Preskočiť na hlavný obsah

FunnySox - Made In Slovakia

   Ahojte! Síce je Slovensko celkom malá krajina, žijú tu veľmi šikovní ľudia. O tom svedčí aj značka FunnySox, ktorá ponúka pestré ponožky, vyrobené z kvalitného materiálu. Ja by som vám dnes chcela o tejto značke (a ponožkách) povedať trochu viac.


   Vďaka spolupráci s týmto e-shopom som mala možnosť dostať 4-pack farebných ponožiek, ktoré mi popravde zlepšili deň. Už len samotná krabica mi vyčarila úsmev na tvári. Keď som krabicu otvorila, našla som v nej štyri páry dámskych vysokých ponožiek, ktoré mali rôzne vzory.


Okrem toho je na škatuli odkaz, ktorý taktiež potešil.


Ponožky nie sú kotníkové a dajú sa použiť ako výborný módny doplnok (ja už mám v hlave presne premyslené, k čomu si ich dám). Na dotyk sú veľmi jemné, pretože sú vyrobené z kvalitnej česanej bavlny. Nemám pocit, že by sa jednalo o ponožky, na ktorých po týždni nájdete dieru na palci. Cena jedného páru ponožiek je 6,90€ a pre to si myslím, že sa viac oplatí investícia do 4-packu, ktorý stojí 24,90€. 



Okrem toho má FunnySox v tejto chvíli v ponuke limitovanú edíciu ponožiek, ktorá nesie názov FunnySox by Sajfa. Ak by ste mali chuť podporiť tohto piráta (a asi najväčšieho týpka zo všetkých rádií), určite si ponožky objednajte.


A čo vy? Ste tiež také závislé na ponožkách ako ja? Mne obyčajné čierne/biele ponožky prídu veľmi nudné, takže stále nosím pásikavé, guľkaté prípadne HUF (ktoré sú mojou srdcovkou).

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a pripomínam, že stále máte možnosť prihlásiť sa do GIVEAWAY!



Komentáre

  1. Ponožky sú top a potešia každý jeden deň. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluji barevné ponožky. Jednobarevné se u mě ani nenajdou. Každá má nějaký vzor nebo i dětský motiv. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto úplne poznám, obyčajné ponožky sú podľa mňa veľmi nudné. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.