Preskočiť na hlavný obsah

i9 Informovaná fľaša

   Ahojte, dievčatá! Dnes vám tu prinášam článok z trochu iného súdka, v ktorom by som vám rada predstavila informovanú fľašu. Ako ste si určite všimli, Instagram a iné sociálne médiá sú plné dokonalých obrázkov, na ktorých sú fľaše ako MyBottle alebo Voss. Ja proti tomu samozrejme nič nemám, veď pre životné prostredie je omnoho lepšie používať jednú fľašu dlhšie. Čo keby ste ale mysleli nie len na životné prostredie ale aj na seba?




Čo vlastne znamená informovaná fľaša?

Tento produkt bol donedávna totálnou novinkou aj pre mňa. Nikdy by ma nenapadlo, že fľaša dokáže zmeniť obyčajnú vodu na výraznejšie chutnejšiu. Ako dobre viete ani "čistá" voda nie je až tak úplne čistá. 


Už prvý pohľad na fľašu dokáže vyčariť úsmev na tvári. Je farebná, avšak ako prvé sa na nej dá všimnúť okrúhly štítok, ktorý je umiestnený v strede. No a práve tento štítok má takú obrovskú moc, že dokáže pozitívne ovplyvniť náš zdravotný stav. Hlavným poslaním fľaše je vodu informovať - vrátiť ju do pôvodného, číreho stavu. 

Štítok dokáže vodu informovať ihneď, takže po naplnení fľaše nemusíte čakať pol dňa, kým bude voda v pôvodnom stave. Výhodou fľaše je to, že nie je určená výhradne pre vodu z vodovodu. Ak máte chuť na čaj, dajte si do nej čaj. Ak na kávu, ani to nie je problém. Všimla som si však, že káva vo fľaši trochu zmenila chuť a nebola taká, ako keby som ju pila klasicky zo šálky. Uskladnenie fľaše v chladničke nie je žiaden problém a chlad ani tma nemajú na informovanie žiaden vplyv. 


Ako vidíte na fotkách, na fľaša je sklenená a má na sebe silikónové prúžky, ktoré sú tak takticky umiestnené, že aj ak by náhodou fľaša spadla na rovný povrch, nerozbije sa. Ja som to ale radšej neskúšala, lebo patrím medzi to malé percento ľudí, na ktorých môže v pohode spadnúť lietadlo...takže tejto teórií je potrebné veriť. Odkedy fľašu mám, sprevádza ma všade. Jej objem je 650ml, takže plná nie je ťažká. Praktický silikónový uzáver zabráňuje vylievaniu sa vody. 


Informovaná fľaša je dostupná vo viacerých farbách a to v bielej, fialovej, čiernej, červenej, modrej, zelenej, oranžovej a žltej. Nakoniec tu je ešte jedná, farebná varianta, ktorú mám ja. Každá farba znamená niečo iné, farebná napríklad toto:

i9 Dúhová – ČAKRA
Podľa zásad chromoterapie, sa ľudské telo skladá z rôznych farieb. Nedostatok akejkoľvek farby potenciálne vedie k ochoreniu. Hovorí sa, že jednotlivec je zdravý tak dlho, kým jeho farebné spektrum je v harmonickom stave. Viditeľné časti tela majú rôzne farby a to isté platí o vnútorných orgánov. Mozog, oči, pľúca, srdce, pečeň, črevá, obličky, kosti a krv majú rôzne farby.

Cena je podľa mňa dosť vysoká, pretože fľaša stojí 45€. Avšak keď si zrátame všetky pozitíva, ktoré nám jej kúpa prinesie, určite sa to oplatí. No a na záver, neverili by ste, koľkým ľudom z môjho okolia dokázala táto fľaša vyčariť úsmev na tvári. :) 

Ak máte záujem vlastniť takú fľašu, určite sledujte FB stránku i9 informovaná fľaša, na ktorej si budete môcť o fľašu zasúťažiť. 




Komentáre

  1. Jé, tak ta vpadá úplně suprově! Právě jsem nedávno přemýšlela, že by se mi taková láhev líbila :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie len že vyzerá esteticky pekne, ale aj pomáha, tak by sa to určite vyplatilo! :)

      Odstrániť
  2. Je opravdu moc hezká! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, to je :) ale aj napríklad čisto biela je pekná. :)

      Odstrániť
  3. Neviem či by som dačomu takému verila, podla mna to je len reklamný ťah, ktorý stojí veľmi veľa peňazí....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to už na tebe, či tomu uveríš alebo nie, aj keď, úprimne, sa ti ani nečudujem, že tomu veriť nechceš popri všetkých podvodoch v tejto dobe...

      Odstrániť
  4. Táto fľaša je naozaj nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Láhev je opravdu docela drahá, ale vypadá skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.