Preskočiť na hlavný obsah

Ziaja Sensitive Skin - gél na telo a tvár + mini Giveaway

   Ahojte! Dne by som vám chcela predstaviť produkt značky Ziaja. Konkrétne sa jedná o krémový gél na telo a tvár, ktorý je určený pre suchú, drsnú a citlivú pokožku. Jeho úlohou je redukovať drsnosť, suchosť a nadmerné šupinatenie pleti.
   V druhej časti článku zahájim novú giveaway o dva produkty od Ziaja.
Tak poďme na to. :)




Tento gél je určený na používanie na tvár, ale aj na celé telo, takže by som povedala, že dve muchy jednou ranou. Prípravok obsahuje iba nevyhnutné zložky ako glukozidy z kokosového oleja, provitamín B5 alebo kyselinu mliečnu. 

Umývací gél je pomerne riedky, bielej farby. Riedkosť ale v tomto prípade nie je problém, pretože gél sa veľmi nerozteká po tele, Vôňu pri tomto produkte som nezachytila takmer žiadnu, iba veľmi jemnú. Toto považujem tiež za pozitívum, pretože po svete chodí mnoho ľudí, ktorým parfumovaná drogéria prekáža. 


K tomu, že sa dá použiť aj na telo a aj na tvár som mala zo začiatku trochu predsudky, pretože podobný prípravok sa mi pred tým do rúk nedostal. Musím však povedať, že Ziaja opäť nesklamala. 
V porovnaní s inými sprchovacími gélami, tento nepení takmer vôbec. Samozrejme, že pri kontakte s vodou sa na pokožke vytvorí biela vrstva. Tá mi ale viac pripomína iba nejaké telové mlieko, nie penu. 
Už po prvom použití som mala možnosť všimnúť si, že moja pokožka je pevnejšia a hydratovanejšia. To neplatí ale len o tele, ale aj o tvári. 
Na jedno použitie nie je potrebné veľké množstvo, takže som presvedčená, že balenie, ktoré obsahuje 400ml gélu vám vydrží dlho. 

Na záver by som chcela pochváliť praktickú pumpičku, pomocou ktorej si gél môžete dávkovať, Dá sa dokonca aj "zablokovať" , aby gél nevytiekol, takže produkt je praktický aj na cesty. 



Giveaway

Keď som sa dnes rozhodla, že konečne zrecenzujem tento produkt, napadlo ma, prečo by som nemohla obdarovať aj jednu z vás. Ako som v poslednom "Ziaja článku" písala, v Poprade otvorili vlastnú predajňu. Samozrejme, urobila som veľký nákup a niektoré veci mám doma stále nepoužité.

O čo hráte?

Ako stojí už v samotnom názve, jedná sa o mini GA, takže som sa rozhodla do súťaže darovať dva produkty:

Ziaja Goat´s Milk - maska na tvár
Ziaja Goat´s Milk - denný krém 

Rada Goat´s Milk je zameraná na suchú pleť so sklonom k tvorbe vrások.

Čo musíte urobiť?

1. Verejne sledovať blog (meno do komentu)
2. Napísať váš postoj ku kozmetike Ziaja

...a to je všetko! :)

Dokedy môžete súťažiť?

Víťazka bude na blogu predstavená dňa 10.3.2016 


Držím Vám palce! :)

Karin





Komentáre

  1. Ahoj, z kozmetiky Ziaja mám len jeden očný krém - práve z tejto istej rady a som s ním dosť spokojná, preto by sa mi k nemu aj pekne hodili a dopĺňali produkty z givky :) Sledujem cez GFC ako Nat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) Skvelá recenzia.
    Sledujem ťa ako 0simplicitylife. :)
    Od tejto značky som mala pár produktov, ktoré boli naozaj skvelé, hlavne krém na ruky s kozím mliekom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pekna GA :) Se znackou Ziaja zatim moc zkusenosti nemam, vyzkousela jsem pouze intimni gel a olivovy krem :) Rada s kozim mlekem me laka uz dlouho :)

    GFC : Jeanette

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC- Barbora Schleissová
    Nádherná GA
    dřív jsem zaiju neměla moc ráda ale vyzkoušela jsem jí a je uplně supppeeeerrrr. Miluju olivovou řadu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC Jana Janotová, Ziaju jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku Ziaja mám ráda zatím jsem od ní moc produktů neměla jen odličovač a olivový krém, ale oba produkty byly super.
    GFC slovakovairca95

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značku Ziaja jsem ještě nezkoušela, tak bych ji ráda vyzkoušela, slyším na ni samou chválu.
    GFC Kateřina Výmolová

