Preskočiť na hlavný obsah

Born to Bio - šampón pre suché vlasy

   Ahojte babule. Viem, že som sľúbila častejšie príspevky, no ku koncu prázdnin sa nám končila hasičská sezóna, takže sme mali často tréningy a súťaže a teraz, keď začala škola, som sa dokopala k tomu, že to budem brať trochu zodpovednejšie, keďže som v maturitnom ročníku.
   V každom prípade sa hlásim aj s novým článkom, ktorý budem zameraný na starostlivosť o vlasy. Preskúmame spolu šampón, ktorý by mal pomôcť suchým a poškodeným vlasom.




Šampón som dostala ako dar, takže absolútne netuším odkiaľ je a koľko stál. Ako vidíte, jedná sa o BIO produkt, ktorý obsahuje med a avokádo. V produkte nie sú žiadne parabény a farbivá, ktoré vlasom škodia. 

Fľaška obsahuje 300ml priesvitnej, stredne hustej hmoty, z ktorej cítiť prevažne med. Ja tam cítim aj mlieko, ale v zložení sa žiadne mlieko nespomína, takže možno som divná. :D Taktiež sa v popise produktu uvádza, že celkovo 10,2% celkového zloženia je organicky vypestované. 


Šampónov na suché vlasy som testovala pomerne dosť, to dobre viete. Ale viete aj to, že nie všetky mi pomohli. Tento šampón bude z kategórie tých, čo, žiaľ, nepomohli. Tento produkt som používala dosť dlho, pretože som nečakala zázraky hneď. No aj po dlhšom čase žiadne zázraky neprišli.

Na moje stredne dlhé vlasy bolo potrebné použiť veľké množstvo šampónu. Penivosť tiež nepochválim, pretože bola takmer neviditeľná. Šampón by mal pomôcť suchým a poškodeným vlasom, no jediné, čo dokázal bolo vlasy ešte viac vysušiť. Možno to poznáte, že sa vám po vyschnutí vlasy postavia do každej strany. No a presne toto sa podarilo tomuto produktu. Ako keby na ne pôsobila statická elektrina. 

Vlasy ostali totálne bez lesku a bez života. Dokonca som si všimla, že asi po dvoch týždňoch používania sa mi na kefe začali množiť vypadnuté vlasy. Nie že by som chcela obviniť tento šampón, ale musím to urobiť, pretože okrem toho som používala iba jeden olej, ktorý používam dlhodobo.


Dávkovanie je také isté, ako pri väčšine podobných produktov.

No neviem dievčatá...možno šampón nevyhovuje len mne, ale určite by som si ho opäť nezaobstarala. ;)

Máte skúsenosti s podobnými produktami? Aký kozmetický výrobok (nie len na vlasy) vás najviac sklamal? :) Budem rada, ak mi o tom napíšete! :)

Komentáre

  1. No ako nejdem klamat ale o takejto znacke som nikdy nepocula. Ale vidis, co je Bio nemusi byt dobre. :) chvalabohu nemam suche vlasy, takze tieto produkty nepotrebujem. No a najviac ma asi sklamala spirala od essence jedna, z ktorej ki zacali vypadavat mihalnice. Btw som rada ze si konecne nieco pridala, dufam, ze budes aktivnejsia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začali ti vypadávať mihalnice? Fú, tak toto sa mi ešte vďakabohu nestalo. :) posnažím sa byť aktívnejšia, ale škola, tréningy, priateľ, súťaže ma stoja veľa času... :)

      Odstrániť
  2. wau, takýto som ešte nevidela! ja mám obyčajný suchý šampon od Balea, aj celkom funguje ale vôňa mi vôbec nevonia :D .. preto používam ako suchý šampón kakao... asi trošku divné ale funguje to :) a je to bio tak isto , haha :D iank máš super názov blogu! ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suché šampóny sú fajn, no nevyrovnajú sa tým klasickým. :) O kakau som nepočula, ale vyskúšam. A ďakujem krásne. ^_^

      Odstrániť
  3. O tomto šampóne som ešte nepočula. :) A takéto Šampóny viac menej ani nepoužívam :D.. A konečne si späť ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak hrozný šampon, jak ty popisuješ jsem snad ještě nikdy neměla. Můj nejoblíbenější šampon je od Pantene řada Aqua light. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.