Preskočiť na hlavný obsah

Balea - Deo-Bodyspray Sweet&Smooth

   Antiperspiranty s obsahom hlinitých solí pomaly ale isto začínajú miznúť z regálov drogérií. To som si najprv všimla v DM drogériách, konkrétne na antiperspirantoch značky Balea. Odvtedy som začala používať produkty prevažne tejto značky.
   No a dnes som tu, aby som ohodnotila jeden konkrétny deo a bodyspray s vôňou citróna a vanilky.




Najprv by som sa chcela vyjadriť k tomu zloženiu, ktoré som spomínala už na začiatku. Tento produkt neobsahuje ŽIADNE hlinité soli, ale napriek tomu v kolónke zloženie môžete nájsť pojem ako napríklad: ETHYLHEXYLGLYCERIN. Áno, celé to slovo vyzerá strašidelne, ale verte mi, že sa ho nemusíte báť. Je to látka, ktorá pohlcuje pach a prekrýva nepríjemný pach.

Veľmi dôležitým prvkom pri podobných produktoch je vôňa. Vôňa tohto spreju je veľmi sladká. Obal hlási prítomnosť citrónu a vanilky, no ja tam cítim prevažne tú vanilku. Celkom ma prekvapila výdrž spreju na oblečení a pokožke. Na oblečení sprej vydržal takmer celý deň a na pokožke (tu to je už slabšie) asi 8 hodín. Takže sa dá kľudne prirovnať k voňavke. 

Nenechajte sa zmýliť pojmami ako deo-bodyspray a antiperspirant. Deo spreje dokážu zápach potu iba prekryť, zatiaľ čo antiperspiranty zabráňujú samotnému poteniu. Žiaľ, tento produkt má nálepku deo-bodyspray oprávnene a s potom nedokáže urobiť nič iné, iba ho prekryť.

Cena produktu je cca 1,40€, čo je podľa mňa skoro zadarmo, takže ak sa nadmerne nepotíte, určite by ste si ho mali zaobstarať.

Používate radšej spreje alebo roll on? Akú značku preferujete?

Karin


Komentáre

  1. ja používam radšej roll on, už len pre to, že na teline ma baby nepýtaju požičať sprej, lebo im to príde nehygienické :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, vidím, že tieto problémy nie sú stále len v našej triede. :D

      Odstrániť
  2. Já mám ráda roll on, ale dříve jsem hodně používala i spreje. Jelikož potřebuji i něco proti pocení, tak tento sprej by asi nebyl pro mě, ale miluji baleácká balení a zatím mi od nich všechno vonělo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Roll on je na pot silnejší podľa mňa, ale neuškodí mať v taške pre istotu aj sprej. Niektoré roll on nemajú žiadnu vôňu, tak stále to treba nejak zachrániť. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.