Preskočiť na hlavný obsah

Avon - rúž True Color Matte

   Ahojte, ako ste prázdninovali (teda aspoň vy, z východu)? Ja som mala každý deň program, takže veľa času na blog nebolo, za čo sa vám chcem ospravedlniť. Dnes však začal nový týždeň ja už opäť chodím do školy a tým pádom s novým týždňom prichádza aj nový článok.
   Viete, ako to s nami ženami je. Každá z nás má nejakú úchylku. Niektoré sme zaťažené na topánky, iné na kabelky a sú medzi nami aj také, ktoré doma majú množstvo rúžov (čo sa mňa týka, ja som na topánky a na tie rúže).
   Vďaka spolupráci s firmou Avon som mala skvelú možnosť otestovať rúže z novej edície. Doma mám plnú škatuľu výrobkov na pery, ale balíku, ktorý ma dnes doma čakal som sa vážne potešila, pretože obsahoval 3 kusy matných rúžov.

Tento rúž bol predstavený v katalógu iba počas posledného mesiaca a musím sa priznať, že som nad jeho kúpou aj uvažovala. Potom som na to ale nejak zabudla a ani som sa nenazdala, kampaň skončila. S ťažkou dušou som teda chodila po obchodoch a zháňala iný matný rúž. Netvrdím, že som ho nenašla, ale ani jeden odtieň sa mi stopercentne nepozdával.

Ako som už spomínala, firma Avon mi poslala 3 rúže, každý v inom odtieni:
Ideal Lilac
Pure Pink
Red Supreme


Len čo som rúže odbalila, vyskúšala som ten, ktorý sa mi páči najviac, Red Supreme. S rúžmi z Avonu mám iba dobré skúsenosti , pre to som sa na testovanie týchto troch veľmi tešila. Musím sa ale priznať, že som otestovala iba jeden (predpokladám, že zvyšné dva sú rovnaké).
Len čo som rúž naniesla na pery, zaujala ma farba. Fakt sýta červená, ktorá sa neleskne.
Od matného rúžu by som čakala, že bude pery vysušovať, ale tento ich hydratoval, čo ma prekvapilo. Pery ostali zamatovo jemné a rúž nenechával na perách nepríjemné fľaky. Čo sa týka nanášania, to šlo úplne bez problémov. 





   Trvácnosť ružu by som chcela tiež pochváliť, pretože na perách vydržal celý deň, pričom opakované nanášanie nebolo potrebné. Keď som ale pila, rúž nechal za sebou na pohári jemné fľaky, žiadna tragédia. Aj po odtlačení rúžu na pohár nebola nutná ďalšia aplikácia.
   No a na záver k matnosti. Čakala som, že rúž bude matnejší o niečo viac, ale myslím si, že "Matte" v názve má právom, pretože je viditeľne matnejší ako iné rúže.

Pure Pink

Red Supreme

Ideal Lilac



   Akú závislosť máte vy? Dostal sa k vám tento rúž, alebo používate iný matný? :)
Budem rada, ak sa so mnou podelite o svoj názor. :)

Karin

Komentáre

  1. Já matné rtěnky nepoužívám, ale ten odstín Ideal lilac vypadá nádherně. S Avonem moc zkušeností nemám a za závislost u sebe považuji krémy na ruce a balzámy na rty. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na fotke tak nevidno, ale je veľmi výrazný, podľa mňa nie na každodenné nosenie. Aké krémy na ruky máš rada? ☺

      Odstrániť
  2. Ja by som tiež rúže chce vyskúšať, matných rúžov nikdy nie je dosť :)

    Bio súťaž

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí zaobstarať si ich, stoja cca 3,50€, takže cena nie je katastrofálna. A myslím si, že budeš spokojná ☺

      Odstrániť
  3. Matné rtěnky Avon vypadají dobře. Já mám hodně rtěnek od Avonu, a byly to mé první kousky na rty.. zůstala jsem jim věrná do dnes. Mají syté barvy, pěknou výdrž a rty nevysušují.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Robíš dobre, že si im stále verná. Rúže patria medzi top výrobky, ktoré Avon robí. :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Pre mňa je úplne ideálny, pretože nie je veľmi výrazný. :)

      Odstrániť
  5. Moc me Avon nelaka, ale tyhle rtenky vypadaji fajn.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rúže od Avonu nikdy nesklamali, určite sa oplatí vyskúšať. :)

      Odstrániť
  6. Moc krásne farbičky. Určite bych nejaký vyskúšala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rúže vyzerajú naozaj krásne! Ja som na topánky, kabelky aj rúže! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.