Preskočiť na hlavný obsah

Essence - penový make-up Soft Touch Mousse

   Značku Essence som dosť dlho úspešne ignorovala. Stačila mi jedna nie veľmi dobrá špirála, vďaka ktorej som si na Essence urobila nie veľmi kladný názor. Tak som sa jej teda úspešne vyhýbala. Teda asi do polovice decembra, keď som si uvedomila, že potrebujem nový make-up.
   Kamarátka mi odporučila práve tento od Essence, tak som si ho s ťažkým srdcom kúpila.




Cena tohto produktu je cca 4€ a musím sa priznať, že viac by som ani nebola ochotná dať. Ako vidíte na fotke, balenie obsahuje 16g peny.
Už len keď som otvorila maličkú nádobku, ostala som prekvapená. Síce je napísané že Mousse, ale ja som to až tak doslova nečakala. V prvom rade som make-up ovoňala. Necítila som nič výrazné, skôr len niečo také typické pre make-upy.
Následne som naniesla malé množstvo na zápästie, aby som zistila, ako vlastne táto pena vyzerá na pokožke.
Keď už som mala všetko potrebné overené,  pustila som sa do nanášania na tvár. Prvý dojem z make-upu bol kladný. Make-up dokázal zakryť aj tie najväčšie vyrážky, nevytváral na tvári nepríjemné oranžové fľaky a pleť perfektne zmatnil.
Aby som ale veci uviedla na pravú mieru, pred použitím som si na tvár nedávala žiaden podklad ani krém. A to sa mi celkom vyplatilo, pretože "pena" sa ukázala v pravom svetle. Make-up sa na tvári udržal takmer celý deň, ale počas celého dňa dokázal nenormálne vysušiť pleť.  Povedala by som, že tento produkt je vhodný tak akurát pre ženy, ktoré majú bezproblémovú pleť a nevysušuje sa im tak ľahko ako mne.
V každom prípade, vedela som, že za 4€ nemám čakať zázraky. Máte skúsenosti s týmto produktom? Vyhovuje vám alebo je vaša pleť suchá tak ako moja?





Komentáre

  1. Makeupy nepoužívám, ale musím říct, že kdybych používala, tak by mě zrovna makeupy od Essence asi moc nelákaly.

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že v tomto je potrebné investovať trochu viac. :)

      Odstrániť
  2. Pěnové makeupy se mi líbí, ale bohužel mi vůbec nevyhovují. :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nich je fajn ten matný efekt, inak o nič neprichádzaš. :D

      Odstrániť
  3. Penové makeupy mi nikdy nevyhovovali, používam klasické, väčšinou tiež od Essence. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daj tip na nejaký, zišiel by sa mi aj klasický make-up. :)

      Odstrániť
  4. Penovy makeup jsem jeste nezkousela.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.