Preskočiť na hlavný obsah

BIG ZIAJA POST

   Ahoj, ahoj! Prajem vám pekný večer. Síce by som mala vyhodnotiť najprv GA, ale som taká nadšená z nového obchodu Ziaja, ktorý nedávno otvorili v Poprade, že som sa rozhodla GA vyhodnotiť až zajtra. Viem, že mi to prepáčite. Takže teda v dnešnom článku vám napíšem čo-to o obchodíku a o produktoch, ktoré som si tam hneď aj kúpila. :)




      Nebola som si istá, či mám začať samotnou predajňou alebo produktmi, ale rozhodla som sa pre predajňu. Takže nejak takto to je. V Poprade pred týždňom otvorili obrovské nákupné centrum. Cela nadšená som vytiahla mamku (s vypichnutým okom :D ) z domu, vzala som kreditku, že ideme nakupovať. No nakúpila som, čo vám poviem....nie, nič som si nekúpila. Teda okrem predraženej hipsterskej šťavy s nejakými želé guličkami, za skoro 6€.
     Ako sme si tak kráčali pomedzi všetkých ľudí z Popradu, môj zrak zastal na malej nenápadnej predajni (aké poetické, nie?). Mamku som dlho prehovárať nemusela a už sme boli dnu. Milé tety predavačky k nám hneď prišli s otázkou, či nám nejako pomôžu. Úprimne, sama som nevedela, čo chcem, tak teda že nie, ďakujem, zatiaľ sa pozerám (otrepané). Nie že by som donútila mamku, aby si kúpila krém na ruky s kozím mliekom, o ktorom som tu dávnejšie písala, ale je to tak. Keď už mamka za svoj extrémne veľký nákup platila, ja som si ďalej obzerala predajňu. Musím uznať, že aj keď to tam je maličké, sortiment majú ozaj pestrý. V predajni si na svoje prídu aj páni a aj detičky. Hneď pri prvom nákupe sme dostali vernostnú kartu, ktorá sa mne určite zíde, keďže značku Ziaja mám naozaj rada.
   K nákupu krému na ruky nám pribalili aj 50ml balenie denného krému, taktiež s kozím mliekom. Už keď sme boli na odchode, mamka si všimla regál s BB krémom. Na otázku, či ho nechcem som len nadšene kývla hlavou a už som si v mysli predstavovala článok o ňom. Nečakala som, že aj ku krému nám dajú ďalší denný krém, ale potešila som sa. A keď vám tu teraz napíšem, že celý tento mini nákup bol lacnejší ako tá bublinková....bublinkový nápoj?
   V každom prípade, ak sa náhodou stane, že zablúdite do malebného mesta pod Tatrami, určite si choďte predajňu omrknúť. :)
   Rada by som ešte pochválila zamestnancov, ktorí boli veľmi ochotní a milí. Na tvári im nechýbal úsmev a bolo vidno, že so Ziaja pracujú pre to, lebo ich to baví. Počas nákupu nastala situácia, kedy som si nevedela vybrať odtieň BB krému a milá tetuška bola ochotná mi odbaliť všetky, aby som si ich vyskúšala. To som ale odmietla, nejdem robiť predsa zbytočné starosti. :D

   Tak a teraz pomaličky prichádzame k recenzii na samotné produkty. Rada by som začala denným krémom, ktorý bol vlastne darček k nákupu. Myslím si, že krém na tvár je v tomto ročnom období naozaj dôležitý, ak chceme svoju pleť chrániť pred mrazom. Nádobka krému ma 50ml, čo je podľa mňa celkom dosť, vzhľadom na to, že krém je dosť hustý (to znamená, že nie je potrebné nanášať veľké množstvo). Teraz sa zastavím pri schopnosti vstrebávania sa, ktorú zas a znova pochválim. Ráno nemám veľa času maľovať sa a rýchle vstrebávanie mi hrá do karát. Keď už je krém v pokožke, ihneď pocítite pocit toho, že pleť je hydratovaná. Chválim aj to, ako dlho krém na tvári vydrží. Ja si ho dávam až dvakrát do dňa (ráno o šiestej a naobed o dvanástej), keďže mám extrémne suchú pleť a ranné mrazy mi veľmi nepomáhajú, ale myslím si, že ak nemáte takú pleť ako ja, stačí aj nanášanie jedenkrát do dňa. :)

Ak by ste mali záujem si tento krémik zaobstarať, príďte do Popradu (just kidding) alebo si len kliknite na e-shop Ziaja: Ziaja Denný Krém Kozie Mlieko


Denný krém som vlastne dostala k BB krému. No ja a BB krémy...to je nejak takto. Prvý, ktorý som kedy mala bol Garnier, ten bol fájn. Potom som si zaobstarala ten od Nivei, ktorý ma veľmi sklamal. Šancu som dala aj BB krému od Avonu a Demacolu, ale tie stáli za prd (veľmi slušne povedané). 
Veľmi som váhala nad kúpou tohto, ale vnútorný hlások ma presvedčil, aby som mu dala šancu. 
BB krém je v tube, ktorá ma taktiež 50ml. Samotný krém nemá veľmi hustú konzistenciu, ale keď už ho máte na pokožke, netečie. Na prvý pohľad pôsobí dosť tmavo (najsvetlejší odtieň), ale hneď po nanesení na pleť sa prispôsobuje jej tónu. Čo sa týka zjednocovania celkového tónu pleti, chválim. BB krém nemá problém zakryť červené fľaky, malé vyrážky a podobne. Tento produkt pokladám za takú rýchlu pomoc, keď ste  von a potrebujete ihneď niečo zakryť. Samotná krycia schopnosť je vynikajúca. Jediná vec, ktorú by som produktu vytkla je to, že je potrebná častejšia aplikácia. Ak však veľa času nemáte, skúste krém skombinovať s make upom, ktorý používate. Mňa napríklad táto kombinácia prekvapila (v dobrom zmysle).
V poslednom rade vám musím napísať, že sa mi neskutočne páči vôňa krému. Je veľmi svieža (neviem presne za čím vonia, ale je to určite nejaké ovocie) a mám pocit, že vôňa dodáva sviežosť aj pleti. :)


Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, ale nemala som po ruke foťák. :)

Aké máte skúsenosti so značkou Ziaja? Zaujalo vás niečo? :)

Karin


Komentáre

  1. Ziaju milujem !!! :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeee, taky by mě velmi potěšilo, kdybych měla obchůdek se Ziajou ve své blízkosti. Ziaju si objednávám z internetu a jsem s ní velmi spokojená až na krém na ruce kakaové máslo, ten mi vůbec nesedl. Hodně mě zaujal BBkrém, ale asi si ho kupovat nebudu. Mám doma i BB od Dermacolu a s ním jsem naprosto spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S kosmetikou Zjaja mám jenom dobré zkušenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.