Preskočiť na hlavný obsah

Makeup Revolution Focus & Fix - sada pre krásne obočie

   Ahojte. V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť jeden výrobok z dekoratívnej kozmetiky, ktorý sa stal mojou srdcovkou. Jedná sa o produkt značky Makeup Revolution, s ktorou mám zatiaľ iba dobré skúsenosti.
   Dobre viete, že na svete existujú dva druhy žien. Tie, čo si obočie vyholia a nakreslia miesto neho čiarku a tie, ktoré sa o svoje obočie starajú. Boli časy, keď všetky baby nosili hrubé obočie ako Cara. Myslím, že tento trend už ustál...v každom prípade, niektoré z nás nedostali nadelené husté a tmavé obočie a pre to si s tým musíme poradiť samé. Čo pomáha mne?




Sadu som si kúpila v e-shope notino.sk, z ktorého v poslednej dobe objednávam dosť často. Značka Makeup Revolution nie je pre mňa veľmi známa, ale musím povedať, že zatiaľ ma ani jeden ich produkt nesklamal. Inak to nie je ani v prípade sady na obočie. Cena nie je veľmi vysoká, tento produkt zoženiete za krásnych 5€ a dokonca si môžte vybrať medzi dvoma farebnými variantami. 


Ja som si zvolila svetlejšiu variantu, keďže moje obočie na tom nie je až tak zle. Keď som si sadu kupovala, mala som myslím blond alebo ryšavé vlasy. Áno, hovorí sa, že obočie by malo mať farbu vlasov, ale tí, čo ma poznajú vedia, že ja musím mať stále tmavé a hrubé obočie. 

Ako vidíte na fotke, sada obsahuje tri rôzne odtiene hnedej. To posledné okienko je vosk, ktorý bol pôvodne biely, ale tak viete ako to chodí... Taktiež ma potešilo to, že sada obsahuje aj štetec na aplikáciu a mini pinzetu, ktorú som zatiaľ nikdy nepoužila (nebudem vám tu klamať).


V ďalšom rade by som chcela pochváliť to, že štetec je skvele tvarovaný a aplikáciu s ním zvládne aj žena, ktorá si ide obočie farbiť prvýkrát. Stačí jeden ťah a je to! Všetky tri odtiene majú v sebe dostatok pigmentu a pre to nie je potrebné naniesť na obočie veľké množstvo. Výhodou je taktiež vosk, ktorý vám zaručí to, že obočie ostane v tom správnom tvare počas celého dňa. 

Je potrebné si však dávať pozor na to, ako sa zmení farba pri kontakte s vašim obočím. Je jasné, že malá zmena tam bude, no ja som žiadnu tragickú zmenu z hnedej na blond a podobne nezažila.


Pochváliť by som chcela aj trvácnosť farby. Na obočí mi vydržala, kým som ju nedala dole pomocou micelárnej vody. 

Ak máte aj vy problémy so svojím obočím, určite siahnite po Makeup Revolution Focus & Fix sade pre dokonalé obočie, pretože si myslím, že vás nesklame. :)


Používate podobné produkty? Ak áno, aké? Ja poznám ešte podobnú paletku od Essence, ktorá obsahuje aj fólie s tvarom obočia, no túto od Makeup Revolution považujem za kvalitnejšiu. Budem rada, ak mi prezradíte svoje finty na obočie! :)



Komentáre

  1. Já jsem dřív používala ten set od Essence, pak tužku a teď si vystačím se zabarveným gelem od Alverde, který mi moc vyhovuje :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O géle Alverde som ešte nepočula. Kde ho zoženiem? Chcela by som ho skúsiť. :)

      Odstrániť
  2. S farbou obocia problem nemam, skor ma trapi hustota. Ak by si o niecom vedela, bola by som rada, ak by si sa tomu povenovala aj na blogu. :) mam ho mega riedke

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O hustote obočia sa budeme baviť cca za mesiac, kedy dotestujem jeden prípravok, takže určite buď v pozore! :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. MAC je klasika, no pre niekoho to je finančne náročnejšie. :)

      Odstrániť
  4. Já nic takového nepoužívám. Nežádoucí chloupky si jen vytrhávám a jsem spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.