Preskočiť na hlavný obsah

Ziaja - Krémové mydlo na ruky

   No zdravím! V posledných dňoch som si uvedomila, že leto je kritické obdobie každej (fajn, väčšiny) bloggerky. Priznám sa, odkedy začali prázdniny, nemala som na články vôbec čas. Veď viete, ako to chodí...dovolenky a podobne. Odteraz ma už žiadne podobné povinnosti nečakajú, takže na blogu nájdete za týždeň minimálne 3 nové články.
   Ale nie o tom som chcela. V dnešnom článku by som vám veľmi rada predstavila krémové mydlo na ruky značky Ziaja, ktoré má úžasnú vôňu.


 Mydlá na ruky sú v ponuke Ziaja novinkou. Ja som toto dostala v rámci spolupráce a mala som dostatok času otestovať ho. Na výber som mala z viacerých vôní, ale ja som stavila na klasiku a vybrala si vôňu Čaj so škoricou.

Myslím si, že podobné produkty by nemali chýbať v žiadnej kúpeľní a pre to si toto mydlo našlo miesto aj u nás doma. Nepoužívala som ho iba ja, ale spolu so mnou aj celá moja rodina, takže vám tu napíšem aj ich názory.

Na začiatok by som sa rada zastavila pri vôni, ktorá je veľmi jemná. Po opláchnutí mydla z rúk sa mení na výraznejšiu a na pokožke sa udrží takmer dve hodiny. Keďže je môj otec fajčiar, mydlo si veľmi chválil, pretože dokázalo zbaviť ruky nepríjemného cigaretového zápachu. 


Mydlo zanecháva ruky jemné a dostatočne hydratované. Po použití mydla nie je potrebné naniesť na pokožku aj krém na ruky, pretože mydlo sa pevne uchopilo aj tejto úlohy. Avšak kombinácia mydla Ziaja a krému na ruky Ziaja je úplne ideálna, určite vám odporúčať vyskúšať to. 


Konzistencia mydla je podobná ako pri iných mydlách. Nie je veľmi husté, ale na druhej strane sa ani veľmi nerozteká po rukách. Jedno balenie obsahuje 270 ml bielej tekutiny, ktorá vydrží pri štvorčlennej rodine dlhšie ako mesiac. Okrem toho mydlo neobsahuje žiadne látky, ktoré môžu mať na pokožku zlý vplyv.



Aké mydlo používate vy? Ste radšej za klasické tuhé alebo tekuté?

Karin



Komentáre

  1. Mam radeji tekuta mydla a tohle vypada opravdu skvele, ta vune musi byt nadherna :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam radeji tekuta mydla a tohle vypada opravdu skvele, ta vune musi byt nadherna :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře, musí krásně vonět :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.