Preskočiť na hlavný obsah

Fitlist.sk + Ideme súťažiť!

   Ahojte dievčatá! Ak sledujete môj blog už dlhšie, určite ste si všimli, že sa zaujímam o zdravý životný štýl, čo v preklade neznamená iba celý život strávený v posilke a milión nabehaných kilometrov, ale toto slovné spojenie obsahuje najmä stravu, ktorá je základom všetkého.



 V dnešnom článku vám predstavím portál Fitlist.sk, ktorý vám pomôže dosiahnuť vašu vysnenú váhu. Či chcete pribrať, schudnúť alebo ostať na aktuálnej váhe, Fitlist vám pomôže upraviť stravovacie návyky (k lepšiemu samozrejme). Okrem toho vám web po zadaní informácií zostaví aj cvičebný plán, ktorý závisí od toho, či ste sa cvičeniu už niekedy venovali. Cena týchto konzultácií je podľa mňa veľmi výhodná, pretože bežne stoja aj viac ako 80€. Tu za cviky (a jedálniček) zaplatíte 14,90€, hoci je tréner online. To, že tréner je iba virtuálny za prekážku veľmi neberiem, pretože cviky, ktoré som mala v programe boli jednoduché a nebol s nimi žiaden problém.


Na jedálničku sa mi veľmi veľmi páčila rozmanitosť jedál a možnosť jedlo zmeniť. Ja som si jedálničky vytlačila, zavesila na chladničku a 2 týždne sa riadila podľa nich. Nebudeme si klamať, dievčatá, cheat day patrí k životu každej z nás....ale keď vám poviem, že počas 14 dní som ani raz nezhrešila? Jedlá boli jednoduché na prípravu a veľmi chutné, takže som nemala v potrebe jesť niečo naviac. Mojím cieľom bolo pribrať 4 kilá, čo sa mi zdalo za 2 týždne nemožné...Keď som sa po skúšobnom čase postavila na váhu, neverila som, ako je to možné. Mám veľký problém pribrať a už pár rokov sa držím na tej istej hmotnosti. Teda...držala som sa. Momentálne mám o 3,5kg viac, z ktorých sa nenormálne teším. Taktiež vám chcem povedať, že recepty vo Fitliste neznamenajú hladovku! 





    Okrem jedálnička a plánu na cvičenie nájdete na webe aj obrovské množstvo kupónov, ktoré majú k dispozícií aj bezplatne registrovaní zákazníci. Avšak tí, ktorí si za členstvo zaplatia majú možnosť nájsť kupóny do rôznych e-shopov vo výške až do 15%.

   Myslím si, že registrácia na Fitlist.sk je určite výhodná a pre to by som bola rada, ak by ste si program vyskúšali aspoň na jeden deň zadarmo! Stačí, ak kliknete na tento LINK a zaregistrujete sa na portál. To však nie je jediné prekvapenie...Pre päť z vás mám členstvo PLATINUM úplne zadarmo. Jediná vec, ktorú pre jeho získanie musíte urobiť je nájsť na webe Fitlist.sk odpoveď na následovnú otázku a sledovať blog cez GFC.


Aký eshop je prvý v ponuke zľavových kupónov na stránke fitlist.sk?


   (malá pomôcka: odpoveď nájdete priamo na webe v sekcii kupóny, hneď po registrácií, ktorá je bezplatná!)

Súťaž trvá do 25.8.2016  kedy náhodne vyberiem víťazky. Držím vám palce!

Karin


Komentáre

  1. Posledních pár dní hodně uvažuji o změně, už mě moje špeky poměrně nebaví.. :D Proto se na stránku určitě kouknu, všimla jsem si, že je i česká verze, takže moc děkuji za tip! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpověď: 4home pohodlie domova

    (GFC - Zdeňka Skopalová)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prvý je 4home - pohodlie domova.

    sledujeM cez GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sleduji Oli K
    je to 4home - pohodlie domova

    OdpovedaťOdstrániť
  5. První je 4home
    GFC: Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za Vaše komentáre!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Milva alebo ako sa dopracovať k dlhým vlasom

   Hovorí sa, že vlasy za mesiac vyrastú jeden centimeter. Nám, ženám sa to samozrejme nepáči, pretože sme niekedy až príliš nedočkavé. No keď Vám poviem, že dnes tu prezradím tajné produkty, ktoré dodávajú vlasom živiny pre rýchlejší rast, zaujme Vás to? Myslím, že áno.    Produkty, o ktorých je tento článok používam mesiac. Vlasy, ktoré mi rástli pomaly mi za ten mesiac narástli takmer o 4 centimetre! Nemožné? Nič nie je nemožné. ;)

Curaprox Black is white - recenzia

   Založiť popularitu na základe čiernej zubnej pasty je frajerina. Ak v telke ide reklama na zubnú pastu, ktorá stojí viac ako 6€, dlho uvažujeme, či si ju kúpime. Veď predsa to je veľa peňazí....    Mne pred viac ako mesiacom preplo a po veľmi dlhom rozhodovaní som kúpila zubnú pastu  Curaprox Black is White , ku ktorej som dostala aj zubnú kefku. Spokojne môžem prehlásiť, že pastu som minula a tým pádom môžem napísať recenziu, ktorá vám snáď pomôže! :)

Moja skúsenosť s L´oréal Colorista Paint

   Ahojte! Už ste počuli o farebných farbách na vlasy značky L´oréal? Keď som ich zbadala v drogérií, neodolala som a jednu som si hodila do košíka na vyskúšanie. Moje vlasy sú prípad, ktoré prežijú všetko, tak som si povedala, že ak to nebude dobré, prefarbím ich späť.