Preskočiť na hlavný obsah

Wolfberry - Bio kokosový cukor & Bio kakaový prášok

   Ahojte! Predvčerom sme sa tu bavili o fľaši, včera o kozmetike a dnes prišiel rad na jedlo. Mamka si nedávno zaumienila, že budeme žiť zdravo a naša kuchyňa sa pomaly začala meniť na niečo podobné "Vegan Shopu" . Keďže ja a môj otec milujeme slaninu, tieto zmeny sa nám vôbec nepáčia, ale povedali sme si, že urobíme mamke radosť a vyskúšame jej výtvory.
   Počas týchto premien sa v kredenci objavili dva produkty, ktoré som poznala už skôr: BIO kokosový cukor a BIO kakaový prášok. Dnes by som vám ich rada priblížila a (možno) motivovala vás k zlepšeniu svojho jedálnička.




Rada by som začala samotným kokosovým cukrom, ktorý je omnoho zdravší ako samotný biely cukor. Kúpa kokosového cukru je výhodná najmä pre diabetikov, pretože má nízky glykemický index (to spôsobuje pomalšie vstrebávanie cukru do krvi). Cukor sa dá použiť na pečenie alebo sladenie nápojov a musím uznať, že v kombinácií s kakaovým práškom a jahodami v ovsených vločkách je naozaj výborný. 
Jeho chuť sa od bieleho cukru výrazne líši v tom, že nie je až taký sladký a pripomína karamel. Okrem toho má aj karamelovú vôňu, ktorá sa však nemusí každému páčiť. 
Kokosový cukor sa získava z nektáru ručne zbieraných palmových kvetov rastliny Cocos Nucifera, ktorá je situovaná prevažne v Indonézií a okolí.
Mnoho predajcov predáva cukor za nehorázne vysoké ceny (najmä v BIO obchodoch). Kokosový cukor Wolfberry máme z e-shopu Notino.sk a za polkilové balenie sme zaplatili 4,40€.



   Ďalší BIO produkt, ktorý má v kuchyni svoje stále miesto je Wolfberry kakaový prášok, ktorý nahradil klasické kakao alebo Granko. Možno to bude znieť neuveriteľne, ale vďaka množstvu minerálov, antioxidantov a vitamínov sa kakao radí medzi superpotraviny.
   Chuťou ani vôňou sa od klasického kakaa nelíši takmer vôbec, len je o niečo sladšie a intenzívnejšie. Pochváliť musím jeho rozpustnosť, ktorá je veľmi dobrá. Po pridaní kakaa do mlieka neostanú na hladine plávať nepríjemné hrudy, ktoré väčšine z nás prekážajú.
   Kakao je výborným doplnkom do koláčov alebo koktejlov a určite by som ho odporučila osobám, ktoré majú problémy s krvou, pretože obsahuje dôležité prvky ako železo a podobne.

Energetická hodnota1070 kJ / 255 kcal
Tuky11 g
z toho nasýtené mastné kyseliny6,5 g
Vláknina33 g
Sacharidy53 g
z toho cukry0,5 g
Škrob15,5 g
Draslík4000 mg
Fosfor700 mg
Horčík550 mg
Železo250 mg
Zinok70 mg

   Ani kakaový prášok nás nestál veľa. Za 350 gramové balenie sme dali 4,10€ a objednávali sme taktiež z Parfums.sk .



   Používate podobné výrobky v kuchyni aj vy? Do čoho ich pridávate? 

P.S. Dievčatá, včera som blogu založila Fanpage na Facebooku a veľmi by ma potešilo, ak by ste na ňu dali lajk, takto vám neujde ani jeden článok! LIKE SEM! :)

Karin

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.