Preskočiť na hlavný obsah

Štýlová aj vo fitku II.

   Ahojte! :) Ako víkendujete? Užívate si slniečko? Nedávno som si povedala, že začnem behať, tak sa toho držím, behám a behám. Keďže je tak pekne, behá sa úplne ideálne. No ale nejdem vám tu písať o tom, ako behám. Dnes vám dám pár tipov, kde zháňať pekné, ale hlavne kvalitné športové oblečenie. Väčšina zdrojov sú mnou overené e-shopy alebo kamenné predajne. :)

                





   Začneme pekne od vrchu. Záleží na tom, aký šport robíte. My dnes budeme brať do úvahy hlavne fitness, prípadne atletiku. Základom je kvalitná športová podprsenka. Na Instagrame alebo Tumblr vidím samé fotky, kde sú baby vo fitku iba v športovej podprsenke, ale musím sa priznať, že takto som ešte žiadnu naživo nevidela. Možno to bude psychikou Sloveniek, ktoré sa za svoje telo hanbia, ale o tomto sa budeme baviť neskôr. Druhov športoviek je množstvo, treba brať do úvahy veľkosť vášho poprsia. Ak máte malé prsia ako ja napríklad, postačí vám aj klasická, nevystužená podprda. Pri väčšom poprsí by som asi siahla po vystuženej podprde. Ja osobne mám doma 4 športové podprsenky, všetky iných značiek. Najobľúbenejšia je ale krásna modrá MyProtein, ktorú som dostala v rámci spolupráce.
          Zoženiete  TU za 15€.

   Taktiež obľubujem nákupy v H&M, prípadne v Tescu. H&M patrí do kategórie drahších obchodov. Avšak väčšina ich výrobkov je kvalitná a vydrží dlho. To isté chcem povedať aj o F&F, z ktorého sa stáva fakt značka. F&F má lacnejšie produkty, ktoré sú tiež kvalitné a vydržia dlho. :)

Čo sa týka topu, do toho sa oplatí investovať. Existuje mnoho topov, ktoré dokážu vstrebávať pot a podobne. V tomto prípade ale nenakupujem ani v Tescu alebo H&M. Oplatí sa investovať a siahnúť po značke ako je Nike, Adidas alebo v najlepšom prípade Under Armour.

  

   No a prichádza časť, na ktorú sa najviac teším. Legíny. Ak ma sledujete na INSTAGRAME, mohli ste si už všimnúť, že som na nich závislá. Opäť sa dostaneme k obchodom ako je Tesco, prípadne F&F, no mojou srdcovkou je známa fitness značka Nebbia. Všimnite si, že takmer každá fitnesska je oblečená od hlavy po päty v Nebbia. Možno že sú tieto veci drahé, ale vydržia veľmi dlho a vaše nohy v nich vyzerajú úplne božsky. A o zadku ani nehovorím. Do tejto značky sa určite oplatí investovať. :)


 Sne na konci! Ešte sa povenujeme topánkam, ale to len v skratke. Ja som zamilovaná do tenisiek Nike Roshe Run, z ktorých mám doma dva páry. Jedny z nich mám už iba na hasičské tréningy, ale druhé sa držia. Považujem ich za najpohodlnejšie topánky, aké som kedy mala na nohách, keďže sú veľmi ľahké. Zoženiete ich vo viacerých e-shopoch, ale ja uprednostňujem queens.cz, kde ma ešte nikdy nesklamali. Ceny sa pohybujú od tých 85€...



   Takže dievčatá, dúfam, že sa aspoň trochu inšpirujete. Ak chcete o mne vedieť viac, nezabudnite si čeknúť môj Instagram, kde okrem svojich alkoholických excesov pridávam aj fotky z posilky a podobne. Hasičských spamov sa báť nemusíte, sezóna už skončila. :D Inak....zaujíma ma, či sú aj nejaké z vás hasičky. Ak áno, budem rada ak mi do komentu napíšete za akú DHZ a aký post behávate. :)

   A ešte jedná vec. Napadlo ma, že by som mohla urobiť inšpiračný fitness článok. Tentokrát však žiadne Tumblr alebo Instagram. Bude to len o vás. Potešíte ma, ak mi na môj mail kika.yeaah@gmail.com pošlete svoje fotky. Môže to byť niečo ako pred a po, prípadne len terajšia forma. Tvár vám nemusí byť vidno a nejaký krátky popis k tomu by ma potešil ešte viac. :) Môže to byť kľudne aj anonymné. Som zvedavá, či sa vôbec niekto zapojí, haha. :)

   Lúčim sa s vami a prajem vám krásnu sobotu!

Karin

Komentáre

  1. páči sa mi ten nápad s článkom o nás, určite očakávaj aspoň moju fotku :) čo sa týka oblečenia, určite som tiež za H&M a Nebbiu. Tenisky preferujem Puma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super, teším sa. :) Puma mám jedine tretry, s ktorými som nadmieru spokojná. :)

      Odstrániť
  2. Minulý týden jsem si vyhlídla nové Nike na cvičení a tento týden si je půjdu koupit, tak už se těším :) Pěkná inspirace

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne! :) Dúfam, že dáš ich fotku na blog, som zvedavá. :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Je sranda, že každá baba najradšej nakupuje legíny. :D a ďakujem. :)

      Odstrániť
  4. Taky si ujíždím na sportovním oblečení, nejvíc asi na legínách různobarevných :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pestrofarebné legíny sú aj moja závislosť, nie si v tom sama. :D

      Odstrániť
  5. Krásné tipy, já oblečení na sport, ať je to běhání nebo i cvičení apod. kupuju zásadně v kamenných prodejnách a to většinou ve specializovaných prodejnách (to ale nejčastěji boty, oblečení si klidně koupím třeba v tom H&Mku). Ale to je jen otázka preference .-) Moc pěkný článek..

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.