Preskočiť na hlavný obsah

Avon Anew Vitale Visible Perfection - BB Cream

   Nebudeme si klamať, používať v lete make up je úplne zbytočné a zaťažujeme tým svoju pleť. Stále sa však medzi nami nájdu také, ktoré na tvári niečo mať potrebujú a pre to hľadajú, hľadajú a hľadajú, až kým niečo nenájdu. Ja som už dávnejšie zistila, že v lete mi na pleť úplne stačí produkt ako BB krém, ktorý má podobné vlastnosti ako make up, ale nie je pre pleť až taký ťažký.
   BB krémov som za svoj doterajší život vyskúšala už naozaj veľa a dnes by som vám rada predstavila novinku v mojej kozmetickej taštičke - BB krém od Avonu.




Prvé, čím ma krém zaujal je krásna ružová tuba, ktorá obsahuje 30 ml dosť hustého krému pripomínajuceho klasický make up. Doteraz som bola zvyknutá na riedke BB krémy a pre to som nevedela, čo mám od tohto čakať. Bála som sa, že bude pre pleť ťažký a že ju bude vysušovať.

Popis výrobcu:

Zkrášlující BB krém SPF 20 UVA/UVB. Přizpůsobí se všem tónům pleti.
• sjednocuje tón pleti a kryje nedokonalosti
• snižuje viditelnost pórů a jemných linek
• obnovuje přirozený zářivý vzhled pleti

                                                                                         Môj názor:
   Krém má jemnú vôňu a je jemný aj ku pleti. V poslednej dobe som ho používala každý deň a som veľmi rada, že moje obavy sa nepotvrdili. Produkt nemá na pokožku vôbec zlý vplyv - nevysušuje a nezaťažuje ju. Hoci je krém hustejší, na nalíčenie celej pleti nie je potrebné veľké množstvo. Čo sa týka zjednotenia tónu pleti, opäť dávam 100%. Krém si hravo poradil s červenými fľakmi alebo čiernymi bodkami v okolí nosa. Výhodou používania krému v lete je aj ochranný faktor SPF 20 UVA/UVB . Okrem ochranného faktoru obsahuje aj vitamíny A, E a C, ktoré bránia predčasnému starnutiu pleti a pomáhajú obnoviť jej mladistvý vzhľad.




   Cena krému sa pohybuje v rozmedzí od 5€ do 7€, avšak Avon má stále super akcie, v ktorých si podobné produkty môžete kúpiť za akciové ceny.

    Aké krémy na leto používate vy? :)

Karin






Komentáre

  1. Mne BB krémy vobec nepomáhajú, dajú sa použiť tak akurát ako podklad. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.