Preskočiť na hlavný obsah

Avon - True Colour očné tiene

   Ahojte! Rozmýšľam, či som vôbec niekedy zverejnila recenziu na očné tiene, ale ak nie, tak všetko je raz prvýkrát.
   Nie je to tak dávno, čo sa mi do rúk dostali očné tiene od Avonu v krásnych pastelových farbách. Párkrát som ich použila a pre to vás dnes s nimi zoznámim.




Farby očných tieňov sú dokonale zladené a určené najmä na teplé ročné obdobia. Jemný nádych farieb dokáže očiam dodať sviežosť a oživiť pohľad. 
Ja som očné tiene použila najmä pri slávnostných príležitostiach ako napríklad rodinné oslavy. Myslím si, že podobné odtiene sú na takéto udalosti ako stvorené!

Paletka obsahuje štyri očné tiene, ktoré nám dávajú nekonečne veľa možností líčenia. Obrovskou výhodou očných tieňov je sýtosť, ktorá je na viečkach viditeľná počas celého dňa. Okrem toho tiene oči nezaťažujú a nerozmazávajú sa. Tiene dokážu oči rozjasniť vďaka trblietavému nádychu, ktorý má každý zo štyroch tieňov,


Súčasťou balenia je aj obojstranný aplikátor, ktorý som ja zatiaľ nepoužila, keďže preferujem štetce. Na jednej strane je širší a na druhej užší, vďaka čomu je možné pohrať sa s líčením. Na zadnej strane je taktiež jednoduchý "tutoriál" ako sa správne nalíčiť.



   Ak sa vám táto farebná kombinácia nepozdáva, nesmúťte. Avon má v ponuke množstvo iných odtieňov, z ktorých sa vám bude páčiť minimálne jeden. Cena palety je 5,90€ čo je podľa mňa slušná cena. Keby ste mali teda záujem o kúpu tohto produktu, klikajte SEM.


Používate očné tiene? Ak áno, aké farby sa vám najviac páčia? :)

P.S. Blog má konečne aj stránku na FB a budem rada, ak tam hodíte like. Takto nezmeškáte žiaden článok! :) LIKE SEM!

Karin

Komentáre

  1. Tiene vyzerajú veľmi dobre. Farby sa mi páčia, sú jemné, presne také ako mám rada :) Skvelá recenzia ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď budeš dobrá, také isté budú v GA. :D ale nie, budú tam určite. :) ďakujem! :)

      Odstrániť
  2. Ja by som si vybrala určite niečo tmavšie... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je už vec vkusu, ale som presvedčená, že v ponuke by si našla presne to, čo hľadáš! :)

      Odstrániť
  3. Ja som mala jednu paletku tieňov od Avonu a bola som s ňou spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle paletka se mi líbí hlavně odstínama :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekna paletka a slozeni stinu :-) Ja nejradeji pouzivam hnede odstiny :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S hnedými sa dá urobiť krásne nahé líčenie, ktorému sa na blogu budem venovať tiež čoskoro. :) Inak máš super blog!

      Odstrániť
  6. Pekna paletka a slozeni stinu :-) Ja nejradeji pouzivam hnede odstiny :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paletka se mi líbí, má pěkné odstíny a používám nejraději nude odstíny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.