. Je cítiť, že vo vodičke je pridaná kyselina a vôňa je dosť výrazná.




Komentáre

  1. Mě by se i líbily fotky před použitím a po použití. :-) Jinak je tato kosmetika super, ráda bych vyzkoušela jejich šampony.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mohli byť fotky pred a po :) ale inak pekný článok ..
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Práve som si túto vodičku objednala :) Uvidím, ako s ňou budem spokojná :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.