Preskočiť na hlavný obsah

Narodeninová Giveaway!

   Ahojte! Dnes by som chcela zahájiť giveaway pri príležitosti prvých narodenín blogu. Áno, teraz prichádzajú tie reči, kedy vám budem ďakovať za to, že tento blog pravidelne navštevujete (aj napriek mojím výpadkom, kedy nepíšem) a zanechávate tu po sebe stopy v podobe komentárov. Tento blog som mala pôvodne viesť so spolužiačkou, ale jej sa do toho napokon veľmi nechcelo a mne bolo ľúto vzdať sa písania, tak som v tom pokračovala sama. Zatiaľ som ani raz neľutovala, že pre vás píšem. Robí mi to radosť. Taktiež mi robí radosť to, že vám radím, po akých produktoch nemáte siahať (najznámejší dissovací článok ever: Baby Lips: (S)hit roka? ), prípadne aké produkty by vám nemali chýbať. Ale viete čo mi robí najväčšiu radosť? Keď si čítam vaše komentáre (ktoré samozrejme niekedy nie sú najmilšie)......práve toto ma donútilo vrátiť sa k písaniu. A za to, že ste tu so mnou už viac ako rok som sa rozhodla obdariť vás! :)




O čo sa hrá?
Dnes máte možnosť hrať o celkovo 4 produkty, s ktorými som bola ja veľmi spokojná. 
1. Sérum na rast mihalníc GigaLash
2. Ružová voda značky Milva
3. Vzorka vanilkového proteínu Gorilla
4. Vzorka spaľovaču tukov Gorilla


Dokedy sa môžem prihlásiť?
Vyhodnotenie súťaže bude 1.11.2015 (takže víťazku sa dozviete ešte v ten deň)

Čo musím urobiť?
1. Sledovať blog verejne (GFC, Twitter)
2. Napísať mi, aký článok sa vám zatiaľ najviac a najmenej páčil, prípadne čo by ste na blogu zmenili.
3. Sledovať ma na Instagrame (nepovinné, ak mi hodíte follow, ste v súťaží dvakrát)



Držím vám palce a ďakujem vám za tento úžasný rok! :)

Karin

Komentáre

  1. GFC Genevra
    Mě se líbí všechny tvoje články, jinak bych tě ani nesledovala. Nemám žádný článek, který by se mi nelíbil. Každá blogerka píše o tom, co jí baví, o co se zajímá a záleží na ní jak to podá svým čtenářům. Prostě nemám výhrady. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC : Ad Gundová
    Mne sa páči to ako píšeš - štýl písania :) Aj nudný článok sa dá čítať s týmto štýlom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,
    samozřejmě sleduji :)
    Nejvíce se mi líbil asi recenze na make up od Mabyline. Díky tvoji recenzi jsem si ho koupila a nikdy jsem lepší make up neměla. Takže děkuji <3 :)
    Jinak mě se líbí jakým stylem píšeš. Že to vše dává hlavu i patu a moc dobře se tvé články čtou :)
    Jinak Giveaway je super.
    Sérum by se mi tak strašně hodilo. Bohužel jsem momentálně po sundání prodloužených řas a mé řasy jsou v katastrofálním stavu, takže by mi toto určitě pomohlo :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sleduji i na instagramu :)

    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásná soutěž! ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    líbí s emi stylový i ve fitku a recenze samozřejmně :D ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj naozaj super giveaway!
    micka185@azet.sk
    sledujem ta cez tento učet
    natrafila som na teba iba teraz. pozrela som si zopár tvojich článkov a páčili sa mi zatial vetky, velmi pekne píšeš.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné ceny a gratuluji! :)
    Sleduji jako Katherine Sýkorová
    Líbí se mi různé kosmetické články, mnoho produktů jsem dosud neznala! :)
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná soutěž!
    Sleduji jako Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    A všechny tvoje články jsou super, vždy si ráda počtu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Terka Černá
    Mám ráda všechny články ohledně kosmetiky:)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Zuzana Zelienková

    Na Tvoj blog som narazila až teraz a popozerala som si nejaké tie články a zatiaľ som nenašla žiaden, kt. by sa mi nepáčil! Určite sem budem chodiť pravidelne! :-)

    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj , nemam ani jeden članok čoby sa mi nepačil , maš podla mna pekny blog a rada sa sem vraciam :)
    gfc tento ucet
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Na blogu nemám čo vytknúť,je tu presne to čo ma zaujíma :)
    Gfc:Michelle B.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Líbil se mi článek hubnutí s čajem a článek, který by se mi vyloženě nelíbil, není. :)

    GFC: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleduji už dlouho jako Klára Odehnalová.
    Nejvíce mě zaujal článek o hubnutí s Matcha čajem, protože je to můj oblíbenec. Neoblíbený článek nemám.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Luxusní giveaway <3
    GFC: Kath(erine)
    E-mail: katerinakrivkova@seznam.cz
    Na tvém blogu nic neměň, takhle se mi líbí nejvíc <3 Všechny články jsou super, nemůžu říct, že by mě nějaký nudil.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.