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    Já nikdy nic od této značky neměla a tohle je možnost jí vyzkoušet:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduji jako Viola Siblíková:)
    bohužel jsem zatím neměla příležitost žádný produkt od této značky vyzkoušet:)
    viola.siblikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. marmaloyd
    Nuž, nejaké extra výrazné účinky Ziaja nemá, aspoň čo som ja skúsila.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Terka Černá
    Měla jsem pouze kakaový tělový krém, který krásně voněl.♥
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sleduji jako Teri Vopatová :)
    ze začátku jsem si jí vůbec nevšímala,přišlo mi,že je to laciná kosmetika,která nemá žádné účinky:) ale asi před rokem mi přišel balíček a jako dárek jsem k němu dostala kozí krém:) tak jsem si řekla že ho vyzkouším,ale moc jsem v něj nedoufala,,,a co se stalo...z mojí pletí udělal divy..nejlepší krém co jsem měla:)

    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Značku Ziaja mám moc ráda, jejich kozí řada je super!! Zkoušela jsem i okurkovou a ta mi taky moc vyhovovala!! :) Musím říct, že tato kosmetika je super, jsem ráda, že se její jméno rozšiřuje! :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Značku Ziaja mám moc ráda, jejich kozí řada je super!! Zkoušela jsem i okurkovou a ta mi taky moc vyhovovala!! :) Musím říct, že tato kosmetika je super, jsem ráda, že se její jméno rozšiřuje! :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj:) Kosmetika Ziaja je skvělá, používám ji už dlouho,a ráda vyzkouším něco nového :)

    GFC: Ivana Vykoukalová
    mail: Vykoukalova.Ivana@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj,
    GFC: Patricie Houžvová
    mail: patricie@houzva.cz
    Kosmetiku Ziaja jsem si jednou objednala, no byla jsem nadmíru spokojená.. Velmi se mi líbí, bohužel kvůli financím se k ní od té doby nedostanu.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Znacku ziaja sem si naprosto zamilovala v posledni dobe..objednala sem si na doporuceni petrzelkovy krem a jsem z nej unesena :) navic mi k objednavce prisel vzorecek denniho kremu z koziho mleka a musim rict ze to byl nejlepsi krem co jsem kdy v zivote vyzkousela..dala sem si ho na oblicej jako bazi pod makeup a jeste nikdy jsem nemela tak hebkou a hydratovanou plet :)
    GFC nuninove
    nuninove@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Kosmetiku Ziaja jsem objevila teprve nedávno, koupila jsem dětem mycí gel. A musím říct, že jsem moc spokojená.
    A pak vlastním i vazelínu v malém kelímku, která je super na rty.
    Sleduji jako Lenca, lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC Miška
    Ziaju mam velice ráda hlavně její kozí krém na ruce :)) celkově ma velmi dobré produkty
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. jej super giveaway :) sledujem pod tymto učtom
    ziaja kozmetiku mam rada aj moja mamina jučasto používa napr. že lepší krem ešte nemala a stale si kupje nový:D aj ja mam rada tuto kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Miríí
    Miroslava Andrejcová
    a tiež som sa ešte nedostala k oskúšaniu nejakého ich produktu, takže k tomuto nemôžem nič napísať :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem cez tento ucet
    ziaja mam velmi rada krémy a peeling :) od rady manuka tree

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: ZdeňkaM
    S kosmetikou Ziaja zkušenost ještě nemám. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC - Kristýna Košuličová
    ke značce Ziaja zatím nemám nic moc co říct, protože jsme neměla moc veliký prostor k tom, aby jsem ji poznala. měla jsem jednou jeden krém, který mi staršně vyhovoval a určitě si plánuji zakoupit více produktů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC - Kristýna Košuličová
    ke značce Ziaja zatím nemám nic moc co říct, protože jsme neměla moc veliký prostor k tom, aby jsem ji poznala. měla jsem jednou jeden krém, který mi staršně vyhovoval a určitě si plánuji zakoupit více produktů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Kosmetiku Ziaja jsem ještě nevyzkoušela. Třeba budu mít šťěstí a budu ji moci otestovat :D
    gfc:Klára K
    mail: tvorilka97(zavinac)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Bohuzel jsem zatím kosmetiku Ziaja neměla možnost vyzkoušet. Četla jsem na ní dobré recenze, tak bych bylo určitě ráda, kdybych jí mohla zkusit. .)
    Jinak sleduji jako Ell Rosen přes GFC
    alice.ruz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Bohuzel nemam s touhle značkou moc zkušeností , ale mela jsem na vyzkoušení olivový řadu a ta je super:)
    Marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Bohuzel nemam s touhle značkou moc zkušeností , ale mela jsem na vyzkoušení olivový řadu a ta je super:)
    Marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.