Preskočiť na hlavný obsah

New In - Catrice Absolute Nude očné tiene

   Ahojte! Ja viem, že som na očné tiene recenziu zverejnila nedávno, no dostali sa ku mne nové, s ktorými sa vám jednoducho musím pochváliť. V komentároch väčšina z vás písala, že má záujem skôr o očné tiene v nude farbách ako o tie farebné. A pre to vám dnes predstavím paletu očných tieňov značky CATRICE, ktorá obsahuje šesť očných tieňov v odtieňoch hnedej.





Paletku som si kúpila v DM-ku, pretože ma zaujali farby a cena, ktorá neprevyšovala sumu 5€. Catrice síce nepatrí medzi drahé značky, no kvalitou ich niekedy dobieha. 

Okrem šiestich očných tieňov (ktorým sa budem venovať o chvíľku) paletka obsahuje aj dvojitý aplikátor, ktorý je na jednej strane klasický a na druhej ako štetec. Nanášanie s týmto aplikátorom je pre mňa večný problém, takže som ostala verná svojim milovaným štetcom, s ktorými to už viem.


Odtiene v palete sa stupňujú od najsvetlejšieho po najtmavší. Nie sú matné, ale obsahujú jemnú perleť. Svetlé odtiene je na viečko nutné naniesť viackrát, aby boli aspoň ako-tak viditeľné, no tie tmavé sa na pokožke držia ako kliešť. 


Jediná vec, ktorú by som tieňom vytkla je asi to, že na oku nevydržia celý deň (a už duplom nie v tomto teple).
Vďaka viacerým odtieňom je možné vytvoriť jemné denné, no aj výrazné nočné líčenie.

Aj táto paletka má na svojej druhej strane jednoduchý návod na líčenie, ktorý vie dosť pomôcť, Okrem toho je napísaný vo viacerých jazykoch (ak by ste sa nudili asi).


Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil. Máte tieto tiene odskúšané? Alebo máte svoju klasiku, ktorú nikdy za nič nevymeníte?

P.S. Stále prebieha GIVEAWAY!!!!

Karin


Komentáre

  1. Odstíny se mi v paletce moc líbí. Já mám svoji oblíbenou paletku od makeup revolution. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tahle paletka se mi teda hodně líbí :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Docela mě překvapila ta pigmentace. V drogérii se mi zdála nic moc.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá pigmentácia je neskutočná, neočakávala by som až takú ! :) Tiene vyzerajú nádherne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.