Preskočiť na hlavný obsah

Yves Rocher - sprchový gél

   Síce bol tento víkend poriadne upršaný, snažila som sa užiť si ho (čo sa mi aj celkom podarilo). Dnes však stojíme na začiatku nového týždňa a s utorkom prichádza aj nový článok, v ktorom sa spoločne pozrieme na sprchový gél značky Yves Rocher.





   Ku gélu som sa dostala úplnou náhodou, získala som ho ako darček k nákupu v predajni, ktorú v Poprade máme. A koho by nepotešili darčeky?
   Prvá vec, ktorú som musela skontrolovať bola vôňa. Tá je naozaj prekrásna, svieža a zároveň jemná. Ja tam cítim konkrétne citrusové ovocie (mandarínky najmä). Po použití sa vôňa drží pevne na pokožke počas celého dňa a gél ju zanecháva hydratovanú a pevnú.

   Penivosť gélu je taktiež dobrá (áno, to je tak na 3). Na hubku je potrebné dať trošku väčšie množstvo gélu ale po spojení s vodou vznikne obrovská a hustá pena, ktorá bohato stačí na celé telo.
   Okrem toho sa mi veľmi páči aj samotné balenie gélu, ktoré na mňa pôsobí letne. Pochváliť musím aj zloženie, pretože gél má neutrálne pH, neobsahuje parabény a dokonca ani žiadne živočíšne zložky.


   To je asi tak všetko, všimla som si, že recenzie na sprchové gély sa mi píšu totálne zle, pretože tam nie je veľa možností ako rozviť článok. Takže mi to prepáčte... :)

Máte radšej krémové sprchové gély? Alebo klasické?

P.S. Hráte pokémonov? Alebo sa držíte toho, že tomuto hitu neprepadnete? :D
Karin.

Komentáre

  1. Sprchový gél vyzerá úžasné, od YR milujem ale sprchový gél s vôňou kávy. Pokemonov nehram som leniva na chôdzu po meste. :D. Inak skvelá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hahaha tie pokemony to je dobra somarina. V každom prípade, super článok ako vždy. Od tejto značky ja nič nemám, lebo žijem v zaprdenej dedine, kde sú ledva potraviny, ale sprcháč vyzerá super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj podľa mňa, vydržalo mi to necelé dva dni. :D ale no taaak, niekedy je dedina lepšia ako mesto! :)

      Odstrániť
  3. :) ja osobne mám radšej asi krémové gély, aj keď teraz v poslednej dobe mám práve tie druhé :D ten tvoj má krásny obal, to mňa vždy zaujmú gély práve obalom, najčastejšie ich kupujem v DMke ... a pokemonov som si dnes stiahla ale nejako som tomu neprišla ešte na chuť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa musí zaujať hlavne obal, aby som si niečo kúpila... :D krémové sú podľa mňa omnoho lepšie, lebo dokážu viac hydratovať. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.